Muistinko mainita

SaPKo on paras

Kummola vaatii SaPKoa liigaan. Kummolan pulloposki on kyllästynyt neitikiekkoon. Verta kentälle, huutaa Kalervo.

17

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spåra

      Jos me painat tulemme Savonlinnaan niin ettehän naura/lyö meitä.

      Mekin lupaamme olla kunnolla, syömme vain banaaneita bussissamme ja kuuntelemme pelin vaasaradiosta

    • nnmmm

      Homohurreill ole oikeutta kirjoittaa mielipiteitänsä tänne.

      • siellä huutelee?

        laitappas kesämekko päälle ja mene kylän raitille näytille. Heh...


      • Wetrell
        siellä huutelee? kirjoitti:

        laitappas kesämekko päälle ja mene kylän raitille näytille. Heh...

        varsinkin miesten keskuudessa . Vaasan höyhentyynyjen umpipellet vandaalit sensijaan käyttävät kesämekkoa ilman alushousuja ja paidan tilalla on iso karvaviidakko.


      • Wetrell kirjoitti:

        varsinkin miesten keskuudessa . Vaasan höyhentyynyjen umpipellet vandaalit sensijaan käyttävät kesämekkoa ilman alushousuja ja paidan tilalla on iso karvaviidakko.

        Laitoin muuten Savosta viime viikolla köyhäin/tyhmäinavustusta näille Red Armyn apinoille.

        Pakkaus sisälsi 35 Aapista ja 50 kiloa banaaneita. Vaadin vain lupaa päästä kuvaamaan eläinpuistoa varten sen tilanteen kun Red Armyn pellet syövät Aapisia ja yrittävät lukea banaaneita.


      • kanssa?
        SavoRULES kirjoitti:

        Laitoin muuten Savosta viime viikolla köyhäin/tyhmäinavustusta näille Red Armyn apinoille.

        Pakkaus sisälsi 35 Aapista ja 50 kiloa banaaneita. Vaadin vain lupaa päästä kuvaamaan eläinpuistoa varten sen tilanteen kun Red Armyn pellet syövät Aapisia ja yrittävät lukea banaaneita.

        Noloa, todella noloa. Jätkä ei pysty varmaan ees sukua jatkamaan. Se on hyvä, että tuo tyhmyys päättyy SavoRULESiin. Keittääkö äityli sulle iltateet? Hah hah....helkkarin paskahousu.


    • Mikäli vaatimuksiimme ei suostuta lähtee Kalervolta tupee päästä.

      • bnnnn

        Vaasaan on suunnitteilla uusi eläintarha näköjään

        .


      • TheKing.

        äitylin pikku jussihan se täällä urputtaa. Eikö vielä ole eukkoa löytynyt? Eikä löydy, lopeta etsiminen ja tyydy vanhoihin jalluihis luuseri.


      • Vaasan pellet
        TheKing. kirjoitti:

        äitylin pikku jussihan se täällä urputtaa. Eikö vielä ole eukkoa löytynyt? Eikä löydy, lopeta etsiminen ja tyydy vanhoihin jalluihis luuseri.

        miestä sillä koko kylähän on pelkkiä möhömahaurrihomourputtajia täynnä.

        Nussi sinä vaan sitä äitiäs vaasan pelle.


      • puju tapojasi hah hah..
        Vaasan pellet kirjoitti:

        miestä sillä koko kylähän on pelkkiä möhömahaurrihomourputtajia täynnä.

        Nussi sinä vaan sitä äitiäs vaasan pelle.

        Helvetin vanhapoika. Tuollaisen paskan, joka asuu äitinsä helmoissa kuuluu olla ihan hiljaa. Viddu sä olet Jussi noloista noloin...hoh hoh hoh pelle!


      • Vaasan pellet
        puju tapojasi hah hah.. kirjoitti:

        Helvetin vanhapoika. Tuollaisen paskan, joka asuu äitinsä helmoissa kuuluu olla ihan hiljaa. Viddu sä olet Jussi noloista noloin...hoh hoh hoh pelle!

        Koskahan siellä vaasassa hakataan seuraava pikkupoika?Näinhän kävi mikkelissä kun hyökkäsitte viattoman lapsen kimppuun joten koska te neanderthalit teette tämän taas?


      • Spööra hoora
        puju tapojasi hah hah.. kirjoitti:

        Helvetin vanhapoika. Tuollaisen paskan, joka asuu äitinsä helmoissa kuuluu olla ihan hiljaa. Viddu sä olet Jussi noloista noloin...hoh hoh hoh pelle!

        taas itkee kieroksi kasvaneesta heltastaan, jonka on väännetty nurin kuoriutumis vaîheessa.


    • mestiksen huonoin
      • Spåra

        Kaikkihaqn haluaa myydä Vaasan Ruotsille jonne sitten ahdataan kaikki lakritsaräppärit.


    • tmdtja

      tpga.a.

    • tpjga

      wja.g

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe