Mihin syömään?

harkinnassa

Mitä paikkaa Riihimäellä suosittelisitte?

17

2581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta,

Martina nyt on ihan hyvä vaihtoehto

• on superi

valinta vaativillekkin kulinaristeille, menyy on todella omaperäinen, et löydä vastaavaa muualta!

Itsekin olen paatunut kulinaristi ja kun haluan parasta, suuntaan aina McDonalds ravintolaan, ainoa miinuspuoli ettei siellä tarjota minkäänsortin viinejä, mutta itse otan aina lapseni reppuun viintä, josta sitten hörpin kun tekee mieli, ja jos jään kiinni, niin sanon vain että en tunne tuota lasta ja että hän tarjosi minulle, ja hän saa lähtöpassit ja minä saan syödä jopa lapseni annoksen, helppoa eikö totta? Kokeile!

• Ruokaillut

En kyllä suosittele ainakaan Riihimäen Martinaa ruokailuun. Kaikki ruoat valmistuotteita joten niitähän voi lämmitellä kuka kadun lakaisija vain. Allergioista ei tiedetä mitään. Jos haluat syödä vain pitzaa sitä varmaan saa. En toiste mene Riksun Martiinaan.

• niin suuntaa

Eväpysäkille nauttiin herkuista :)

• kiinalaista

Nimeä en muista mutta siinä Hesburgerin vieressä, tosi hyvä ruoka ja palvelu, thaimaalainen ravintola kannattaa jättää väliin, todella heikko esitys, lieneekö jo konkassa?

• söis

tämän paikan jätän välistä,keittiön nähdessään ei tarvitse tuolla kyllä syödä.....

• keittiössä
        söis kirjoitti:

tämän paikan jätän välistä,keittiön nähdessään ei tarvitse tuolla kyllä syödä.....

käynyt, mutta luotan asiantuntemukseesi, kiitos vinkistä

• nyt...

..syö kotonasi pöhkö!

• Riihimäellä

jaeta missään pussileipää, haeppa sitä ja mene johonkin puistoon syömään.

• Nimetön

on ehdoton suosikkini. Hinta-laatusuhde kohdallaan, annokset reippaan kokoisia.
      Menu perinteistä ravintolaruokaa. Pizzoissa täytettä niin että riittää.
      Palvelu erinomaista.

Suosittelen

• +++++

Riihitähti on kaupungin paras pizzapaikka, todella ystävällinen henkilökunta. Thaimaalaisesta sain myös hyvää ruokaa. Martinan pizzat ovat ihan alta lipan.

• kerhotalolla

Nimi voi olla muuttunut, mut se siin kerhotalolla on hyvä paikka. Ruoka hyvää ja isot annokset.Ei valittamista.

• toinen nälkäinen

Keltaisessa talossa Pohj. Asemakadulla syömässä.Ei annoksia vaan seisova pöytä. Arkisin vain yksi ruokalaji sekä salaatit, ym ja kahvi kuuluu mukaan. Mulle ei käy, jos on kalaruokaa, mutta muuten olen tykännyt. Viikonloppuisin enemmän vaihtoehtoja seisovassa pöydässä. Erittäin maukasta, perinteistä kotiruokaa, suosittelen.

• Uusi ABC

Saa varmasti syödä niiiiin paljon kun jaksaa ja kohtuu hinta! Ruokaa on aina vähintään kahta lajia vaihtoehtoina plus keittoruoka sitä haluaville. Aivan mahtavat salaatit ja kahvit jälkiruuaksi.

Miksi siis mennä jonnekkin Ahmedille syömään jotain outoo, kun saa suomalaista hyvää halvalla...

http://www.abcasemat.fi/noutopoyta/noutopoydat/riihimaki

• evwljn

Minusta siellä Valtakadun Thaimaalaisessa vastapäätä Ankkapuistoa on todella hyvä ruoka. Suosittelen lämpimästi. Myös Majakan Nepalilaisen ruoka on hyvää, mutta ruuan teko kestää kohtuuttoman pitkään ja annokset on aika kalliita kokoonsa nähden. Apollon lounaspöytä on hyvä.

• oleva

Kiinalainen China Jasmine on tosi hyvä. Annokset todella isoja, riisiä tulee pöytään iso kulho ja vielä nopeasti. Lounasaikaan 6.5 erkkiä annos, ei paha kun miettii minkä vastineen rahalle saa! Tulisiakin vaihtoehtoja löytyy...

• todella positiivinen

kokemus, en jaksanut annostani syödä kokonaan! Ja tulinen on todellakin myös tulista :D

Tänne menen toistekin, kiitoksia vinkistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe