Olen hakenut kolmesti lääketieteelliseen, mutta tänä vuonna hain myös biokemialle. Ajattelin, että opiskelen vuoden biokemiaa ja sen jälkeen haen vielä kerran lääkikseen. Jos sittenkään ei tärppää, niin annan olla.
Ajattelin vain tätä haalareiden tilausta. Minkä väriset haalarit biokemisteillä on? Vaihteleeko väri yliopistoittain? Järkeilisin, että tässä vaiheessa olisi ehkä järkevintä tilata valkoiset haalarit, koska ne on helpointa värjätä biokemian värillä, mikäli portit lääkikseen eivät aukene. Vai onko kenelläkään kokemusta haalareiden valkaisusta? En viitsisi maksaa itseäni kipeäksi kaksista haalareista.
Biokemistien haalarit
4
937
Vastaukset
- LOL!!
LOL...get a job and real life,live your life.
- turuust
Ainakin Turun yliopistossa meillä kemisteillä ja biokemisteillä on kirkkaanpunaiset haalarit. Ja jos ne uudet haalarit nyt päälle kympin maksaa yhteistilauksella, niin aika köyhää on meno jossei uusia voi ostaa jos/kun vaihtaa tiedekuntaa.
- ...haalari
Jos ostat itsellesi jostain honkkarin hengarista haalarit, miten meinasit saada sinne tiedekunnan logon ja mainokset? Juuri mainosten vuoksi haalarit eivät maksa kovin paljoa.
- medisiinari-
Jokaisella ainejärjestöllä on oman värisensä haalarit, jotka sitten riippuu vielä opiskelukaupungista ihan miten sattuu. Lääkisläisillä on käytössä valkoiset tai mustat, riippuen opiskelukaupungista. Biokemisteiltä varmaan löytyy sitten enemmän vaihtelua..
Mutta haalarit tosiaan tilataan yhteistilauksena ja niihin koitetaan saada sponsoreita sen verran ettei niille tule hintaa itselle maksettavaksi. Olin vuoden mat.-lt:ssä ja maksoin haalareista muistaakseni 22e ja lääkiksessä hintaa tuli 0e. Ideana on että kun aloitat opiskelun tilaat haalarit, jotka ovat sitten koko porukalla yhtenevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046