Bussilipuista?

matkustaja olen mä...

Eli tietäiskö kukaan kuinka paljon maksaa bussilippu Istanbulista Alanyaan? Kun ois tarkotus lentää Istanbuliin ja olla siellä muutama päivä ja siitä lähteä bussilla alanyaan. Ja kuinka kauan tuo matka kestää bussilla, 10h(ko/kö)??

6

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se on

      Matka kestää n. 13 tuntia ja maksaa noin 100YTL. Tieto löytyi Varan bussifirman sivuilta. Se on yksi maan parhaista bussifirmoista. Suosittelen matkustamaan yöbussilla. Silloinkin on liian lämmintä, mutta siedettävämpää kuin päivällä.

      • tarjottiin

        Alanyasta lippua ISTanbuliin 30liiralla. Kannattaa kysellä linja-autoasemalta eri bussi firmoilta tarjouksia,jos ei oo välii minkä firman autoa käyttää.


      • alkup...
        tarjottiin kirjoitti:

        Alanyasta lippua ISTanbuliin 30liiralla. Kannattaa kysellä linja-autoasemalta eri bussi firmoilta tarjouksia,jos ei oo välii minkä firman autoa käyttää.

        eipähän tuolla kai niin väliä ole mitä firmaa käyttää.. Kai?? Vai onko niissä paljonkin joitain eroja?? Pääasia ettei ihan mammonaa maksaisi.. :)


      • on paljon
        alkup... kirjoitti:

        eipähän tuolla kai niin väliä ole mitä firmaa käyttää.. Kai?? Vai onko niissä paljonkin joitain eroja?? Pääasia ettei ihan mammonaa maksaisi.. :)

        Kyllä niissä on eroja paljonkin. Varan ei ole ainoa hyvä firma, mutta ehdottomasti kannattaa valita se joka ei kaikkein halvimmalla kuljeta. Ilmastointi ja riittävän väljät tilat mm. on kultaakin arvokkaampia noilla pitkillä matkoilla.


      • alkup.....
        on paljon kirjoitti:

        Kyllä niissä on eroja paljonkin. Varan ei ole ainoa hyvä firma, mutta ehdottomasti kannattaa valita se joka ei kaikkein halvimmalla kuljeta. Ilmastointi ja riittävän väljät tilat mm. on kultaakin arvokkaampia noilla pitkillä matkoilla.

        Onhan tuo ihan totta! Nuo ovat tärkeitä asioita. Olen jo monesti turkissa mennyt pitkiä matkoja bussilla kuten 18h matkoja, mutta en ole itse niitä busseja valinnut ikinä..


      • *999*
        alkup..... kirjoitti:

        Onhan tuo ihan totta! Nuo ovat tärkeitä asioita. Olen jo monesti turkissa mennyt pitkiä matkoja bussilla kuten 18h matkoja, mutta en ole itse niitä busseja valinnut ikinä..

        Hei matka metrobussilla maksoi 70ytl tänä kesänä.Matka kestaä 14 t.Eli Varan, Metrobus ja Ulusoylla on vessat busseissa. Jos olet byramina liikkeella niin varaus on syyta tehdä ajoissa.Yksi hyvä vaihtoehto on myös Atlasjet johon lentoon kuuluu bussikuljetus Alanyaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe