Ketkä nyt osallistutte tuleviin syksyn yo- kokeisiin, nii ootteko ehtiny lukeen paljon? Kun tuntuu, että pitäisi koko ajan aloittaa lukeminen, mut kun vaan ei jaksa. MIten te muut olette siis valmistautuneet?
Yo kokeisiin valmistautuminen
4
636
Vastaukset
- Kultahippu
Itse kirjoitan syksyllä pitkän englannin ja terveystiedon, keväälle jääkin sitten äidinkieli ja lyhyt matikka. Olen ehtinyt lukea ihan kiitettävästi :) mutta enemmänkin olisi kyllä kerennyt lukea jos olisi into riittänyt.
Terveystietoon oon lueskellut paksuakin paksumpaa psykologian käsikirjaa jota alleviivaillut, sitten tehny omia tiivistelmiä kurssikirjoista, ja kohta alkaa niitä oleenkin jo yks vihkollinen täynnä. Ja sitten lisäilly sinne vihkoon vanhoja kuvamonisteita yms. Sekä lueskellut lapsille suunnattuja terveystietoon liittyviä kirjoja ihan perustietojen virkistämiseksi :)
Englantiin olen valmistautunut lueskelemalla kyseisellä kielellä kirjoitettuja romaaneja, katsellut elokuvia, lukenut lehtiä. Ja sitten meen elokuun ekalla viikolla englannin ABI kurssille josta yritän ottaa kaiken irti. Ja sen lisäksi pitäis vielä lueskella tuommosta paksua kielioppikirjaa jossa kaikki kieliopit ja tehtäviä sen lisäksi.
Välistä tuntunu itelläkin ettei jaksaisi lukea enää yhtään, mut sitte pitäny muutaman päivän taukoa ja yrittäny uudelleen nii on alkanu sujua sitten hiljalleen paremmin. Ja palkitsee aina itsensä välistä jollain mukavalla niin riittää intoa lukeakkin :)
Onnea lukutaipaleellesi! - Tadm
Kirjotan syksyllä terveystiedon ja pitkän ruotsin, terveystietoo oon lukenu yhen kirjan suht huolella, ja opiskellu termejä. Ruotsin kohdalla olen tehnyt vanhja yo-vihkoja ja kirjoitellut opettajalle aineita. Sanoja pitäisi lukea ja kielioppia niin kaikki on hyvin. Ei tarvi kesälomaa pelkästään lukemiseen uhrata, vaan lukee aina välillä vaikka ennen ulosmenoa tunnin pari ja lähtee sitte ulos. Tuskin kannattaa pitää konetta päällä ja kännykkää lähettyvillä kun lukee, voi tulla häiritseviä tekijöitä:)) Ei kannata hirveesti stressaa, on tässä aikaa.
- diudiudiudiudi
minä ajattelin varata kesän lopusta pari viikkoa lukemiseen.mulla on kyllä vielä yksi kurssikin siitä aineesta jäljellä.siinäkin tulee sitte vielä opiskeltua.
- Anonyym
kirjotan syksyllä uskonnon. Olen lukenut kaikki kurssikirjat kertaalleen läpi sekä alleviivannut ja kertaillut alleviivauksia. Näiden lisäksi olen myös lukenut tietoa täynnä olevan 300 sivuisen kertauskirjan. Seuraavaksi olisi tarkoitus tehdä muistiinpanoja ja tiivistelmiä kappaleista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902