Mikä mie sulle olen/olin, lohtu, ystävä vai jotain enemmän? Yhtäkkiä tuli hiljaisuus. Omaltakin puolelta. Ymmärräthän, että myös mulla on vielä haavat auki edellisestä, mikä tekee musta tavallista aremman ja eksyneemmän. Nyt olet kadonnut maan alle syystä tai toisesta. En ottanut susta selvää, halusitko mut vierelle vain pehmittämään tietä pahimpien yksinäisyyden puuskien ohi? Sanoisit edes jotain, kun itse en uskalla.
En halua sua pois elämästäni, mutta pelkään että kaikki sotkuisuus on saanut sinut perääntymään.
Kuka oon
3
585
Vastaukset
- enemmän
En minäkään uskalla kun et yhtään auta. Ollaan siis eksysissä hiljaa molemmat. Käyhän se niinkin vaikka paha olo on ja ikävä.
En minäkään haluaisi/halunnut sinua pois elämästäni, mutta yksin en tätä sotkua pysty selvittelemään. Sinä kun et yhtään auta. Odotatko että minä yksin tekisin kaiken? Pystyisitkö sinä itse siihen? Miksi sitten minulta sitä vaatisit? - sinä pelkää
aika sotkuista tämä on...
- kuka oot
minä. Kyllä sä olet enemmän, tunteet on aitoja, mutta väsähdin etsimään. En ole enää niin nuori ja nokkela. Luulin, jo kerran tai kaks, että löysin sut... Ne tunteet, jotka me jo kerran jaettiin menkin harakoille, eikös? Väärä pari. Kyllä sut/hänet vierelleni haluan. Mihin mä sen nyt vielä sanon?
En mä lähde, olen aika sisukas, mutta piti kyllä jo kerätä voimia. Tää on kyllä uskomaton kokemus, taidan olla Liisa ihmemaassa. Onko tämä taas vain yksi leikki lisää?
Taisin mainita, että olen yksinäinen. Mä en tiedä oletko sä vapaa, varattu tai jotain muuta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041