18x14 rullat, 11 grammaa

Maukka70

Mistähän löytyisi 18x14, 11 grammaisia variaattorin rullia. Olen yrittänyt etsiä, mutta tuloksetta. Olisiko jollain tietoa mistä kysellä.

10

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro ihmeessä minulle ja muillekkin uteliaille missä laitteessa kyseisen kokoiset rullat on... josko sillä tavalla löytyisi helpommin?

      • Maukka70

        Skootteri merkki on Kinroad 150 cc. Skootterissa on Leo Vincen Tehoputki, Pipercrosin ilmanputsari, iridium tulppa, hieman isommat suuttimet ja 13 grammaiset rullat. Näillä vireillä skootterista mitattiin dynossa n 15 hv takapuörältä, jossa samalla säädettiin seokset.

        Elikkä kaipaisin hieman kevyempiä rullia kokeillakseni, onko sillä mitään vaikutusta.

        Olen etsinyt Suomesta joka paikasta, mutta tuloksetta. Emc:llä on kyseisiä rullia, mutta vain 13 grammaisia.

        Elikkä, jos jollakulla olisi tiedossa 11 grammaisia rullia, olisin enemmän kuin kiitollinen.


      • Maukka70 kirjoitti:

        Skootteri merkki on Kinroad 150 cc. Skootterissa on Leo Vincen Tehoputki, Pipercrosin ilmanputsari, iridium tulppa, hieman isommat suuttimet ja 13 grammaiset rullat. Näillä vireillä skootterista mitattiin dynossa n 15 hv takapuörältä, jossa samalla säädettiin seokset.

        Elikkä kaipaisin hieman kevyempiä rullia kokeillakseni, onko sillä mitään vaikutusta.

        Olen etsinyt Suomesta joka paikasta, mutta tuloksetta. Emc:llä on kyseisiä rullia, mutta vain 13 grammaisia.

        Elikkä, jos jollakulla olisi tiedossa 11 grammaisia rullia, olisin enemmän kuin kiitollinen.

        harmi jos kaupasta saa vain 13g rullia... joissakin tapauksissa jää varmaan ainoaksi "konstiksi keventää rullia hieman eli porata rullien keskellä olevaa reikää isommaksi...
        hankaluudeksi tulee vain että mistä sen sorvi saisi että reikä tulee keskelle ja mistä sopiva vaaka... mutta tietty kokeilemalla jos ei muuten...
        olen nähnyt myös rullasarjoja joissa saa kokeiltua niitä eri painoisilla sisäosilla eli hieman samaa kuin jos kokeilee poralla hieman keventää keskeltä... käsivaralta en kuitenkaan suosittele porailemaan


    • täältä

      WWW.emc24.fi
      tuote BE 2302

      • Maukka70

        Tuolta emc:ltä olen joskus kyselly, että löytyisikö niiltä 11 grammaisia rullia, kun varaosaluettelo näytää punaista, niin kuulema eivät tilaa lisää, kun ovat niin harvinaisia.

        Poraushommaa joskus kokeilin, mutta huonolla menestyksellä. Pitää varmaan kokeilla jossain penkissä porata vielä viimeisenä konstina, jos ei muu auta.

        Tällä palstalla aikaisemmin luin, että nimimerkillä zonerboy oli jostain tilannut kyseisiä rullia, olisi kiva kuulla, että mistä.


      • Ikis
        Maukka70 kirjoitti:

        Tuolta emc:ltä olen joskus kyselly, että löytyisikö niiltä 11 grammaisia rullia, kun varaosaluettelo näytää punaista, niin kuulema eivät tilaa lisää, kun ovat niin harvinaisia.

        Poraushommaa joskus kokeilin, mutta huonolla menestyksellä. Pitää varmaan kokeilla jossain penkissä porata vielä viimeisenä konstina, jos ei muu auta.

        Tällä palstalla aikaisemmin luin, että nimimerkillä zonerboy oli jostain tilannut kyseisiä rullia, olisi kiva kuulla, että mistä.

        Multa löytyy Rullasarjat 8-14g pääkaupunkiseudulta.

        Mikä leo vincen putki sulla on pyörässä?
        Menikö "heittämällä"?


      • Maukka70
        Ikis kirjoitti:

        Multa löytyy Rullasarjat 8-14g pääkaupunkiseudulta.

        Mikä leo vincen putki sulla on pyörässä?
        Menikö "heittämällä"?

        Leo Vincen 4road putki on Honda skootterin putki mallia dylan ja sh. Putkea jouduttiin modamaan sillä lailla, että putki katkaistiin öljyropun kohdilta ja muutettiin kulmaa skootteriin päin, koska putki sojotti liikaa ulospäin ja takaosan kiinnytykselle tehtiin semmoinen alumiininen levy johon porattiin sopivalle kohdalle reiät. Alkukäyrä sopi kohilleen.

        Olisitko valmis myymään sen rullasarjan tai sen 11 grammaisen satsin, mulle kävisi molemmat vaihtoehdot, ilmoittele asiasta. Jos et halua myydä, niin mistä hankit kyseiset rullat.


      • Ikis
        Maukka70 kirjoitti:

        Leo Vincen 4road putki on Honda skootterin putki mallia dylan ja sh. Putkea jouduttiin modamaan sillä lailla, että putki katkaistiin öljyropun kohdilta ja muutettiin kulmaa skootteriin päin, koska putki sojotti liikaa ulospäin ja takaosan kiinnytykselle tehtiin semmoinen alumiininen levy johon porattiin sopivalle kohdalle reiät. Alkukäyrä sopi kohilleen.

        Olisitko valmis myymään sen rullasarjan tai sen 11 grammaisen satsin, mulle kävisi molemmat vaihtoehdot, ilmoittele asiasta. Jos et halua myydä, niin mistä hankit kyseiset rullat.

        Soita mulle 0505262381,niin katsotaan syntyykö kaupat.


    • GY6 150cc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe