Baarimestaria panemassa

panopoi

Baarimestaria panemassa

80-luvulla olin töissä yöportierina eräässä pienessä hotellissa Etelä-Suomessa. Hotellissa oli myös paikkakunnan suosituin tanssiravintola. Maanantaisin paikkakunnan tanssikansa kokoontui naistentansseihin.

Hotellissa oli öisin hiljaista ja toimenkuvaani kuului autella ravintolan vahtimestaria joutoaikoina. Olin taas sinäkin maanantaina ollut avustavana vahtimestarina. Ravintolan henkilökunnalla oli tapana jäädä istuskelemaan sulkemisajan jälkeen baaritiskille. Heti kun hovimestari oli saatu kotimatkalle aukesi henkilökunnan baari. Kaikki kaljat ja drinkit markalla, lisäksi oli ilmaiseksi jotain ihme sotkua, mihin oli kerätty kaikkien viinapullojen pohjalle jääneitä viimeisiä tippoja. Vaikka oli työvuoro hotellissa menossa ei se aina estänyt muutaman paukun ottamista, varsinkin jos hotellissa ei sattunut olemaan asiakkaita.

Ravintolassa oli baarimestarina näpsäkkä Sipe-niminen neitokainen. Sipellä oli mies töissä toisessa paikkakunnan ravintolassa, joka oli yökerho ja siten auki neljään asti. Olimme Sipen kanssa katselleet toisiamme jo pitkään sillä silmällä. Parin paukun jälkeen päätin kertoa hänelle, miltä minusta tuntui. Ja kas kummaa samanlaiset oli neitokaisenkin ajatukset. Kumpikin oli tykönänsä miettinyt, että miltähän se seksi tuon kanssa tuntuis.

Yhteisymmärrykseen päästyämme päätimme pikkuhiljaa liueta porukasta hotellin puolelle. Kävin respasta hakemassa kahden hengen huoneen avaimen. Menimme hissillä ylimpään kerrokseen ja äkkiä huoneeseen. Oven sisäpuolelle päästyämme vaatteet alko vähentyä molemmilta huimaa vauhtia, oli nimittäin vähän kiire. Sipen piti ehtiä kotiin ennen aviomiehen kotiutumista.

Mulkkuni odotteli kalsareissa jo innosta jäykkänä, vihdoinkin pääsisin kokeilemaan Sipen paikkoja. Tästä olin haaveillut jo viikkokausia. En ollut vielä ehtinyt riisua housujani kun Sipe oli jo hoitanut itsensä alasti ja tuli polvillaan eteeni, kaivoi kullini esiin ja aloitti nuoleskelun. Olin aina ihaillut hänen terhakoita rintojaan ja nyt näin ne eka kertaa paljaana, ne oli taivaalliset.

Menin nojatuoliin istumaan, mulkku koko ajan Sipen suussa. Istuin puoliksi makuuasennossa unelmieni nainen jalkojeni välissä nuolemassa kivikovaa kulliani. Samalla hän hyväili kädellään reiden sisäpintaa ja pallejani, välillä sormet eksyivät myös silittelemään anusaukon ympärystää. Kaikki tämä oli minulle liikaa, syke mulkussani kiihtyi. Sipe huomasi, että laukeamiseni ei ollut kuin hetken kysymys. Hän kiihdytti imemisen tahtia ja työnsi samalla kaksi sormeaan peräaukkooni, se riitti, spermat lähti kuin haulikon piipusta suoraan naisen kurkkuun. Ja sitä tuli paljon, mutta Sipe nieli kaiken ja nuoleskeli päälle vielä huuliaan.

Meillä oli vielä puolisen tuntia aikaa ennenkuin hänen täytyisi lähteä. Uskokaa tai älkää, viiden minuutin päästä mulkku oli taas valmiina taistoon. Sipe hyppäsi päälleni istumaan ja imaisi kivikovan kullini ihanan tiukan pillunsa syvyyksiin. Ratsastus alkoi, hän oli jo todella kuumana, hyppi, pomppi, vääntelehti ja vaikeroi sylissäni kuin viimeistä päivää. Yhtäkkiä hänen kroppansa alkoi jännittyä kaarella, suusta kuului vaimeata ulinaa, nännit nöpöttivät, orgasmi tuli rajuna, ulina vaihtui huudoksi. Onneksi hotellissa ei ollut asukkaita, olisivat varmaan heränneet. Villi ratsastus päättyi vihdoin raukeamiseen. Minä en kuitenkaan vielä tullut. Nostin Sipen sängylle nelinkontin ja työnnyin takaapäin hänen märkänä litisevään vittuunsa. Työntelin muutaman kerran ja vaihdoin sitten vielä ahtaampaan reikään. Aloitin hurjan nainnin hänen kuumaan anusaukkoonsa. Niin tiukka ja hekumallinen se oli, ettei tarvittu kuin hetki ja lasti lensi jälleen, tällä kertaa ruskean reiän perille.

Kello olikin jo niin paljon, että oli aika lähteä. Sipe kävi äkkiä suihkussa ja sitten vaatteet päälle ja menoksi. Kiire olikin jo kova. Sipe valitteli vielä, että kotona joutuu ottamaan kaiken uusiksi, ukko kun tahtoo aina töistä tullessaan paneskella tunnin pari.

Olin töissä koko talven samassa hotellissa ja Sipen kanssa otettiin uusiksi monta kertaa, kerrankin mentiin hänen kotiinsa alkuillasta kun mies oli töissä ja ….. kerronkin siitä toisella kertaa enemmän.

Lisää juttuja: http://seksi.sensualwriter.com

0

18694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 126
        1494
      2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
        Maailman menoa
        107
        1424
      3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
        Ikävä
        149
        1355
      4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
        Ikävä
        246
        1228
      5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
        Ikävä
        57
        1096
      6. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
        Työttömyys
        19
        1076
      7. 74
        1072
      8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
        Ikävä
        84
        931
      9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
        Ikävä
        43
        776
      10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
        Ikävä
        66
        744
      11. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
        Ikävä
        37
        676
      12. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
        Äänekoski
        49
        669
      13. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
        Ikävä
        102
        642
      14. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
        Ikävä
        42
        640
      15. Taidan luopua

Sinusta.
        Ikävä
        36
        615
      16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
        Tanssii tähtien kanssa
        15
        608
      17. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
        Ikävä
        103
        577
      18. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
        Ikävä
        67
        569
      19. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
        Ikävä
        28
        569
      20. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
        Ikävä
        40
        568
      Aihe