APUA!

Snigel

Oon sairastanut psoria vuosia, lähinnä jaloissa ollut viimeaikoina. nyt kuitenkin pieniä punaisia pilkkuja käsissä?? alkaako psori tuolla tavoin leviämään? kiitoksia vastanneille..

17

2587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveisiä....
    • psori 66

      mulla alko psori kynsistä. Lääkäri luuli kynsisieneksi,ja söin 2 vuotta kynsisienilääkettä turhaan.sen jälkeen ilmestyi päähän psori länttejä,lääkäri luuli talikyhnäksi,söin lääkkeet,eikä auttanut.levisi sen jälkeen jalkoihin,alaselkään ja jalkapohjiin.Sen jälkeen menin ihotautilääkärille,joka totesi psorin.on kokeiltu kaikki mahdolliset...ruotsalaisesta aserasvasta lähtien. Ainut mikä auttaa on aurinko.

    • Tässäpä...

      Tässäpä linkki, mistä löydät apua psoriasikseen.

      http://www.nuvisal.com/

      Käy tutustumassa... NuViSalia löytyy monista apteekeista.

      • mainoskamppanja

        tuolla nuvisalilla on täällä..? Mä en noihin mihinkään vaseliineihin luottais...Onneks on kunnon lääkkeet, ei tarvii paljo rasvailla.


      • Auttaa oikeasti...
        mainoskamppanja kirjoitti:

        tuolla nuvisalilla on täällä..? Mä en noihin mihinkään vaseliineihin luottais...Onneks on kunnon lääkkeet, ei tarvii paljo rasvailla.

        Älä ala-arvioi NuViSalia. NuViSal on ainakin mua auttanut, kun kaikista muista ei oo ollut mitään apua!

        Tarkoitukseni on "levittää" tietoa NuViSalista, jotta monella muutkin kärsimykset loppuisi. Ei todellakaan ole mainostuksesta kyse!


      • Tässä pari kuvaa...
        mainoskamppanja kirjoitti:

        tuolla nuvisalilla on täällä..? Mä en noihin mihinkään vaseliineihin luottais...Onneks on kunnon lääkkeet, ei tarvii paljo rasvailla.

        Katsoppa tästä osoitteesta nämä kuvat. Jokohan sitten uskoisit!

        http://www.nuvisal.com/naintoimiinuvisal.html


      • olevan kyseessä
        Tässä pari kuvaa... kirjoitti:

        Katsoppa tästä osoitteesta nämä kuvat. Jokohan sitten uskoisit!

        http://www.nuvisal.com/naintoimiinuvisal.html

        sama henkilö, mutta elokuunkuvassa huomattavasti ruskettuneempi. eli kumpi on todellinen auttaja, nuvisal vai aurinko. veikkaan, että aurinko.


      • Sun puheet on pelkkää p:tä
        olevan kyseessä kirjoitti:

        sama henkilö, mutta elokuunkuvassa huomattavasti ruskettuneempi. eli kumpi on todellinen auttaja, nuvisal vai aurinko. veikkaan, että aurinko.

        Kyllä NuViSalista on enemmän apua kuin auringosta! Etkö lukenut sitä tekstiä kuvien yläpuolelta?

        No tässäpä lainaus: "25-vuotias mies, joka on sairastanut psoriasista 6 vuotta ja käyttänyt lukuisia eri tuotteita ilman näkyvää tulosta, kunnes hän löysi avun NuViSal Koivuvaseliinista."

        Huomioikaa tämä: "käyttänyt lukuisia eri tuotteita ilman näkyvää tulosta"

        Huomioikaa tämä myös: "hän löysi avun NuViSal Koivuvaseliinista"


      • tuohan
        Sun puheet on pelkkää p:tä kirjoitti:

        Kyllä NuViSalista on enemmän apua kuin auringosta! Etkö lukenut sitä tekstiä kuvien yläpuolelta?

        No tässäpä lainaus: "25-vuotias mies, joka on sairastanut psoriasista 6 vuotta ja käyttänyt lukuisia eri tuotteita ilman näkyvää tulosta, kunnes hän löysi avun NuViSal Koivuvaseliinista."

        Huomioikaa tämä: "käyttänyt lukuisia eri tuotteita ilman näkyvää tulosta"

        Huomioikaa tämä myös: "hän löysi avun NuViSal Koivuvaseliinista"

        on mainos. uskotko tosiaan kaikkea mainostusta. useimmiten nuo on aivan höpö höpö juttuja nuo mainokset. itsellä ainut apu tulee auringosta, nämä muut luonnontuotteet ainoastaan tyhjää lompsan.


      • muuten
        Sun puheet on pelkkää p:tä kirjoitti:

        Kyllä NuViSalista on enemmän apua kuin auringosta! Etkö lukenut sitä tekstiä kuvien yläpuolelta?

        No tässäpä lainaus: "25-vuotias mies, joka on sairastanut psoriasista 6 vuotta ja käyttänyt lukuisia eri tuotteita ilman näkyvää tulosta, kunnes hän löysi avun NuViSal Koivuvaseliinista."

        Huomioikaa tämä: "käyttänyt lukuisia eri tuotteita ilman näkyvää tulosta"

        Huomioikaa tämä myös: "hän löysi avun NuViSal Koivuvaseliinista"

        olla nuvisalin jälleenmyyjä


      • Enpä ole!
        muuten kirjoitti:

        olla nuvisalin jälleenmyyjä

        En todellakaan ole jälleenmyyjä. Tiedoksi vaan, että opiskelen, enkä ole nyt kesätöissä! Että sulla meni veikkauksesi päin mehtää.


      • mainos...
        tuohan kirjoitti:

        on mainos. uskotko tosiaan kaikkea mainostusta. useimmiten nuo on aivan höpö höpö juttuja nuo mainokset. itsellä ainut apu tulee auringosta, nämä muut luonnontuotteet ainoastaan tyhjää lompsan.

        No ei todellakaan ole mainos, eikä ole höpö höpöä.

        Ite olen käyttänyt tätä ainetta ja apua on ollut, toisin kuin muista aineista. Auringostakaan ei ole ollut niinkään apua, kun vuorostaan NuViSalista on ollut.

        Lopuksi tähän vielä, etten ole turhaa maksanut aineesta. Eipähän ainakaan tarvi kärsiä kutivasta, kuivasta ja inhottavasta aineesta! Ei olisi pahitteeksi sullekaan, kun noin ärtsy olet, etkä usko käyttäjän sanaan! Ite kuulin tästä aineesta kaveriltani, joka myös kärsii psoriasiksesta.


      • että sinä
        Auttaa oikeasti... kirjoitti:

        Älä ala-arvioi NuViSalia. NuViSal on ainakin mua auttanut, kun kaikista muista ei oo ollut mitään apua!

        Tarkoitukseni on "levittää" tietoa NuViSalista, jotta monella muutkin kärsimykset loppuisi. Ei todellakaan ole mainostuksesta kyse!

        olet saanut siitä avun. Minä olen sitä joskus kokeillut, eikä minua se auttanut. Oli tosi kallista, ja jäi sellainen kuva, että taas sairasta rahastettiin. Mutta hyvä, jos joku siitä apua saa.


      • yllätys...
        että sinä kirjoitti:

        olet saanut siitä avun. Minä olen sitä joskus kokeillut, eikä minua se auttanut. Oli tosi kallista, ja jäi sellainen kuva, että taas sairasta rahastettiin. Mutta hyvä, jos joku siitä apua saa.

        että nyt löytyi tämmöinen teksti. Älä luule, että menen halpaan! Oot sama henkilö, joka kirjoittaa aina jotain vastaukseksi mun NuViSal teksteihin. Tuskin olet koskaan kokeillut kyseistä ainetta. Varmasti siellä päin kirjoittelee joku keski-ikäinen vanha akka tai ukko, jotka ovat yleensä hirveen jääräpäisiä (on ikävä kyllä kokemusta!).


      • Moole2
        Enpä ole! kirjoitti:

        En todellakaan ole jälleenmyyjä. Tiedoksi vaan, että opiskelen, enkä ole nyt kesätöissä! Että sulla meni veikkauksesi päin mehtää.

        Hei! Kertoisitko minulle vaikka sähköpostitse
        (majota(a)live.com) minkähintaista voide on ja voiko sitä hakea suoraan valmistuspaikalta Alavieskasta?


      • Nuvisaliin
        tuohan kirjoitti:

        on mainos. uskotko tosiaan kaikkea mainostusta. useimmiten nuo on aivan höpö höpö juttuja nuo mainokset. itsellä ainut apu tulee auringosta, nämä muut luonnontuotteet ainoastaan tyhjää lompsan.

        enemmän kuin aurinkoon.... mutta tietty jokainen on yksilöllinen ja toisella se voi auttaa enemmän ja toisella vähemmän.


      • voide
        Moole2 kirjoitti:

        Hei! Kertoisitko minulle vaikka sähköpostitse
        (majota(a)live.com) minkähintaista voide on ja voiko sitä hakea suoraan valmistuspaikalta Alavieskasta?

        Voidettaa voi ostaa useimmista apteekeista ja muista luontaistuotekaupoista. Itsellä juuri testit voiteen kanssa menossa...saa nähdä kuinka käy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe