Miten sopii Härkä-mies vaaka-naiselle??
Onko kokemuksia? Olen elämäni ensimmäistä kertaa törmännyt härkä-mieheen,ja pahasti ihastunut,ikää on jo sen verran (40) että muut merkit on tuttuja.. kannattaako edes päästää sydäntä lähelle?
Vaaka nainen,härkämies
9
2665
Vastaukset
- nenä..
..Unohtakaa nyt nuo horoskooppimerkkihaihatukset elämästänne ja lopettakaa niihin tuijottelu. Kyllä sen näkee sitten sopiiko yhteen vai kahteen..
- Härkätikrukimma
Toimii jos ei välitä horoskooppimerkeistä. Itellä päinvaston, minä Härkä ja mies Vaaka. :)
- vaa`alle**
joka asiaan sanoo "eriävän mielipiteensä", miten sellaisen kanssa jaksaisi vuodesta toiseen?
Ei siinä auta edes "enkelikuoro" :))
Liian ehdoton mielipiteissään, selainen joko/tai tyyppi, koettu on, eikä innostanut alkua pidemmälle.- on kyllä
alkuun menee! Mutta sitten kun arki tulee,hallitseva tyyppi..Minä itse ,aina oikeassa mielipiteillään..:(
- Itsekin vaakanainen
Että jotenkin Härkämies sopii paremmin pelkäksi kaveriksi, näin olen itse asian kokenut.
Alussa kipinää mut muutaman tapaamisen jälkeen on koko homma lopahtanut, mutta hyvinä ystävinä toimii loistavasti. :)- Vaakanainen
Olin 16-vuotta naimisissa härkämiehen kanssa. Oikea narsisti tyyppi, hän oli aina oikeassa, kaikki piti tehdä niin kuin hän halusi ja pettäjä-tyyppi. Alussa meni kaikki hyvin kun olin niin rakastunut ja sinisilmäinen mutta nyt jälkeenpäin ajatellen olen ollut liian kiltti ja uskonut kaikki hänen valheensa ja kieroutensa. Ehkä ystävänä toimii mutta ei saman katon alla eikä ainakaan avopuolisona tai aviopuolisona.
- Vaaka*
Vaakanainen kirjoitti:
Olin 16-vuotta naimisissa härkämiehen kanssa. Oikea narsisti tyyppi, hän oli aina oikeassa, kaikki piti tehdä niin kuin hän halusi ja pettäjä-tyyppi. Alussa meni kaikki hyvin kun olin niin rakastunut ja sinisilmäinen mutta nyt jälkeenpäin ajatellen olen ollut liian kiltti ja uskonut kaikki hänen valheensa ja kieroutensa. Ehkä ystävänä toimii mutta ei saman katon alla eikä ainakaan avopuolisona tai aviopuolisona.
Eipä vaikuta mikään noista siihen Härkään jonka olen oppinut tuntemaan,eiköhän noita poikkeuksia ole joka merkissä,on todella luotettava,ihana,huomioonottava,uskollinen...
- vakaavaakako?
Vaakanainen kirjoitti:
Olin 4 vuotta kaurismiehen kanssa ja suhde oli kuvailemasi kaltainen. Erottiin ja elämääni ilmestyi härkämies, kuin tuulesta temmattuna. 1½ vuotta eloa takana ja ihanampaa miestä ei voisi olla!!! Se olen minä se hankalampi, jos niin on ollakseen.
- vaaka itsekkin
Olen itsekkin vaaka nainen ja tunnen yhden härkämiehen johon kovasti vetovoimaa mutta en usko että pidemmän päälle onnistuisi.On aika itsekäs ja pettää takuu varmasti heti kun selkänsä kääntää.Mutta ystävänä on varmasti loistava ja lojaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888159
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344751- 503245
- 373243
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 472695
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562632