onko kenelläkään tietoa/kokemuksia kesäksi johonkin euroopan maahan "muuttamisesta".opettaja perheena se olisi mahdollista ja ajattelen että olisi kokemuksena
kesäksi eurooppaan
3
436
Vastaukset
- automatkailuja
Aunnon vaihtoja katso www.intervac.com. Lisäksi esim. www.oikotie.fi tarjoaa myös suomalaisten asuntoja ulkomailta vuokrattavaksi. Monilla lomapaikkakunnilla ja kaupungeilla on omat sivunsa, joista löytyy loma-asuntojen välittäjien tiedot.
Loma-asunnot ovat edullisempia kesäkuussa. Heinä- ja elokuu ovat kallista aikaa.
Voisitte ensin kokeilla kesäkuun ajan jotain rantalomakohdetta, jos menette omalla autolla. Lapsen pitäisivät siitä ja autolla voi kierrellä ympäristössä katselemassa. Tähä tarkoitukseen käy mielestäni yhtähyvin Saksan/Tanskan rannat kuin Välimerikin.
Olemme vuokrannat itse loma-asuntoja ja niiden vuokrat kesäkuussa ovat vaihdelleet 30-60 euron välillä päivältä. Asunnot ovat 4 hengelle (2 huonetta). - Historian ope
Olen ollut Albaniassa parina kesänä. Voin suositella. Lapsien kanssa rannikko parempi. Hinta
laatutaso kohdallaan. Kysyä voit [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291887Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt751579Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2871484- 1381240
- 671005
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.131000vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23988Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983- 68963