Mitä mieltä olette nimestä Julianna oisko hyvä nimi vauvalle ja yleensäkin nimenä?Tyttäremme saa nimen ens viikolla ja tuota nimeä ollaan harkittu lähinnä kyllä minä, on meillä yks toinenkin vaihtoehto.Mutta miltäs tuo kuulostaa onko paha?
Julianna nimi
5
2503
Vastaukset
- Tulehentuijottaja
Minu miehen veljentyttö sai reilu vuosi sitten kasteessa nimen Julianna Janina Emilia :)
Eli ainakaan täällä ei karahda korvaan, eikä karahtanut silloinkaan, kun nimi täytenä yllätyksenä kaikille ristiäisvieraille tuli, hih.
Eikä ole hirveän yleinenkään, väestörekisterikeskuksen mukaan Suomessa on 588 Juliannaa :) - todella kaunis
pidän nimestä tosi paljon..
- tikka tuulis
Julianna on erinomaisen kaunis ja tyttömäinen nimi. Ei kovin yleinenkään.
Suosittelen nimeä!- Juliannan äiti
Minun tyttäreni sai kuusi vuotta sitten tuon samaisen etunimen, käytössä toimii, kaunis nimi! Kannatti pitää päänsä! Juliksi joskus lyhennetään tai Julpukaksi hellitellään :))
Toivottavasti annoitte tuon nimen!
- Anonyymi
Meillä on tytär Julianna ja pidän nimestä todella paljon. En ole vielä tavannut ketään samannimistä koska nimi on vähän harvinaisempi sekä myös kansainvälinen mikä on hieno juttu koska tytär haikailee ulkomaille muutosta jossain vaiheessa. Joku perus Minna, Hanna, Tiina, Sari... no way.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041841
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031549
- 801457
- 1191269
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811241Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241100- 691081
- 381032