7.7 syntyi 3 suloista seropi pentua. 2 urosta ja 1 narttu. 1 uroksista on domino, muut mustia ruskein merkein.
Emä Suomenlapinkoira, väri domino ja isä Lapinporokoira, väri musta ruskein merkein.
Isää käytetään paimennuksissa, emää näyttelyissä.
Sirulla(emä) lonkat A/A ja Percesillä(isä) A/B, polvet 0/0 ja silmät OK.
Pennut 450-550e, luovutetaan 7vko vanhana, harrastavaan kotiin!
Pennut madotetaan ja sirutetaan. Ne ovat luovutusikäisenä lapsiin, koiriin, kissoihin ja hevosiin tottuneita.
Ilmoitan myöhemmin onko pennuilla lyhyt -vai pitkäkarva..
Pentujen haku Lohjalta!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Etsitään Ruotsinlapinkoira urosta alku syksyn astutukseen!
Teetän Ruotsinlapinkoirallani ensimmäisen pentueen seuraavista juoksuista, alkanee elokuun puolivälissä.
Lonkat A/A, Polvet 0/0 ja Silmät OK
On käyty näyttelyissä ja paimennuksessa.
!!Isä ehdokkaalla pitää olla hyvät lonkat, polvet ja silmät. Mieluiten myös hyviä tuloksia näyttelyistä tai paimennuksesta.!!
Minni asustelee Vihdissä!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Sirun ja Percesin pentue oli vahinko, Siru oli hoidossa kaverillani ja sinne tuli kaverini kaverin koira Perces. Kaverini ei tiennyt Sirun juoksuista ja silloin se tapahtui..
Siru ja Minni ovat omia koiriani, mutta Minni asustelee nyt vanhempieni luona, jossa on astutuksen ajan.
Pentuja+asutukseen
SLK, LPK, RLK
2
452
Vastaukset
- ...
Aika paljon pyydät sekarotuisista pennuista :o
Melkeen rotukoiran saa sillä hinnalla :/ - iiiiiiiiiiiiii
Onks pentuja vielä vapaana tosta 1. pentueesta? Voisin olla kiinnostunut, mutta sulla ei ollut tässä mitään yhteystietoja. :) Voisin pistää enemmän tietoa itsestäni sitten.
Ja mun mielestä toi on ihan kohtuu hinta sinänsä, mitä näkee joitaki x-rotusia jollain 600-700eurolla, ilman terveystarkastuksia ja muutenkin ilman kovin hyvää tuntemusta isästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368