Lähtiskö se sitten tästä

Juoppotrolli

Pitkään olen jo kamppaillut riippuvuuksiani vastaan (alko,tupakka,pelit). Pahimpana tietysti tuo kuningas alkoholi. Yöllä en saanut unta ja hirveä morkkis, kun rahaa on mennyt niin paljon. Päätin, että tänään en ota. Enkä vielä ole ottanut tämän vuorokauden puolella. "Spriten voimalla" nimimerkin selviämistä olen seurannut mielenkiinnolla ja kasvavan kunnioituksen kera. Pystyisinpä itsekin samaan!
Tuntuu vain, että tuo epäpyhäkolminaisuus pitää liian tiukasti otteessaan, asiat kun tuntuvat ruokkivan hanakasti toisiaan; jos vetää yhden tupakin, niin alkaa tehdä mieli kaljaa ja sitten kun ottaa kaljaa, pelaa pelejä ja rahaa palaa aivan järkyttävän paljon. Halua on lopettaa, antakaapa hyviä vinkkejä, miten voisi kehittää itsehillintää!

3

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spriten voimalla

Ei jaella vielä laakeriseppeleitä, hissukseen edetään - tämäkin päivä loppuun ja huomenna aamusta taas uudestaan :)

Kiitos sinulle kauniista sanoistasi. Ne antavat voimaa seuraavaan päivään. En osaa mitään suoraa neuvoa antaa. Kai tämä "tauti" on sellainen, että jokaisen pitää se oma tapansa luoda. Tärkeintä kai lienee tahto. Aina se ei tahdo riittää ja joskus tuntuu, että sitä on ihan kaikkivoipainen. Vuoristorataahan tämä on ja tarkkana on koko ajan oltava. Nyt kun olen kuudetta viikkoa raittiina on toki helpompaa kuin ihan alussa, mutta kyllä se pelko repsahtamisesta elää. Ajan myötä kun rupeaa tulemaan huolimattomaksi ja vähän tuppaa jo olemaan liiankin itsevarma, että hommahan on jo hoidettu - vaippavaiheessahan tässä tosiasiassa ollaan.

Mutta kirjoitellaan tänne ja tuetaan toinen toistamme. Netti on siitä hyvä, että tänne voi tulla milloin tahansa ja aina voi kelata juttuja taaksepäin ja katsoa mistä lähti.

Yritetään huomiseen asti ja aamulla sitten taas uudelleen. Nyt pitää ummistaa silmät, että jaksaa aamulla töihin.

Kirjoittele miten yösi meni. Minä yritän katsella kauniita "elokuvia" leppoisista aiheista. Rauhallista unta toivon myös sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe