Hei! Olen kiinnostunut tarot-maailmasta. Oppisinko minäkin tulkitsemaan omaa elämääni korttien kautta? Mitkä kortit kannattaisi hankkia ja mitkä opaskirjat? Onko kenelläkään tiedossa luotettavaa nettikauppaa?
Mitkä kortit..?
2
1137
Vastaukset
- tarotpuu
Moi,
Ite oon käyttäny sekä AdLibristä (www.adlibris.fi) että Bookplussaa (www.bookplus.fi), molemmat ovat toimineet hyvin ja olleet luotettavia. Kummastakin löytyy paljon sekä kortteja että kirjoja.
Korttien valinta kannattaa omasta mielestäni tehdä sen perusteella, minkä pakan kuvat eniten puhuttelevat itseä. Miksi hankkia sellainen pakka jonka korteista ei oikeasti tykkää? Suosituimmat kaksi pakkaa Suomessa ovat Waite-Smith eli "Rider tarot" ja Crowley-Harris eli "Thoth tarot". Googlen kuvahaulla löytää myös useista pakoista kuvia. Opaskirjoja löytyy tänä päivänä myös suomeksi käännettyjä sekä alunperinkin suomalaisia. Suosittelen esim. Pia Virtakallion kirjaa "Tarot", myös Liulian & Porthanin "Tarot" antaa paljon hyvää perustietoa. Moni pitää myös Dhyan Manikin kirjasta "Tarot - portti sisimpään", samoin Gerd Zieglerin kirjasta "Tarot - Sielun peili". Näillä pääset jo hyvin alkuun. Englanniksi tarjontaa on sitten jo moninkertainen määrä..
Terv. tero
www.tarotpuu.com - TheHermit
www.uniomystica.com on tarot-korttien maahantuoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142