porilaiset.com

miksi?

porilaiset.com keskustelu on poistettu . miksiköhän? Tuliko liikaa kusta niskaan?

19

1698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo siitä

      porilaiset foorumista.

    • vinkkejä

      Porilaiset.com sivuston kirjoitusvinkeistä, tämä
      on suora lainaus ylläpidon antamista ohjeista :
      Muista myös vanha viidakon laki: Kun kinastelet idiootin kanssa, varmista että hän ei tee samoin.
      Valvontatiimillä on oikeus "nimetä" kinastelijaa
      idiootiksi !
      Maailmassa on kaikki nerot ihmiset/keksinnöt olleet niin poikkeavia, että "tavalliset" rahvaat
      eivät niitä ole ymmärtäneet ja leimanneet henkilöt tyhmiksi/poikkeaviksi !
      Jälkeenpäin on vasta huomattu nerokkuus !
      Juice sanoi joskus mainiosti : on helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää, kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön !
      Eli keskustelupalstoille kuulu kinaaminen ja väittely, tällä tavoin voimme opppia näkemään eri näkökantoja joten emme suinkaan ole ideootteja !
      Ideootit ovat matkijoita ja homogeenisia, jos nyt
      ketään ideootiksi voi nimetä ?
      Eikö muuten tuolla ko. palstalla ole aika homogeenista porukkaa ja täten...?

    • ohjeistuksia

      kirjoittaminen Porilaiset.com palstalle.
      Lainaus taas sivuston ohjeistuksesta:
      Pääsääntö on yksinkertaisuudessaan se, että jos Valvonta ei ymmärrä viestiä tai osaa siitä, se poistetaan ilman eri varoitusta.
      Koskee ilmeisesti kaikkia kieliä Suomi mukaanlukien. Eli nyt alan ymmärtää miksi jutustelu foorumissa on niinkin yksinkertaista.

      • MasiKasi

        jos on henkisesti täysi blondi tai Elmerin emäntä tai Lounaistuuletar tai Almatomu tai vastaava. Jos tuntee olevansa vähänkin korkeammalla tasolla, ei kannata kirjoittaa sinne mitään. Sen voisi täysin turhana ompelukerhona jo lopettaa.


      • noo....

        joo. Kyllähän tuo foorumi tarpeeseen on, sitä ei voi kieltää, kun katsoo eräiden käyttäjien lähetettyjä viestejä/aika.
        Itseä ihan hirvittää, jos nuo kirjoittajat alkaisivat tekemään jotain muuta käyttämälleen ajalle, on sen verran "fiksua" sakkia.
        Nimi kylläkin foorumilla on väärä ! pistäkää uusia ehdotuksia foorumin nimeksi !
        Voisi olla vaikka Ka-Ja vistot.com ?


    • Tämä keskustelu saa jäädä mikäli pysyy asiallisena. En suvaitse Pori-palstalla toisten keskustelupalstojen herjaamista, saati sitten toisen keskustelupalstan ylläpidon/valvojien herjaamista. Mikäli tässä keskustelussa esiintyy asiattomuutta, kuten uhkailua, yksityishenkilöiden haukkumista, turhaa riidanhakuisuutta ym. niin poistan koko keskustelun. Ei liity Porin asioihin mikäli jollain henkilöllä on ollut kränää porilaiset.comin valvojatiimin kanssa, selvittäkööt keskenään ongelmansa.

      • nämä

        jutut ovat olleet vielä aivan asiallisia.
        Ei kai kenelläkään mitään känää Porilaiset.com foorumille ole.
        Omia mielipiteitään kirjoittajat ovat vain tuoneet julki. Ja yhdyn kyllä muiden mielipiteeseen, että Porilaiset.com ei soivi nimeksi tälle "sisäänpäin" kääntyneelle palstalle.
        Ja uudelle foorumille olisi tilaus Porissa, kunhan vain löytyisi tekijöitä ja Commin porukka
        on todella ei toivottua tähän hommaan !


      • nämä kirjoitti:

        jutut ovat olleet vielä aivan asiallisia.
        Ei kai kenelläkään mitään känää Porilaiset.com foorumille ole.
        Omia mielipiteitään kirjoittajat ovat vain tuoneet julki. Ja yhdyn kyllä muiden mielipiteeseen, että Porilaiset.com ei soivi nimeksi tälle "sisäänpäin" kääntyneelle palstalle.
        Ja uudelle foorumille olisi tilaus Porissa, kunhan vain löytyisi tekijöitä ja Commin porukka
        on todella ei toivottua tähän hommaan !

        Aina on tilaa uusille keskustelupalstoille, harvat vain jaksavat niitä värkätä. Harvat jaksavat ilmaiseksi tehdä työn lisäksi vielä muuta hommaa. Tästä olen monesti sanonut kun ihmiset ovat minun toimistani valitelleet, että siitä vain kokeilemaan kuinka antoisaa hommaa tämä on, risuja on 90% jota tässä hommassa saa. Tästä syystä edelleen monet palstat ovat ilman sheriffiä kun ihmisillä ei yksinkertaisesti ole aikaa eikä energiaa istua työpäivän jälkeen koneen ääressä tuijottamassa onko asiatonta viestiä vai ei.

        Siitä en tiedä mitään mistä syystä nämä käyttäjät on bannattu, eikä suoraan sanoen kiinnostakaan mutta sitä on turha tälle palstalle tulla kertomaankaan ja valittamaan asiasta.


      • vierestä seunrannut
        riina00 kirjoitti:

        Aina on tilaa uusille keskustelupalstoille, harvat vain jaksavat niitä värkätä. Harvat jaksavat ilmaiseksi tehdä työn lisäksi vielä muuta hommaa. Tästä olen monesti sanonut kun ihmiset ovat minun toimistani valitelleet, että siitä vain kokeilemaan kuinka antoisaa hommaa tämä on, risuja on 90% jota tässä hommassa saa. Tästä syystä edelleen monet palstat ovat ilman sheriffiä kun ihmisillä ei yksinkertaisesti ole aikaa eikä energiaa istua työpäivän jälkeen koneen ääressä tuijottamassa onko asiatonta viestiä vai ei.

        Siitä en tiedä mitään mistä syystä nämä käyttäjät on bannattu, eikä suoraan sanoen kiinnostakaan mutta sitä on turha tälle palstalle tulla kertomaankaan ja valittamaan asiasta.

        asiassa porilaiset comista ei viime aikoina ole kovin montaa bannattu vaan he ovat sieltä poistuneen/poistattaneet itsensä omista syistään.


      • edelleen sama
        vierestä seunrannut kirjoitti:

        asiassa porilaiset comista ei viime aikoina ole kovin montaa bannattu vaan he ovat sieltä poistuneen/poistattaneet itsensä omista syistään.

        tulipas muutama kirjoitusvirhe mutta josko selvää sai ; )


      • saakait
        riina00 kirjoitti:

        Aina on tilaa uusille keskustelupalstoille, harvat vain jaksavat niitä värkätä. Harvat jaksavat ilmaiseksi tehdä työn lisäksi vielä muuta hommaa. Tästä olen monesti sanonut kun ihmiset ovat minun toimistani valitelleet, että siitä vain kokeilemaan kuinka antoisaa hommaa tämä on, risuja on 90% jota tässä hommassa saa. Tästä syystä edelleen monet palstat ovat ilman sheriffiä kun ihmisillä ei yksinkertaisesti ole aikaa eikä energiaa istua työpäivän jälkeen koneen ääressä tuijottamassa onko asiatonta viestiä vai ei.

        Siitä en tiedä mitään mistä syystä nämä käyttäjät on bannattu, eikä suoraan sanoen kiinnostakaan mutta sitä on turha tälle palstalle tulla kertomaankaan ja valittamaan asiasta.

        Siitä en tiedä mitään mistä syystä nämä käyttäjät on bannattu, eikä suoraan sanoen kiinnostakaan mutta sitä on turha tälle palstalle tulla kertomaankaan ja valittamaan asiasta.
        Kyllä kait tällä palstalla saa foorumista jutustella ja valittaakin !
        Avoin keskustelu, kunhan pysyy "rajoissa" on aina rakentavaa.


      • oikein hyvä

        Harvinaista, että valvoja perustelee miksi jokin ketju on poistettu. Kertoisitko vielä mihin Suomi24:n sääntökohtaan se perustuu, että ei saa arvostella toista keskustlupalstaa?

        Varmaankaan sinuakaan ei saa arvostella?


      • Ex-Rajatapaus
        saakait kirjoitti:

        Siitä en tiedä mitään mistä syystä nämä käyttäjät on bannattu, eikä suoraan sanoen kiinnostakaan mutta sitä on turha tälle palstalle tulla kertomaankaan ja valittamaan asiasta.
        Kyllä kait tällä palstalla saa foorumista jutustella ja valittaakin !
        Avoin keskustelu, kunhan pysyy "rajoissa" on aina rakentavaa.

        Tosiasia on että ne muutamat ja hyvin harvat Porilaiset.comista bannatut ovat saaneet banninsa kyllä aivan oikeutetusti. He itse ovat tietenkin asiasta eri mieltä mutta niinhän se aina on. Vankiloissakin on vain syyttömiä jos vangeilta kysytään. Jokainen varoitus ja bannaus on tutkittu ja oikeaksi todettu. Itse lopetin valvojan hommat omasta halustani. Ja syy on yksinkertainen. Olin liian vanhanaikainen niin nuoreen valvojaporukkaan. En myöskään pitänyt siitä että silloin tällöin foorumilla käyvät valvojat alkoivat olla liian viisaita ja heille oli todellakin omat mielipiteet liian vahvoja kun piti toimia neutraalisti. Syyllistyin toki itsekin liialliseen ankaruuteen mutta koska rasismi on minulle niin vastenmielistä, annoin heti yleensä täydeltä laidalta takaisin. Samoin muutamien kirjoittajien ylimielinen suhtautuminen yhteiskunnan sääntöihin ja omien mutujen esittäminen tosiasioina, oli minulle liikaa. Typerällä omaan napaan tuijottamisellakin on rajansa ja nyt siellä on sellainen pikku piiri jonka jutut pitäisi olla jollain chattiosastolla. Kyllä liika on liikaa ja niin tässäkin asiassa. Sieltä on tällaisen pikkuporukan toimesta saatu karkotettua todella hyvä ja älykkäät kirjoittajat jotka olivat promenadinetissä piristävine väittelyineen ihan loisto porukkaa. Sääli että näin on käynyt.


      • oikein hyvä kirjoitti:

        Harvinaista, että valvoja perustelee miksi jokin ketju on poistettu. Kertoisitko vielä mihin Suomi24:n sääntökohtaan se perustuu, että ei saa arvostella toista keskustlupalstaa?

        Varmaankaan sinuakaan ei saa arvostella?

        Tässä asiassa perustelin poistoni, koska mikäli en olisi asiaa perustellut niin todennäköisesti olisin saanut poistaa keskustelun toisensa jälkeen samasta aiheesta. Nyt toivon, että yksi keskustelu tästä aiheesta riittää ja toivon sen pysyvän asiallisena. En tahdo kieltää koko keskustelua porilaiset.com:sta kunhan se pysyy asiallisena eikä muutu yksityishenkilöiden parjaamiseksi. En ole kieltänyt toisen keskustelupalstan arvostelua, kunhan pysytään asialinjalla. Kuitenkaan tämä palsta ei ole oikea osoite bannattujen valittaa banneistaan.

        Sääntökohdasta sen verran, että sheriffi saa käyttää harkintakykyään ja käyttäjien on tyydyttävä siihen, että toisilla palstoilla sheriffilinja on tiukempi kuin toisilla. Tässä asiassa minun linjani on tiukempi. Jotkut tietysti epäilevät sen johtuvan kytköksistä porilaiset.comiin (joka ei pidä paikkaansa) mutta se johtuu siitä, että tästä asiasta on ollut kymmeniä keskusteluja ja lähes jokainen niistä on mennyt asiattomuuksiin. Itse toimin valvojana tällä palstalla, joten ymmärrän hyvin porilaiset.comin valvojien hommaa enkä tahdo tätä palstaa käytettävän heidän herjaamiseensa. Toivon heidän tekevän samoin omalla palstallaan.

        Olen sanonut useasti myös, että itseäni koskevat keskustelut yleensä poistan, risuja ja ruusuja otan vastaan sähköpostiini.


      • Rajatapaus
        Ex-Rajatapaus kirjoitti:

        Tosiasia on että ne muutamat ja hyvin harvat Porilaiset.comista bannatut ovat saaneet banninsa kyllä aivan oikeutetusti. He itse ovat tietenkin asiasta eri mieltä mutta niinhän se aina on. Vankiloissakin on vain syyttömiä jos vangeilta kysytään. Jokainen varoitus ja bannaus on tutkittu ja oikeaksi todettu. Itse lopetin valvojan hommat omasta halustani. Ja syy on yksinkertainen. Olin liian vanhanaikainen niin nuoreen valvojaporukkaan. En myöskään pitänyt siitä että silloin tällöin foorumilla käyvät valvojat alkoivat olla liian viisaita ja heille oli todellakin omat mielipiteet liian vahvoja kun piti toimia neutraalisti. Syyllistyin toki itsekin liialliseen ankaruuteen mutta koska rasismi on minulle niin vastenmielistä, annoin heti yleensä täydeltä laidalta takaisin. Samoin muutamien kirjoittajien ylimielinen suhtautuminen yhteiskunnan sääntöihin ja omien mutujen esittäminen tosiasioina, oli minulle liikaa. Typerällä omaan napaan tuijottamisellakin on rajansa ja nyt siellä on sellainen pikku piiri jonka jutut pitäisi olla jollain chattiosastolla. Kyllä liika on liikaa ja niin tässäkin asiassa. Sieltä on tällaisen pikkuporukan toimesta saatu karkotettua todella hyvä ja älykkäät kirjoittajat jotka olivat promenadinetissä piristävine väittelyineen ihan loisto porukkaa. Sääli että näin on käynyt.

        Kirjoitit näin:
        En myöskään pitänyt siitä että silloin tällöin foorumilla käyvät valvojat alkoivat olla liian viisaita ja heille oli todellakin omat mielipiteet liian vahvoja kun piti toimia neutraalisti.
        Jos bannauksen saa samoin perustein, kuin valvojat toimivat, niin onko tämä Rajatapaus oikein !
        Olen oikeudenmukaisuuteen pyrkivä ja tämä foorumi
        ei toiminut tällä tavoin !
        Vertauksesi rikollisiin on ehkä kaukaa haettu, kun puhutaan ihmisten mielipiteistä vaikka ovatkin vahvoja ! Ihmisiä on erilaisia ja mitä tämä elämä olisi jos kaikki olisivat lampaita !
        Oman "voimakkaan" mielipiteen ulos tuonti ei tee ihmisestä rikollista !


      • kirjoitteliat
        Ex-Rajatapaus kirjoitti:

        Tosiasia on että ne muutamat ja hyvin harvat Porilaiset.comista bannatut ovat saaneet banninsa kyllä aivan oikeutetusti. He itse ovat tietenkin asiasta eri mieltä mutta niinhän se aina on. Vankiloissakin on vain syyttömiä jos vangeilta kysytään. Jokainen varoitus ja bannaus on tutkittu ja oikeaksi todettu. Itse lopetin valvojan hommat omasta halustani. Ja syy on yksinkertainen. Olin liian vanhanaikainen niin nuoreen valvojaporukkaan. En myöskään pitänyt siitä että silloin tällöin foorumilla käyvät valvojat alkoivat olla liian viisaita ja heille oli todellakin omat mielipiteet liian vahvoja kun piti toimia neutraalisti. Syyllistyin toki itsekin liialliseen ankaruuteen mutta koska rasismi on minulle niin vastenmielistä, annoin heti yleensä täydeltä laidalta takaisin. Samoin muutamien kirjoittajien ylimielinen suhtautuminen yhteiskunnan sääntöihin ja omien mutujen esittäminen tosiasioina, oli minulle liikaa. Typerällä omaan napaan tuijottamisellakin on rajansa ja nyt siellä on sellainen pikku piiri jonka jutut pitäisi olla jollain chattiosastolla. Kyllä liika on liikaa ja niin tässäkin asiassa. Sieltä on tällaisen pikkuporukan toimesta saatu karkotettua todella hyvä ja älykkäät kirjoittajat jotka olivat promenadinetissä piristävine väittelyineen ihan loisto porukkaa. Sääli että näin on käynyt.

        Minä myöskin kuulun noihin mainitsemiisi"harvoihin" bannattuihin enkä kyllä noin läpinäkyvää itsepuolustusta ole aikoihin lukenut kuin tuo tekstisi on. Comin valvojana toiminut nimimerkki rajatapaus oli ja ehkä edelleenkin on hienonokkaisin ja itseensä ottava persoona jonka koko universumi tuntee. Tällainen tiettyyn persoonaan kohdistuva kritiikki on mielestäni asiallista ja se tulee palstan sheriffin sallia koska täytyyhän asioista voida puhua, ei se mene niin, että jos teksti ei miellytä valvojaa se poistetaan.
        Rajatapaus valvojana oli hyvin kaksijakoinen, tietyt kirjoitteliat(mielisteliät) voivat esittää mielipiteitä kuin kotisohvalla konsanaan kun taas toiselle tuli pienestäkin varpaille astumisesta banni

        On muuten mielestäni erittäin kyseenalaista toimintaa ylipäätään tällainen kirjoittelioiden bannaus, siinä rikotaan sananvapauslakia mennentullen. Tässä olisi peiliin katsomisen paikka jokaisella foorumin vahdilla. Itse en ole traumatisoitunut bannauksestani bannaaja taisi olla juuri tuo rajatapaus (terveisiä vaan sullekin). Liian fiksuksi pyrkivä toiminta kääntyy yleensä itseään vastaan ja niin on käynyt porilaiset comillekin.

        Arvostelet mielestäni aiheetta bannaamiasi kirjoittelioita ja kuten kirjoitat jopa ex tiimisi jäseniä. On kohtuutonta esittää tällaisia syytöksiä näin jälkikäteen koska valvoja rajatapaus ei koskaan vcaivautunut vastaamaan esim yv:nä laitettuihin viesteihin joten yksipuolinen vallankäyttöhalu tulee korostetusti esiin.

        Me "harvat" ja valitut pois potkitut edustamme omaa näkökantaa asioihin joihin ei voi kukaan vaikuttaa muuten kuin juuri tuollaisella raukkamaisella delete napin käytöllä, on typerää käpertyä sellaisen suojan taakse että Suomen lakitekstissä lukee sitä ja tätä niinhän säännöt on liikenteessäkin eduskunnassa politiikassa ym ei pidä olla niin pikkusielu että tällaisilla foorumeilla alkaa niuhoittamaan olemattomista asioista.

        Uusi foorumi voisi hyvinkin olla esin omaan henkilöön tunnistettava foorumi koska silloin on loukatulla persoonalla laillinen mahdollisuus vaatia korvauksia mahdollisissa ylilyönneissä.

        Kaikkea hyvää toivottaen kaikille poispotkituille vanhoille comilaisille kuin nykyisillekin.

        ex comilainen


      • kermisto

        Tietenkään et hyväksy, koska sinut on jo valittu yhdeksi porilaiset.comin valvojaksi.


      • en...
        riina00 kirjoitti:

        Tässä asiassa perustelin poistoni, koska mikäli en olisi asiaa perustellut niin todennäköisesti olisin saanut poistaa keskustelun toisensa jälkeen samasta aiheesta. Nyt toivon, että yksi keskustelu tästä aiheesta riittää ja toivon sen pysyvän asiallisena. En tahdo kieltää koko keskustelua porilaiset.com:sta kunhan se pysyy asiallisena eikä muutu yksityishenkilöiden parjaamiseksi. En ole kieltänyt toisen keskustelupalstan arvostelua, kunhan pysytään asialinjalla. Kuitenkaan tämä palsta ei ole oikea osoite bannattujen valittaa banneistaan.

        Sääntökohdasta sen verran, että sheriffi saa käyttää harkintakykyään ja käyttäjien on tyydyttävä siihen, että toisilla palstoilla sheriffilinja on tiukempi kuin toisilla. Tässä asiassa minun linjani on tiukempi. Jotkut tietysti epäilevät sen johtuvan kytköksistä porilaiset.comiin (joka ei pidä paikkaansa) mutta se johtuu siitä, että tästä asiasta on ollut kymmeniä keskusteluja ja lähes jokainen niistä on mennyt asiattomuuksiin. Itse toimin valvojana tällä palstalla, joten ymmärrän hyvin porilaiset.comin valvojien hommaa enkä tahdo tätä palstaa käytettävän heidän herjaamiseensa. Toivon heidän tekevän samoin omalla palstallaan.

        Olen sanonut useasti myös, että itseäni koskevat keskustelut yleensä poistan, risuja ja ruusuja otan vastaan sähköpostiini.

        ikinä ryhryisi "sheriffiksi" niin lapsellinen homma se on !!!


      • hörö
        kirjoitteliat kirjoitti:

        Minä myöskin kuulun noihin mainitsemiisi"harvoihin" bannattuihin enkä kyllä noin läpinäkyvää itsepuolustusta ole aikoihin lukenut kuin tuo tekstisi on. Comin valvojana toiminut nimimerkki rajatapaus oli ja ehkä edelleenkin on hienonokkaisin ja itseensä ottava persoona jonka koko universumi tuntee. Tällainen tiettyyn persoonaan kohdistuva kritiikki on mielestäni asiallista ja se tulee palstan sheriffin sallia koska täytyyhän asioista voida puhua, ei se mene niin, että jos teksti ei miellytä valvojaa se poistetaan.
        Rajatapaus valvojana oli hyvin kaksijakoinen, tietyt kirjoitteliat(mielisteliät) voivat esittää mielipiteitä kuin kotisohvalla konsanaan kun taas toiselle tuli pienestäkin varpaille astumisesta banni

        On muuten mielestäni erittäin kyseenalaista toimintaa ylipäätään tällainen kirjoittelioiden bannaus, siinä rikotaan sananvapauslakia mennentullen. Tässä olisi peiliin katsomisen paikka jokaisella foorumin vahdilla. Itse en ole traumatisoitunut bannauksestani bannaaja taisi olla juuri tuo rajatapaus (terveisiä vaan sullekin). Liian fiksuksi pyrkivä toiminta kääntyy yleensä itseään vastaan ja niin on käynyt porilaiset comillekin.

        Arvostelet mielestäni aiheetta bannaamiasi kirjoittelioita ja kuten kirjoitat jopa ex tiimisi jäseniä. On kohtuutonta esittää tällaisia syytöksiä näin jälkikäteen koska valvoja rajatapaus ei koskaan vcaivautunut vastaamaan esim yv:nä laitettuihin viesteihin joten yksipuolinen vallankäyttöhalu tulee korostetusti esiin.

        Me "harvat" ja valitut pois potkitut edustamme omaa näkökantaa asioihin joihin ei voi kukaan vaikuttaa muuten kuin juuri tuollaisella raukkamaisella delete napin käytöllä, on typerää käpertyä sellaisen suojan taakse että Suomen lakitekstissä lukee sitä ja tätä niinhän säännöt on liikenteessäkin eduskunnassa politiikassa ym ei pidä olla niin pikkusielu että tällaisilla foorumeilla alkaa niuhoittamaan olemattomista asioista.

        Uusi foorumi voisi hyvinkin olla esin omaan henkilöön tunnistettava foorumi koska silloin on loukatulla persoonalla laillinen mahdollisuus vaatia korvauksia mahdollisissa ylilyönneissä.

        Kaikkea hyvää toivottaen kaikille poispotkituille vanhoille comilaisille kuin nykyisillekin.

        ex comilainen

        rajatapaus oli kyllä yksi ylimielisimmistä valvojista. niin itsekeskeinen kuin kukaan voi olla.
        jos menit vähänkään arvostelemaan hänen mielipiteitään tai muuten astumaan varpaille niin heti bannia. nytkin kirjoittelee siellä eri nimimerkillä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe