Kaikki mitä olet aina halunnut tietää hampusta, mutta mitä sinulle ei ole siitä koskaan kerrottu:
http://emperor.wikidot.com/sisaellysluettelo
Kirja hampun historiasta
4
306
Vastaukset
- Dokupetteri
Mutta en millään jaksaisi selata tuollaista roskaa loppuun asti.
Edelleen, kalja ka kossu voittaa kannabiksen, siis ihan terveyspoliittista asioista lähtien.
EU-raportti mihin kuitenkin viittaat, niin sehän oli mtv3:n kesätoimittajan vahingossa julkaisema juttu jostain harrastelijatutkijan hutkimuksesta.
FAKTA ON, ETTÄ KAIKILLA MITTAREILLA MITATTUNA ALKOHOLI ON KANNABISTA SUOTUISAMPI PÄIHDE, HUOMAA KANNABISPSYKOOSIT, RASVALIUKOISUUS JA PSYKEDEELINEN VAIKUTUS.
Alkoholllahan ei näitä ole, joten sepä siitä taas...
Odotellaan kannabishörhöjen hörhövastauksia, jotta päästään ne taas hymykorvilla teilaamaan....
HYVÄÄ KESÄÄ MYÖS KANNABISNARKEILLE!!- se ei sitä ansaitse
trollin syöttö kielletty
- kun toinen
se ei sitä ansaitse kirjoitti:
trollin syöttö kielletty
muna kovana sielä odottaa, että joku huomaisi... ja sitten ei kukaan. Voi sitä pettymystä taas.
- varsin pieni
kun toinen kirjoitti:
muna kovana sielä odottaa, että joku huomaisi... ja sitten ei kukaan. Voi sitä pettymystä taas.
muna kovana odottelee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622