loppuu pian

fasu74

Nonii, ny onki sitten loppu lähellä. Tän illan vielä koitan itselleni naista jostain, mutta 15 v. pakkeja ja torjuntaa on tehnyt tehtävänsä. Pistoolikin on, ja kulmat otettu valmiiksi. Eiköhän tää tästä jonkun näkösen ratkasun löydä.
Kyllä se totta on että naiset rakastuu renttuihin, ottavat katkeran eron, mutta silti kunnolliset ja mukavat miehet nukkuvat elämänsä yksin. No, tämä elämä ottaa katkot aika pian.

5

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla

      Ei elämän tarkoitus ole kumppanin löytäminen, vaan elämä itsessään. Minäkin olen ollut pitkään yksin, eikä elämäni ole yhtään vähemmän arvokasta.

      Lakkaa etsimästä naista, ja keskity välillä itseesi ja omaan hyvinvointiisi. Silloin voit yllättäen löytää kumppaninkin, näin on monille käynyt. Ja jos et löydä, voi elämäsi olla silti hyvää, ainakin parempaa kuin huonossa suhteessa.

      Kun etsimällä etsii, niin vaikka löytäisikin jonkun, ei sellaisella suhteella välttämättä ole eväitä menestyä. Silloin saattaa takertua kumppaniinsa liikaa ja odottaa hänen tuovan onnen ja voi sen takia pilata vaatimuksillaan suhteen. Parempi että etsit ensin tasapainoa elämääsi, sitten sinulla on jotain mitä jakaa tulevan rakkaasi kanssa.

      Ei kumppanien ja suhteiden määrä, vaan laatu, on se mikä merkitsee. Voit sopivan naisen vielä löytää ja nauttia elämästä sitä odotellessa. Kun elämäsi on tasapainoista, saatat vetää puoleesi naisia etsimättäkin. Käy toki paikoissa, missä käy sinkkunaisia, mutta lopeta epätoivoinen etsiminen.

      Voimia sinulle ja halaus, toivottavasti löydät elämääsi tasapainon. Siihen et naista tarvitse.

      • taina

        lakkaa etsimäst ja jo löydät. Minullekin kävi niin, että mies löysi muita ja silti olen tässä. En kuitenkaan etsi ketään vaan elän elämääni


      • Tosi Fasse
        taina kirjoitti:

        lakkaa etsimäst ja jo löydät. Minullekin kävi niin, että mies löysi muita ja silti olen tässä. En kuitenkaan etsi ketään vaan elän elämääni

        Olet pikemminkin IKIHIUTALE,jos täällä itket saamattomuuttasi naisten parissa.Elä jumalauta ruikuta.Häpäiset oikeat fasset tuolla vetistelyllä.Miten tuollainen on voinut olla joskus joukoissa?? Taisit ottaa katkot,tai sait sulkaa persiiseen?

        Ala mieheksi..


      • Siskoo

    • syntynyt ilman omaa tahtoa

      Oletko vielä tällä planeetalla,jos olet niin älä IKINÄ anna periksi,ihan vaan vittuilessaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe