alle? Inhoan sukkahousuja! Hääni ovat heinäkuun lopussa, enkä haluaisi laittaa morsiuspuvun alle sukkahousuja, varsinkaan jos on 30 astetta lämmintä. Voisinko siis laittaa ohuet polvisukat?
Polvisukat
7
673
Vastaukset
- ...
Mielummin jotkut stay upit kun polvisukat, ei ole kovin silmiähivelevät. Entä jos teillä on sellainen leikki, että miehesi täytyy tunnistaa sinut pohkeesi perusteella?
- tullut
ajatelleeksi. stay upit vaan ei pysy mulla ylhäällä. :(
- Nimetön
tullut kirjoitti:
ajatelleeksi. stay upit vaan ei pysy mulla ylhäällä. :(
Älä rasvaa reisiäsi siitä silikonin kohdalta. Pysyvät paremmin.
Kaikkein tehokkain kikka: kastele vedellä se silikoni tai reisi, johan pysyy.
Kannattaa kokeilla ennen h-hetkeä, nimittäin stay-upeissa on paljon eroa. - oikea koko
Nimetön kirjoitti:
Älä rasvaa reisiäsi siitä silikonin kohdalta. Pysyvät paremmin.
Kaikkein tehokkain kikka: kastele vedellä se silikoni tai reisi, johan pysyy.
Kannattaa kokeilla ennen h-hetkeä, nimittäin stay-upeissa on paljon eroa.Jos sukat ei pysy ylhäällä, kannattaa varmistaa että ovat oikeaa kokoa ja kokeilla esim. yhtä isompaa tai pienempää. Pakettien pituus- ja painoluokat eivät aina pidä paikkaansa joten kokeilemisesta voi olla apua.
- .....,
Oletko ajatellut sukkanauhaliiveja? Minullakaan ei stay up:it ikina pysy ylhaalla, joten ajattelin paatya sukkanauhaliiveihin. Onpahan sulhollekin jotain yllatysta....
- aloittaja
mietin, että mahtaako näkyä morsiuspuvusta läpi?
- varmaankin
aloittaja kirjoitti:
mietin, että mahtaako näkyä morsiuspuvusta läpi?
mallista ja materiaalista. Monet morsiuspuvut kuitenkin leveita lantion kohdalta ja sukkanauhaliivit tulee aika alhaalle. Kay ostamassa mahd halvat sukkanauhaliivit ja kokeile pukusi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882