Purulelu

mylvivä sonni

Asiahan on niin, ettei kukaan ole pyytänyt syntyä. Oma elämäni näyttää etäältä katsottuna groteskilta pilalta. Kohtaamani haasteet ovat olleet liian suuria ja yritykseni selättää ne irvokkaita ja säälittäviä. Elämäni on vain vaivoin elämisen arvoista, enkä usko että tässä eroan ihmisten enemmistöstä.

Ei ole vaikea löytää syitä kuolla, mutta on sitäkin vaikeampi keksiä miksi elää. Itselleni tärkeimmät syyt ovat itsemurhan vaivalloisuus ja kuolemanpelko. Toivottavinta olisi kuolla nukkuessaan tai odottamattomaan päähän tähdättyyn laukaukseen.

En ole elämälle mitään velkaa eikä ole kukaan muukaan, sillä kukaan meistä ei ole tänne pyytänyt syntyä. Elämä on kuin syliimme sysätty raivotautinen koira, joka on hillittömin ponnisteluin pidettävä aisoissa tai alistuttava sen puruleluksi.

8

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JÄRJESTYS?

"Oma elämäni näyttää etäältä katsottuna groteskilta pilalta. Kohtaamani haasteet ovat olleet liian suuria ja yritykseni selättää ne irvokkaita ja säälittäviä."

Oletko asettanut itsellesi liian isot tavoitteet?

Elämähän on juuri sellaista miksikä sen ITSE rakentaa. Esim. jos yrittää elää jonkun toisten elämänmallin mukaan? Ystävätkin ottaa hapanta. Mä kans`. Ystävällä,tuttavalla on sitä ja sitä. Mulle kanns´ja vähän isompaa vielä. ym. ym.

LOPUN SAAT ARVIOIDA ITSE:?)

• mylvivä sonni

Kuinka ollakaan, viestiini vastaa lähes kirjoitustaidoton puupää. Ystävä hyvä, älä yritä "neuvoa" minua, vaikka tunnetkin ihmisluontoa ilmeisen syvällisesti.

• tänne kirjoitit?
        mylvivä sonni kirjoitti:

Kuinka ollakaan, viestiini vastaa lähes kirjoitustaidoton puupää. Ystävä hyvä, älä yritä "neuvoa" minua, vaikka tunnetkin ihmisluontoa ilmeisen syvällisesti.

Kirotaksesiko koko maailman. VAI MIKSI? TÄMÄ ON MYSTEERI! Oletko laumasta karannut?

• ......

ymmärrän sua, koska tuolta minustakin tuntuu...mä oon katkera ja vihainen kun mun elämä on niin täyttä pas..kun vaan vois olla joku muu, ihan kuka tahansa ja olla edes hetken onnellinen...mutta ei, tämä ja yksi ja sama elämä on tässä ja nyt, eikä se miksikään muutu, ei ainakaan paremmaksi.
      -nainen 27v. ja kirottu elämä-

• yksvaann

Tehkää pieniä muutoksia elämäänne.
        Aloittakaa harrastuksia, käykää ulkona, puhukaa syvällisiä tutuille ja kaikkea muuta hyvää.

Ei elämän tarvitse olla huonoa.
        Auttakaa vaikka muita vapaaehtoistyöllä.

• tumpelo

Sinulla on sana hallussa, kaikki oli kuin minun suusta mutta en osaa ilmaista itseäni noin hyvin.

• D.a.r.k.s.o.u.l

eteenpäin..

>sillä kukaan meistä ei ole tänne pyytänyt syntyä>

Mutta mistä voit tietää tämän??

>Elämä on kuin syliimme sysätty raivotautinen koira, joka on hillittömin ponnisteluin pidettävä aisoissa tai alistuttava sen puruleluksi>

Heh..pidän tuosta lauseesta.
      Käyttäisin tuossa lainausmerkkejä puhuttaessa "elämästä",
      kun se kuvaa sitä minkä ihmiset usein käsittävät elämäksi.

Mutta eihän elämän pidä ihmistä hallita,vaan ihmisen elämää.
      Alistumisen voi lopettaa ja olla vaan huomioimatta
      sitä "elämää",se kyllä jättää rauhaan.

Hillittömyyteen ei passaa sortua..edes ponnisteluissa.

Elämä on haaste,
      se asia kannattaa pitää mielessä
      ja suhtautua elämään sen vaatimalla vakavuudella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      8
      2768
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1463
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe