Olen miettinyt jonkin harrastuksen aloittamista, vaikka aika on kortilla, ja haaveilin järjestöstä, joka auttaisi katulapsia järjestämällä myyjäisiä, keräyksiä yms ja toimittaisi itse avun perille. Nyt kun minulla on lomalla ollut aikaa surffailla netissä, olen pettymyksekseni löytänyt vain muutaman järjestön, joiden viesti ulkopuolisille on vain: "Anna rahaa"! Juu, muuten ihan jees, mutta kun minä olisin halunnut mukaan johonkin porukkaan keräämään sitä rahaa! Eikö sellaista toimintaa todellakaan ole??
Katulapset
5
1358
Vastaukset
- sivut
hylatytlapset.fi auttaa lapsia venäjällä ja virossa. vaakary:n sivuijen kautta selviää myös tapoja auttaa. Jos koet erityiseksi kohteeksi katulapset niin heitä voit auttaa mm. patmoslähetyssäätiön kautta.
- sydäntä lähellä
Paljon kiitoksia tiedoista! Varsinkin Vaaka ry vaikuttaa sentyyppiseltä yhdistykseltä, jonka toiminnasta olen kiinnostunut.
- Mission Possible
sydäntä lähellä kirjoitti:
Paljon kiitoksia tiedoista! Varsinkin Vaaka ry vaikuttaa sentyyppiseltä yhdistykseltä, jonka toiminnasta olen kiinnostunut.
auttaa katulapsia Venäjällä ja itäeuroopassa. sivut www.mp-net.orb
- Myös lähellä sydäntä
Onko jokin sopiva avustusjärjestö löytynyt? Minuakin kiinnostaisi tuollainen toiminta... Ja sitähän voisi vaikka itsekin alkaa tekemään, jos vain löytyisi muitakin mukaan lähtiöitä...
- mjrm
Löysin vasta nyt viestisi, mutta ajattelin vastata kuitenkin.
Ehkäpä meillä on yhteisiä intressejä ja joku muukin jolla on samanlaisia haaveita auttaa lapsia ja löytää paikkansa avustustyössä.
Terveisin Mirjam
www.haver.info
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082