On täynnä karismaa. On hellä, intohimoinen, epäitsekäs sängyssä, itsepäinen, ylpeä ja kuitenkin kovin ujo. Hän on ihana rakastaja, mutta huono keskustelija,. Hän on aina menossa, tekee päätöksiä nopeasti kysymättä muilta. Hän ei juurikaan mieti tekojensa seurauksia tai sitä miten hänen käytöksensä muihin vaikuttaa. Hän on mustasukkainen ja omistava, silti inhoaa riitelyä. Ei kestä "heikkoutta", ei missään nimessä riippuvuutta ja haluaa elää hetken kerrallaan. Ottaa paljon riskejä, luottaa onneensa. Energiaa on vaikka muille jakaa, mutta ei ole ensimmäisenä auttamassa "uupunutta". Tykkää rahasta ja materiasta, eikä ole saita. On hyvä lapsilleen, esimerkkinä ja taloudellisen tuen antajana. "Unohtaa" menneet, mutta sydämessään kantaa aina katkeruutta, rakkautta, ikävää... Ei halua vanheta, on ikuinen lapsi, "hullu", villi ja impulsiivinen. Hyvin fyysinen, loppuviimein aika simppeli persoona.
Minun oinasmieheni
neitsytnainen
2
794
Vastaukset
- neitsytnainen-75
..että löysin viestisi :) Olen nimittäin tavannut vastikään ihanan miehen ja itsekseni miettinyt kuinkahan tässä etenis,kun toinen on tuollainen "pässi",mutta aivan ihana sellainen :)Saanko udella,oletteko kauankin olleet yhdessä ja kuinka teillä menee,kun kuitenkin persoonat ovat aikasta erilaisia.
- oikukas oikku
Pelottavaa. En ole eläissäni tavannut mielenkiintoista neitsyt naista.. :) Perheessäni kaikki muut ovat neitsyitä paitsi minä, eikä muutenkaan satunnaiset kohtaamiset neitsyiden kanssa ole olleet mitään järisyttäviä kokemuksia... Mut hyvä jos teillä toimii =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741