Tiedostojen siirto

Vanha Käpy

Ongelma on n. 30Gt tiedostojen siirto pöytäkoneelta läppäriin. Tiedän että ristiin kytketyn verkkojohdon iskeminen koneiden pyllyihin on se yksinkertaisin konsti tälläiselle maallikolle. Mutta mitäs sitten pitäisi tehdä. Jos joku jaksaisi selittää tämän minulle kohta kohdalta, niin olisin tosi kiitollinen. Pöytäkoneessa XP ja läppärissä Visva Home Premium. Tiedän että ulkoisen kovalevyn käyttö olisi helppoa, mutta näissä molemmissa koneissa on kovalevytilaa ihan liiankin kanssa, joten lisä ostoksiin ei viitsi lähteä, ja tuo netin yli siirtäminen on minulle ihan ufoa.

6

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi etsiä

Googlella.

Periaatteessa menee seuraavalla tavalla:
      - koneet samaan työryhmään
      - IP:t kiinteäksi
      - käyttöoikeudet kuntoon

• Vanha Käpy

Ohjeesi varmaan ihan hyvät, ei vaan meikäläistä juurikaan avita. Tiedän että vastaus kysymykseeni voi olla rasittavan laaja, mutta odottelen jos jollakin on harrastusta tänä yönä. Luulisin vastauksella olevan laajempaakin kiinnostusta. Läppäri ostetaan vanhuksille ja tehokkaampi mylly jää nuorison käyttöön (ainakin meillä). Siksi tätä apua haen.

• Poro Tallinnasta

Tiedostot pöytäkoneelta tikulle ja tikulta läppäriin, tikku tyhjäksi ja uudestaan niin monta kertaa kuin tarvitaan. Miksi tehdä homma turhan vaikeaksi?

• Vanha Käpy

Ok !
        -Tikku 2Gt
        -Siirrettävät tiedostot 30Gt
        -Rintamamiestalo
        -Läppäri 1.krs
        -Pöytäkone 2. krs
        -Siirtäjän ikä 50v
        -Vakava ylipaino > infarkti tai aivoverenvuoto
        -Helpompaa please.

• Vaha Käpy

Tottakai tämän läppärin voi tonne yläkertaan raahatakin, mutta ehkä tuon homman fiksumminkin voisi hoitaa. Vähän tökkii ajatus ronkkia tikkua reijästä toiseen kymmeniä kertoja. No jos parempaa tapaa ei löydy niin sitten tehdään näin.

• joltain kaveriltas
        Vaha Käpy kirjoitti:

Tottakai tämän läppärin voi tonne yläkertaan raahatakin, mutta ehkä tuon homman fiksumminkin voisi hoitaa. Vähän tökkii ajatus ronkkia tikkua reijästä toiseen kymmeniä kertoja. No jos parempaa tapaa ei löydy niin sitten tehdään näin.

ulkoinen tai osta 8 gigan tikku, maksaa jotain pari kolmekymppiä, ei tarvii ku neljä kertaa siirtää.
        ja onhan sille sitten myöhemminkin käyttöä :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7051
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      116
      4821
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      63
      4076
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      693
      2143
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      247
      1545
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1395
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1326
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      20
      1007
    Aihe