...onko kukaan seikkaillut kreetalla bussilla? Mitä mahtaa maksaa matka platanias-hania ja platanias-elafonissi, sekä miten tiheään bussit menevät. Mietin vain, että vuokraanko vespan vai pärjääkö bussiyhteyksillä... ;)
Bussiyhteydet/hinnat kreetalla
8
8493
Vastaukset
- ei paljon mitään
1.40
- bussista tai
lähikaupoista. agia marinasta hinta 1,20 / suunta. halpaa siis! hyviä busseja, tilaa ja ilmaa oli. myös turvavyöt löytyivät.
taksilla 10-12 € / suunta.- mimmi24
...nopeista vastauksista! Kuullostaa tosi edulliselta, taitaa olla vaivattominta/edullisinta matkustaa bussilla :)
- Peet888
Enpä lähtisi Plataniaksesta ajelemaan Vespalla Elafonissiniin. Haniaan niinkin, mutta kyllä tulee matka pitkäksi "malediiveille". Vuokraa auto! Terveisiä parhaillaan Kreetalta:)
- pyöräilijät
Itse ajoimme Agia Marinasta Elafonissiin vuokratulla moottoripyörällä. Sillä oli helpompi ajella kuin autolla mutkaista vuoristotietä, josta oikeastaan puuttuivat kaiteet täydellisesti. Autolla en lähtisi sinne ajelemaan. Moottoripyörällä lisäksi tuntee tuulen, haistaa meren ja kaikki tuoksut..
- Peet888
pyöräilijät kirjoitti:
Itse ajoimme Agia Marinasta Elafonissiin vuokratulla moottoripyörällä. Sillä oli helpompi ajella kuin autolla mutkaista vuoristotietä, josta oikeastaan puuttuivat kaiteet täydellisesti. Autolla en lähtisi sinne ajelemaan. Moottoripyörällä lisäksi tuntee tuulen, haistaa meren ja kaikki tuoksut..
Unohtui sanoa, että Porsche Boxter (by Uusikaupunki) korjaa tuon vaivan...
- Jorma-faari
Bussi ovat halpoja - esim Geranista Haniaan maksaa 1,80/henkilö. Geranista (Kissamos)Haniaan Plataniaksen kautta menee ainakin kolme vuoroa tunnissa. Haniassa on keskeinen bussiasema ja teitten varsilla on sopivin välein bussipysäkkejä. Maksu ainakin näillä linjoilla tapahtuu bussissa.
- mmmmm111111
Agia marina-Hania väli paikallisbussilla maksoi
viime viikolla 1,50 suunta. Plataniaksesta saatta olla jonkun kymmenen senttiä kalliimpi, siitä en ole varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283