olen töissä yhdes paikas, miten onnittelen pomo pariskuntaa? - ostanko mitä heille? - Milloin vien jonku, mitä vien?
Kysyn
2
588
Vastaukset
- ...........
Viestistäsi ei oikein selvinnyt oletko saanut kutsun hääjuhlaan vai haluatko muuten vain muistaa hääparia.
Jos sinua ei ole kutsuttu häihin, voit onnitella hääparia vaikka kukkakimpulla ja korttilla. Sopiva ajankohta onnitteluun olisi mielestäni, kun aviopari tulee töihin ensikertaa häiden jälkeen.
Jos taas sinut on kutsuttu hääjuhlaan, niin silloin normaali häälahja on paikallaan. - köhän
Jos teitä on useampi alainen siellä töissä, niin kannattaa kysyä onko jotain yhteiskeräystä menossa. Useimmilla työpaikoilla on niin. Muuten onnittelisin vaan hääparia, mutta en veisi mitään, ellei se erityisesti kuulu teidän lafkanne kulttuuriin että kaikkia merkkipäiviä muistetaan kukilla tai lahjalla. Meillä sellaista pidettäisiin hassuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131