On täynnä karismaa. On hellä, intohimoinen, epäitsekäs sängyssä, itsepäinen, ylpeä ja kuitenkin kovin ujo. Hän on ihana rakastaja, mutta huono keskustelija,. Hän on aina menossa, tekee päätöksiä nopeasti kysymättä muilta. Hän ei juurikaan mieti tekojensa seurauksia tai sitä miten hänen käytöksensä muihin vaikuttaa. Hän on mustasukkainen ja omistava, silti inhoaa riitelyä. Ei kestä "heikkoutta", ei missään nimessä riippuvuutta ja haluaa elää hetken kerrallaan. Ottaa paljon riskejä, luottaa onneensa. Energiaa on vaikka muille jakaa, mutta ei ole ensimmäisenä auttamassa "uupunutta". Tykkää rahasta ja materiasta, eikä ole saita. On hyvä lapsilleen, esimerkkinä ja taloudellisen tuen antajana. "Unohtaa" menneet, mutta sydämessään kantaa aina katkeruutta, rakkautta, ikävää... Ei halua vanheta, on ikuinen lapsi, "hullu", villi ja impulsiivinen. Hyvin fyysinen, loppuviimein aika simppeli persoona.
Vastaukset 2
- neitsytnainen-75
..että löysin viestisi :) Olen nimittäin tavannut vastikään ihanan miehen ja itsekseni miettinyt kuinkahan tässä etenis,kun toinen on tuollainen "pässi",mutta aivan ihana sellainen :)Saanko udella,oletteko kauankin olleet yhdessä ja kuinka teillä menee,kun kuitenkin persoonat ovat aikasta erilaisia.
- oikukas oikku
Pelottavaa. En ole eläissäni tavannut mielenkiintoista neitsyt naista.. :) Perheessäni kaikki muut ovat neitsyitä paitsi minä, eikä muutenkaan satunnaiset kohtaamiset neitsyiden kanssa ole olleet mitään järisyttäviä kokemuksia... Mut hyvä jos teillä toimii =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t861023Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228830Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️72806- 51679
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien62627Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35581Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 47529
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30525- 37520