te jotka olette olleet/olette oinasmiehen kanssa suhteessa, niin kertokaa hieman minkälaisia "oinasmaisia" tempauksia miehenne ovat tehneet ???
kertokaahan
2
605
Vastaukset
- Trulssa
Itse olen skorppari ja elämääni on sattunut useamiakin oinasmiehiä. En tiedä mikä saa oinasmiehet kiinnostumaan itsestäni (mies on ollut aina aloitteen tekijä) astrologian mukaanhan meidän ei pitäisi edes sopia kovin hyvin yhteen. Yks oli maailman matkaaja ja seikkailija; sain häneltä ihania omalaatuisia eksoottisia lahjoja/koruja ym. ympäri maailmaa. No kohdalle on sattunut myös yks huipputylsimys-oinaskin (taisi olla jotain vikaa päässä). Yhden (tai useamman) yön villeihin filtin pöyhyttelyihin oinas on myös upea.Nyt olen aviossa aivan ihanan oikkumiehen kanssa: aina iloinen ja poikamaisen posivtiivinen, liikunnallinen tykkää rällätä erilaisilla urheiluvälineillä (veneet, helikopterit, sukellus ym).
Yllättää minut tuon tuostakin erilaisilla urheiluvälineillä. Lahjaksi on tullut märkäpukua, veneilytakkia, lahjakortti koko päiväksi kokeilemaan erilaisia suuria työkoneita: nostureita, kaivinkoneita ym.
Kerran mentiin "katsomaan" Sea-cat -moottorivenekisoja. Yllätyksekseni luin itseni ja mieheni kilpailijaluettelosta! Olin varma että henki lähtee ennen maalia mutta selvisin ja tultiin toiseksi!
Kerran hän herätti minut kantamalla sänkyymme naapurin 15-kiloisen kollikissan.
Aina en ole jaksanut olla 100% iloinen lahjoista mutta tylsää ei ole koskaan ollut.- itsekkin..
Skorpioni olen! ja seurustelen oinasmiehen kanssa. Ja tielleni on tullut useita oinaita, ja heidän kanssaan olenkin kokenut parhaat suhteeni oinaan kanssa.. Riitoja kyllä on ollut ja paljon ja paljon itketty, mutta kyllä se on ollut sen arvoista. :) En ole yhtään sitä mieltä että skopu-oinas pari ei sopisi yhteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003124299- 152155
- 1861981
- 1041413
- 701278
- 73927
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57922IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2859Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119797Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59707