Häät ovat parin viikon kuluttua ja yhtäkkiä tuli mieleeni, että morsiuspukuni jättää olkapäät paljaaksi. Huntua en halua, enkä voi hankkia, koska minulla on tiara. Voinko siis mennä olkapäät paljaina naimisin?
Vastaukset 3
- tuleva morsmaikku
Mun mielestä morsian saa olla kirkossa olkapäät paljaina. Omassa olkaimettomassani puvussa on "huivin pätkä" harteilla, joka kiinnittyy pienillä hakasilla kainaloiden eteen.Otan sen kirkon jälkeen pois.
- ------
Saa morsiammella olla paljaat olkapäät.Eikä se tiara ole hullumman näköinen vaikka huntu olisikin.Monella tutullani näin on ollut. : )
- anskutin_89
SAA useimmissa kirkoissa, MUTTA se ei ole perinteiden eikä tiukimman etiketin mukaista. Oma suositukseni hääpukuasi näkemättä olisi, että hankit huivin esimerkiksi häidesi teemavärin mukaisen. Olen tällaisen nähnyt, se oli äärettömän tyylikästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku88843Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31603
- 18558
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466