Kummola vaatii SaPKoa liigaan. Kummolan pulloposki on kyllästynyt neitikiekkoon. Verta kentälle, huutaa Kalervo.
Muistinko mainita
17
405
Vastaukset
- Spåra
Jos me painat tulemme Savonlinnaan niin ettehän naura/lyö meitä.
Mekin lupaamme olla kunnolla, syömme vain banaaneita bussissamme ja kuuntelemme pelin vaasaradiosta - nnmmm
Homohurreill ole oikeutta kirjoittaa mielipiteitänsä tänne.
- siellä huutelee?
laitappas kesämekko päälle ja mene kylän raitille näytille. Heh...
- Wetrell
siellä huutelee? kirjoitti:
laitappas kesämekko päälle ja mene kylän raitille näytille. Heh...
varsinkin miesten keskuudessa . Vaasan höyhentyynyjen umpipellet vandaalit sensijaan käyttävät kesämekkoa ilman alushousuja ja paidan tilalla on iso karvaviidakko.
Wetrell kirjoitti:
varsinkin miesten keskuudessa . Vaasan höyhentyynyjen umpipellet vandaalit sensijaan käyttävät kesämekkoa ilman alushousuja ja paidan tilalla on iso karvaviidakko.
Laitoin muuten Savosta viime viikolla köyhäin/tyhmäinavustusta näille Red Armyn apinoille.
Pakkaus sisälsi 35 Aapista ja 50 kiloa banaaneita. Vaadin vain lupaa päästä kuvaamaan eläinpuistoa varten sen tilanteen kun Red Armyn pellet syövät Aapisia ja yrittävät lukea banaaneita.- kanssa?
SavoRULES kirjoitti:
Laitoin muuten Savosta viime viikolla köyhäin/tyhmäinavustusta näille Red Armyn apinoille.
Pakkaus sisälsi 35 Aapista ja 50 kiloa banaaneita. Vaadin vain lupaa päästä kuvaamaan eläinpuistoa varten sen tilanteen kun Red Armyn pellet syövät Aapisia ja yrittävät lukea banaaneita.Noloa, todella noloa. Jätkä ei pysty varmaan ees sukua jatkamaan. Se on hyvä, että tuo tyhmyys päättyy SavoRULESiin. Keittääkö äityli sulle iltateet? Hah hah....helkkarin paskahousu.
Mikäli vaatimuksiimme ei suostuta lähtee Kalervolta tupee päästä.
- bnnnn
Vaasaan on suunnitteilla uusi eläintarha näköjään
. - TheKing.
äitylin pikku jussihan se täällä urputtaa. Eikö vielä ole eukkoa löytynyt? Eikä löydy, lopeta etsiminen ja tyydy vanhoihin jalluihis luuseri.
- Vaasan pellet
TheKing. kirjoitti:
äitylin pikku jussihan se täällä urputtaa. Eikö vielä ole eukkoa löytynyt? Eikä löydy, lopeta etsiminen ja tyydy vanhoihin jalluihis luuseri.
miestä sillä koko kylähän on pelkkiä möhömahaurrihomourputtajia täynnä.
Nussi sinä vaan sitä äitiäs vaasan pelle. - puju tapojasi hah hah..
Vaasan pellet kirjoitti:
miestä sillä koko kylähän on pelkkiä möhömahaurrihomourputtajia täynnä.
Nussi sinä vaan sitä äitiäs vaasan pelle.Helvetin vanhapoika. Tuollaisen paskan, joka asuu äitinsä helmoissa kuuluu olla ihan hiljaa. Viddu sä olet Jussi noloista noloin...hoh hoh hoh pelle!
- Vaasan pellet
puju tapojasi hah hah.. kirjoitti:
Helvetin vanhapoika. Tuollaisen paskan, joka asuu äitinsä helmoissa kuuluu olla ihan hiljaa. Viddu sä olet Jussi noloista noloin...hoh hoh hoh pelle!
Koskahan siellä vaasassa hakataan seuraava pikkupoika?Näinhän kävi mikkelissä kun hyökkäsitte viattoman lapsen kimppuun joten koska te neanderthalit teette tämän taas?
- Spööra hoora
puju tapojasi hah hah.. kirjoitti:
Helvetin vanhapoika. Tuollaisen paskan, joka asuu äitinsä helmoissa kuuluu olla ihan hiljaa. Viddu sä olet Jussi noloista noloin...hoh hoh hoh pelle!
taas itkee kieroksi kasvaneesta heltastaan, jonka on väännetty nurin kuoriutumis vaîheessa.
- mestiksen huonoin
Äänestyksen perusteella Sapko ei kuulu edes Mestikseen!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000424&posting=22000000030092935#22000000030092935- Spåra
Kaikkihaqn haluaa myydä Vaasan Ruotsille jonne sitten ahdataan kaikki lakritsaräppärit.
- tmdtja
tpga.a.
- tpjga
wja.g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437