Onnea Kouvola!

Onnittelut mahtavasta maailmanennätyksestä! Tsemppiä jatkossa - niin laulajille kuin toimitsijoillekin. 500 tuntia täyteen!!

12

1514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Karaoken maailmanennätys rikottiin Kouvolassa
      11.7.2008 12:22

      Kouvolassa lauletaan karaokea jo yhdeksättä päivää.

      Maailmanennätys rikottiin Kouvolassa tänään kello 11.50.

      Maailmanennätyksen rikkoutumista oli paikalla todistamassa Guinness World Recordsin tuomari Mariamarta Ruano-Graham, joka luovutti ennätyksen rikkoneelle Karaoke Club Kouvolalle sertifikaatin todistukseksi maailmanennätyksestä.

      Ennätyslaulu jatkuu

      Karaoken ennätyksen yritys jatkuu Kouvolassa maailmanennätyksen rikkoutumisesta huolimatta. Karaoke Club Kouvolan tarkoituksena on jatkaa laulua aina 25.heinäkuuta asti, jolloin maailmanennätykseksi kirjattaisiin 500 tuntia.

      Karaoke Club Kouvola lähti tavoittelemaan maailmanennätystä Kouvolassa Karaoke Festival & Marathon 2008 yhteydessä 2.7. klo 13.30.

      IL

    • maketheoriginal

      20e portilla lippu ja alueella ei ollu ketään viimeviikon perjantaina.

      • menestyville

        liikemiehille tollaset summat on minuuttipalkkoja!! Sullako on perseet auki, etkä pysty maksamaan ees sisäänpääsymaksua?? hahahaaa


      • dothefake

        56.   ei kannta välittää
        jokanen vahtii naapurinki pillua ettei vaan kukaan ehdi korkata kun on niin kateellinen. jännä homma, suurin syy on joidenkin kateus jos vaikka naisia kiinnostaisi
        21.9.2006 - kirjoittanut: maketheoriginal


      • .....

        joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
        Kouvolan Sanomien sivulla sitä kiekumista voi seurata livenä kolmella kameralla. Ja ihan ilmatteeksi.


      • Jupjup

        Mie sit vissiin oon tosi vip ku en oo maksanu kertaakaan mitään sisäänpääsymaksua enkä kuulu kyllä Karaokeclubiinkaan...


      • sivuillako?
        ..... kirjoitti:

        joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
        Kouvolan Sanomien sivulla sitä kiekumista voi seurata livenä kolmella kameralla. Ja ihan ilmatteeksi.

        "Kouvolan Sanomien sivulla sitä kiekumista voi seurata livenä kolmella kameralla. "

        Yritin kuunnella eilisiä Kouvolan Sanomia, mut en kuullu kyllä mitään :O Kuuntelin kyllä ihan joka sivun läpikotaisin, mut ei. Etes livekuvaa en nähny :( Sivu 5 antoi kyllä pienen omituisen äänen, mutta ei kuulostanut karaokelta.


      • Oliivi

        . kumma homma
        ettekö ole kokeilleet vielä, pääsisko paskasissa työhaalareissa ovesta sisään.
        1.10.2006 - kirjoittanut: maketheoriginal


      • maketheoriginal
        menestyville kirjoitti:

        liikemiehille tollaset summat on minuuttipalkkoja!! Sullako on perseet auki, etkä pysty maksamaan ees sisäänpääsymaksua?? hahahaaa

        en vaan viiti mennä tyhjään paikkaan jossa laulajinakin on huonoa jokellusta. ihan sama mitä sinne mikkiin jokeltaa karaokessa, mutta ammattimaiset esiintyvät taiteilijakaan ei välttämättä maksa 10-20e enempää. niin mikä järki olis maksaa jokeltamisesta. kun tulin kouvolaan silloin viimeviikon perjantaina. mielummin menin sedulahelvettiin kuin tyhjälle telttaalueelle.


      • dothefake
        maketheoriginal kirjoitti:

        en vaan viiti mennä tyhjään paikkaan jossa laulajinakin on huonoa jokellusta. ihan sama mitä sinne mikkiin jokeltaa karaokessa, mutta ammattimaiset esiintyvät taiteilijakaan ei välttämättä maksa 10-20e enempää. niin mikä järki olis maksaa jokeltamisesta. kun tulin kouvolaan silloin viimeviikon perjantaina. mielummin menin sedulahelvettiin kuin tyhjälle telttaalueelle.

        8.   lopetas se valehtelu
        tollaset paskapuheet voit lopettaa
        10.7.2008 - kirjoittanut: maketheoriginal


      • dothefake
        maketheoriginal kirjoitti:

        en vaan viiti mennä tyhjään paikkaan jossa laulajinakin on huonoa jokellusta. ihan sama mitä sinne mikkiin jokeltaa karaokessa, mutta ammattimaiset esiintyvät taiteilijakaan ei välttämättä maksa 10-20e enempää. niin mikä järki olis maksaa jokeltamisesta. kun tulin kouvolaan silloin viimeviikon perjantaina. mielummin menin sedulahelvettiin kuin tyhjälle telttaalueelle.

        Nyt selvisi, mihin joku tarvitsee kipeästi sen 20 euroa.

        Hyvinkään palstalta bongattua:


        rosonenäinen
        Kirjoittanut: maketheoriginal 12.7.2008 klo 15.00

        itsensä tyydyttäjä. mitä akat ite sanoisi jos joku pyytäisi katsomaan ja sitä rataa? mitä miehen kannattaa ehdottaa, jotta vastaavalta vältyttäisiin? ei se mies tapa vaikka sillä puukko on. pitäs opetella olemaan sanavalmiimpi. sanokaa jatkossa että laita puukko pois, että suostut katsomaan ilman sitäkin. välttämättä hauskaa ole, mutta ottaa ihan rauhassa vaan eikä tee mitään provosoivaa. ei ainakaan niin fyysisesti väkivaltainen ole. thaihieronnassa maksaa tyyliin 20 euroa se katsominen varmaan, miksi sitä palvelua ei voisi käyttää?


      • make paviaanin
        maketheoriginal kirjoitti:

        en vaan viiti mennä tyhjään paikkaan jossa laulajinakin on huonoa jokellusta. ihan sama mitä sinne mikkiin jokeltaa karaokessa, mutta ammattimaiset esiintyvät taiteilijakaan ei välttämättä maksa 10-20e enempää. niin mikä järki olis maksaa jokeltamisesta. kun tulin kouvolaan silloin viimeviikon perjantaina. mielummin menin sedulahelvettiin kuin tyhjälle telttaalueelle.

        päässä jotain vikaa vai onko jatsari kansa tehny jotain nuoren miehen mielelle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe