Häät ovat parin viikon kuluttua ja yhtäkkiä tuli mieleeni, että morsiuspukuni jättää olkapäät paljaaksi. Huntua en halua, enkä voi hankkia, koska minulla on tiara. Voinko siis mennä olkapäät paljaina naimisin?
Olkaimeton morsiuspuku
3
713
Vastaukset
- tuleva morsmaikku
Mun mielestä morsian saa olla kirkossa olkapäät paljaina. Omassa olkaimettomassani puvussa on "huivin pätkä" harteilla, joka kiinnittyy pienillä hakasilla kainaloiden eteen.Otan sen kirkon jälkeen pois.
- ------
Saa morsiammella olla paljaat olkapäät.Eikä se tiara ole hullumman näköinen vaikka huntu olisikin.Monella tutullani näin on ollut. : )
- anskutin_89
SAA useimmissa kirkoissa, MUTTA se ei ole perinteiden eikä tiukimman etiketin mukaista. Oma suositukseni hääpukuasi näkemättä olisi, että hankit huivin esimerkiksi häidesi teemavärin mukaisen. Olen tällaisen nähnyt, se oli äärettömän tyylikästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966