vankien kännykät!

soitellut !

Kertokaapas joku millainen vanki saa pitää kännykkää vankilassa?Tulin hiljattain netissä huijatuksi.Selvisi että tyyppi on riihimäellä vankilassa."Pakon" edessä kertoi totuuden.Ennen tätä tietoa soitteli ja viestitteli kovin ahkerasti.Niin ahkerasti ettei voinut aina lomillakaan olla.Oli vielä kaksi kännykkä numeroa kuin myös jälkeenpäin selvisi että omisti kaksi eri nimeä.Kävin vankiloiden sivuilla jossa ilmeni ettei vangit saa pitää kännyköitä.Entä netti?Saavatko vangit käyttää kirjaston nettiä niinkuin hän väitti.Onko Riihimäellä jokin erityinen osasto jossa on poikkeuslupia?Olen myös kerran tavannut tämän"herran".Haluaisin tietää kuinka vaarallisen henkilön kanssa olen ollut tekemisissä!

16

10556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vangin vaimo5656787

      Vangit eivät saa käyttää kännyköitä vankilassa. Se on valetta. Avovankilasta voi soitella ihan vapaasti prepaid liittymällä vankilan puhelinkopista noin 07.00-22.00 välillä. Mikäli mies käy töissä tai opiskelee talon ulkopuolella hän saa käyttää polkupyörää tai autoa, sekä omaa kännykkää. Mikäli näin on asiat miehellä. Hänen on täytynyt saada luottoa päihteetömyydellä ja kunnollisella käytöksellä. Eli en usko että kysymyksessä on vaarallinen mies. Sinun kannattaisi varmaan jutella ajatuksistasi ja peloistasi henkilön kanssa suoraan. Ja kertoa että et halua olla missään tekemisissä. Joskus jotkut vangit kun vapautuminen on lähellä haluaa pian itselleen kodin ja vaimon. Jos pidit hänestä usko siihen mitä näit HÄNESSÄ silmilläsi. Ja tee omat valintasi. Nettiyhteyksiin ei vankilasta pääse jotkut avovankilat voi päästää vangin katsomaan oman sähköpostinsa vartijan silmien alla jos työpaikkaa on hakenut ja vastaus tulee vain sähköpostitse. Tai vankilan sosiaaliohjaaja katsoo.

      • Vangin vaimo5656787

        Siis kun mies tulee työstä tai opikelemasta hän jättää kännykän aina vartijoille =eli vankilassa ei soitella omasta puhelimesta. Kunhan valehtelee ja onkohan se vankilassa ollenkaan =ehdota tapaamista vankilaan riihimäki on suljettu vankila silloin saat tietää oikean nimen kun vartijat kysyy ketä menet tapaamaan. (vangit tykkää vieraista) Taitaa kaveri pelotella sua, itse pysyisin kaukana, vaikka olen vangin vaimo mutta tunnen mieheni!


      • soitellut
        Vangin vaimo5656787 kirjoitti:

        Siis kun mies tulee työstä tai opikelemasta hän jättää kännykän aina vartijoille =eli vankilassa ei soitella omasta puhelimesta. Kunhan valehtelee ja onkohan se vankilassa ollenkaan =ehdota tapaamista vankilaan riihimäki on suljettu vankila silloin saat tietää oikean nimen kun vartijat kysyy ketä menet tapaamaan. (vangit tykkää vieraista) Taitaa kaveri pelotella sua, itse pysyisin kaukana, vaikka olen vangin vaimo mutta tunnen mieheni!

        Kiitos neuvosta!Nyt on vaan niin hullusti asiat etten saa selvää nimestä!Ei suostunut kertomaan kun kysyin.Vaikea mennä"vierailulle"kun en tiedä edes nimeä.Onko joku niin "hullu"että valehtelee olevansa vankilassa?Kerron seurausten uhallakin että tämä kyseinen henkilö lähetti muutama päivä sitten teksti-viestin jossa kertoi että hänellä on silloin ja silloin kuulustelut jonka jälkeen psykiatrian vastaanotto jossa tulee esille tukihenkilöt niin suljetussa oloissa kuin vapaudessa lomillakin.Kysyi saako ehdottaa minua yhdeksi"kun vaikutan niin kiltiltä".Minua joka ei tiedä edes nimeä!!Miltäs tää kuulostaa?Onko Riihimäellä psykiatrian osastoa?Hänellä on tiedot minusta nimi,osoite ym.Kummalliselta minusta tuntuu tuo että hän ei kuitenkaan vastaa puhelimeen enää vaan viestittelee!Tämän vankilassa olon hän kertoi silloin kun itse aloin epäillä että salaa jotain.Ehkä on myös naimisissa?Mistä niitä tietää?Olen jo elämää nähnyt nainen ja ymmärrän että ihminen on erehtyväinen ja jokainen tarvitsee uuden mahdollisuuden.Nyt kyllä hiukan on pelokas olo!Enää en mene treffi sivuille en vaikka maksettaisi.Itse maksan siellä käynnistä kallista hintaa!


      • Jennie72
        soitellut kirjoitti:

        Kiitos neuvosta!Nyt on vaan niin hullusti asiat etten saa selvää nimestä!Ei suostunut kertomaan kun kysyin.Vaikea mennä"vierailulle"kun en tiedä edes nimeä.Onko joku niin "hullu"että valehtelee olevansa vankilassa?Kerron seurausten uhallakin että tämä kyseinen henkilö lähetti muutama päivä sitten teksti-viestin jossa kertoi että hänellä on silloin ja silloin kuulustelut jonka jälkeen psykiatrian vastaanotto jossa tulee esille tukihenkilöt niin suljetussa oloissa kuin vapaudessa lomillakin.Kysyi saako ehdottaa minua yhdeksi"kun vaikutan niin kiltiltä".Minua joka ei tiedä edes nimeä!!Miltäs tää kuulostaa?Onko Riihimäellä psykiatrian osastoa?Hänellä on tiedot minusta nimi,osoite ym.Kummalliselta minusta tuntuu tuo että hän ei kuitenkaan vastaa puhelimeen enää vaan viestittelee!Tämän vankilassa olon hän kertoi silloin kun itse aloin epäillä että salaa jotain.Ehkä on myös naimisissa?Mistä niitä tietää?Olen jo elämää nähnyt nainen ja ymmärrän että ihminen on erehtyväinen ja jokainen tarvitsee uuden mahdollisuuden.Nyt kyllä hiukan on pelokas olo!Enää en mene treffi sivuille en vaikka maksettaisi.Itse maksan siellä käynnistä kallista hintaa!

        että pitää väkisin etsiä mies vankilasta? Eikö ns. normaali mies käy? Miksi? Jotenkin säälittävää tuollainen. Sitten ihmetellään, kun se jättää, juo ja hakkaa. Jotkut naiset ovat sitten niin sinisilmäisiä hoivavietteineen. Unohda koko mies.


      • toinen vangin vaimo
        soitellut kirjoitti:

        Kiitos neuvosta!Nyt on vaan niin hullusti asiat etten saa selvää nimestä!Ei suostunut kertomaan kun kysyin.Vaikea mennä"vierailulle"kun en tiedä edes nimeä.Onko joku niin "hullu"että valehtelee olevansa vankilassa?Kerron seurausten uhallakin että tämä kyseinen henkilö lähetti muutama päivä sitten teksti-viestin jossa kertoi että hänellä on silloin ja silloin kuulustelut jonka jälkeen psykiatrian vastaanotto jossa tulee esille tukihenkilöt niin suljetussa oloissa kuin vapaudessa lomillakin.Kysyi saako ehdottaa minua yhdeksi"kun vaikutan niin kiltiltä".Minua joka ei tiedä edes nimeä!!Miltäs tää kuulostaa?Onko Riihimäellä psykiatrian osastoa?Hänellä on tiedot minusta nimi,osoite ym.Kummalliselta minusta tuntuu tuo että hän ei kuitenkaan vastaa puhelimeen enää vaan viestittelee!Tämän vankilassa olon hän kertoi silloin kun itse aloin epäillä että salaa jotain.Ehkä on myös naimisissa?Mistä niitä tietää?Olen jo elämää nähnyt nainen ja ymmärrän että ihminen on erehtyväinen ja jokainen tarvitsee uuden mahdollisuuden.Nyt kyllä hiukan on pelokas olo!Enää en mene treffi sivuille en vaikka maksettaisi.Itse maksan siellä käynnistä kallista hintaa!

        Lisäyksenä vielä, että nykyisin myös tekstiviestien lähettäminen onnistuu samaisista vankilan puhelimista, joihin vangit ostavat puhelinkortteja.

        Pitäisiköhän sinun ottaa silti yhteyttä riihimäen vankilaan ja kertoa siellä johtajalle tilanne, jos se sitäkautta selviäisi kuka voisi olla asialla? Kun ilmeisesti olet nyt vähän kauhussasi tilanteesta ja pelokkain mielin... Eihän tuo kiva ole että tietää sinun osoitteesikin ym.

        Vai tiedätkö varmaksi että mies tietää osoitteesikin? Suosittelisin soittamaan heti puhelinoperaattorillesi ja laittamaan tietosi salaiseksi, se onnistuu käden käänteessä. Ehkäpä mies ei ole kerennyt vielä tarkistaa osoitettasi puhelinnumerosi perusteella...


        Kyllähän ilmeiseti jotain tiedät ko miehestä, ja sanoit että olette myös tavanneet? Missä olete sitten nähneet...?


      • vangin vaimo 5656787
        Jennie72 kirjoitti:

        että pitää väkisin etsiä mies vankilasta? Eikö ns. normaali mies käy? Miksi? Jotenkin säälittävää tuollainen. Sitten ihmetellään, kun se jättää, juo ja hakkaa. Jotkut naiset ovat sitten niin sinisilmäisiä hoivavietteineen. Unohda koko mies.

        Onpa kinkkinen tilanne, ja kun saa vielä pelätä.
        En usko että Vankilan johtajan rupeaa vankien treffi juttuihin puuttuu. Mutta tää juttuhan oli lähtenyt siitä että mies VALEHTELI. Ja kun valheella alottaa jotain...... ei ole puhtaita jauhoja. Tai sitten tässä on jokin juttu että mies yrittää helpottaa jotain omaa tilannettaaa. Siis mikäli ajattelen jos miehella olisi se perhe miksi käyttäisi tukihenkilönä naista (TUKIVERKO) Mä luulen että kysymyksessä on joku onneton yksinäinen tyyppi joka istunut kauan aikaa ja nuppi alkaa lahota. Itse varmaan ilmoittaisin maistraattiin ja heti puhelimella ilmoittaisin osoitetiedot salaisiksi ettei niitä aleta jakelee jo muille vangeille. Tuskin nyt järkeväy vamgit viitsii. Hämeenlinnassa on sellanen psykiatrinen osasto en tiedä heidän säännöistään vai onkohan kaveri siellä kuntoutumassa muuten.


      • soitellut
        toinen vangin vaimo kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä, että nykyisin myös tekstiviestien lähettäminen onnistuu samaisista vankilan puhelimista, joihin vangit ostavat puhelinkortteja.

        Pitäisiköhän sinun ottaa silti yhteyttä riihimäen vankilaan ja kertoa siellä johtajalle tilanne, jos se sitäkautta selviäisi kuka voisi olla asialla? Kun ilmeisesti olet nyt vähän kauhussasi tilanteesta ja pelokkain mielin... Eihän tuo kiva ole että tietää sinun osoitteesikin ym.

        Vai tiedätkö varmaksi että mies tietää osoitteesikin? Suosittelisin soittamaan heti puhelinoperaattorillesi ja laittamaan tietosi salaiseksi, se onnistuu käden käänteessä. Ehkäpä mies ei ole kerennyt vielä tarkistaa osoitettasi puhelinnumerosi perusteella...


        Kyllähän ilmeiseti jotain tiedät ko miehestä, ja sanoit että olette myös tavanneet? Missä olete sitten nähneet...?

        Kiitos neuvoista ja tiedoista!Jenni 72lle tiedoksi,pysy pois sivulta kun et ole perehtynyt asiaan.Ei tässä kukaan väkisin miestä vankilasta hae,kyseessä voi olla kohtalokkaat seuraukset!Eikä todellakaan tämän jälkeen edes tavallinen mies kiinnosta.Kyllähän minä jotain tiedän kun vaan tietäisin mikä on totta ja mikä ei.Soitin Riihimäelle eilen.Onhan selvää jos he jotain tietävät niin tässä vaiheessa ei minulle tietoja anneta.Kyllä hän todella tietää minun osote ym.tiedot.Logiikkaa on myös tuossa että miksi mies pyytäisi"tukihenkilöksi"jos on naimisissa.Myös Riihimäellä oltiin samaa mieltä ettei vangit saa käyttää nettiä.Pieni epälyksen vire oli kyllä sielläkin että olisiko miestä koko talossa?Ei olisi mahdotonta jos olisi valehdellut myös sen.Minusta kyllä aivan käsittämätöntä tuollainen,mutta vieras on myös tuollainen elämä minulle.Tuli vaan mieleen käyttääkö miten hyväksi minun viestejäni,näyttäen niitä muille vangeille.LÄHETIN ViESTIT ENNEN KUIN SAIN TIETÄÄ VANKILASSA OLOSTA.Niissähän näkyy numeroni,on kyllä salainen.Pointti on siinä kun en tiedä mitä loppupelissä tehnyt,missä majailee vankila,sairaala.Mitä seuraamuksia minulle?Pelko selän takia koko ajan!


      • Salli mun nauraa!

        " Mikäli mies käy töissä tai opiskelee talon ulkopuolella hän saa käyttää polkupyörää tai autoa, sekä omaa kännykkää. Mikäli näin on asiat miehellä. Hänen on täytynyt saada luottoa päihteetömyydellä ja kunnollisella käytöksellä. Eli en usko että kysymyksessä on vaarallinen mies. "


    • VaarallistaLeikkiä76

      HUH älkää naiset epämääräisten miesten kanssa olko tekemisissä:o
      Ihan hullua,jos ei edes oikeaa nimeä tiedä...

    • vankivankilan

      Up keskuskelkaa kun vankikassa on tyldää :/

    • Hetki.vain

      Nostan esille ketjun jonka aloituksesta selviää myös jotakin vankilan kännykkäkäytännöistä.
      Hetki vain , ehkä pari minuuttia niin löydän ketjun.

    • Buttinmies

      Avotalossa oleva saa pitää omaa kännykkää ympäri vuorokauden hallussaan. sama pätee niin miehillä kuin naisillakin. Luurin pitää olla kiinni ilta kymmenestä aamu kuuteen.

    • Väärin

      Vankien nettin ja kännykän käyttö perustu luottamuksen sääli että joku on käyttänyt luottamusta väärin.

    • Anonyymi

      Lomilla saa kännykkää kivitaloista käyttää. Ei muulloin. Silloin myös jos on opiskelemassa talon ulkopuolella, muttei sitä tapahdu käytännössä koskaan kivitaloista. On voinut myös huijata sinua, että olisi kännykkää päässyt vankilassa käyttämään.

    • Anonyymi

      Paljonkohan vankiloissa on huijareita?

      • Anonyymi

        Riippunee, mitä tarkoitat tällä


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe