onko kenelläkään tietoa/kokemuksia kesäksi johonkin euroopan maahan "muuttamisesta".opettaja perheena se olisi mahdollista ja ajattelen että olisi kokemuksena
kesäksi eurooppaan
3
417
Vastaukset
- automatkailuja
Aunnon vaihtoja katso www.intervac.com. Lisäksi esim. www.oikotie.fi tarjoaa myös suomalaisten asuntoja ulkomailta vuokrattavaksi. Monilla lomapaikkakunnilla ja kaupungeilla on omat sivunsa, joista löytyy loma-asuntojen välittäjien tiedot.
Loma-asunnot ovat edullisempia kesäkuussa. Heinä- ja elokuu ovat kallista aikaa.
Voisitte ensin kokeilla kesäkuun ajan jotain rantalomakohdetta, jos menette omalla autolla. Lapsen pitäisivät siitä ja autolla voi kierrellä ympäristössä katselemassa. Tähä tarkoitukseen käy mielestäni yhtähyvin Saksan/Tanskan rannat kuin Välimerikin.
Olemme vuokrannat itse loma-asuntoja ja niiden vuokrat kesäkuussa ovat vaihdelleet 30-60 euron välillä päivältä. Asunnot ovat 4 hengelle (2 huonetta). - Historian ope
Olen ollut Albaniassa parina kesänä. Voin suositella. Lapsien kanssa rannikko parempi. Hinta
laatutaso kohdallaan. Kysyä voit [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059