Onko kokemuksia,miten nämä merkit sopivat toisilleen?
kaksosnainen ja jouskarimies
3
1232
Vastaukset
kuuden vuoden verran,en voisi kuvitella parempaa miestä itselleni:)
Olen siis itse kaksonen ja mies jousimies.- Tilanne on sellainen
Että jonkun sortin säpinää jousimies miehen kanssa ollut jo kauan. Aluksi pidin tiiviisti yhteyttä ja olin aktiivinen osapuoli. Ei toiminut vaan jouskari pisti jarrut totaalisesti pohjaan. Jätin miehen rauhaan ja neljä viikkoa oli täysin hiljaista. Sitten otti itse yhteyttä ja tilanne on nyt taas paranemaan päin. Jouskari tarvitsee omaa tilaa eikä tämä minun tapaukseni ainakaan pidä jos nainen on liian aktiivinen. Tykkää kun on tavoitettavissa silloin kun itse niin haluaa. Nyt se on jo liki päivittäistä. Silloin näytän itsestäni parhaat puoleni ja laittaudun kauniiksi. Minulle tämä sopii koska minulla on oma elämä mutta haluan siihen myös tämän miehen, kestää se sitten miten kauan tahansa.
- kaksosnainen
...olisin itse tuon saman kirjoittanut.
Onko se jotenkin jouskarien luonteenpiirre tuo
jarrujen päälle laittaminen ja juuri tuo,että ´tarvitsee omaa tilaa ja on tavoitettavissa kun itse haluaa´
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817