Nonii, ny onki sitten loppu lähellä. Tän illan vielä koitan itselleni naista jostain, mutta 15 v. pakkeja ja torjuntaa on tehnyt tehtävänsä. Pistoolikin on, ja kulmat otettu valmiiksi. Eiköhän tää tästä jonkun näkösen ratkasun löydä.
Kyllä se totta on että naiset rakastuu renttuihin, ottavat katkeran eron, mutta silti kunnolliset ja mukavat miehet nukkuvat elämänsä yksin. No, tämä elämä ottaa katkot aika pian.
loppuu pian
5
791
Vastaukset
- sinulla
Ei elämän tarkoitus ole kumppanin löytäminen, vaan elämä itsessään. Minäkin olen ollut pitkään yksin, eikä elämäni ole yhtään vähemmän arvokasta.
Lakkaa etsimästä naista, ja keskity välillä itseesi ja omaan hyvinvointiisi. Silloin voit yllättäen löytää kumppaninkin, näin on monille käynyt. Ja jos et löydä, voi elämäsi olla silti hyvää, ainakin parempaa kuin huonossa suhteessa.
Kun etsimällä etsii, niin vaikka löytäisikin jonkun, ei sellaisella suhteella välttämättä ole eväitä menestyä. Silloin saattaa takertua kumppaniinsa liikaa ja odottaa hänen tuovan onnen ja voi sen takia pilata vaatimuksillaan suhteen. Parempi että etsit ensin tasapainoa elämääsi, sitten sinulla on jotain mitä jakaa tulevan rakkaasi kanssa.
Ei kumppanien ja suhteiden määrä, vaan laatu, on se mikä merkitsee. Voit sopivan naisen vielä löytää ja nauttia elämästä sitä odotellessa. Kun elämäsi on tasapainoista, saatat vetää puoleesi naisia etsimättäkin. Käy toki paikoissa, missä käy sinkkunaisia, mutta lopeta epätoivoinen etsiminen.
Voimia sinulle ja halaus, toivottavasti löydät elämääsi tasapainon. Siihen et naista tarvitse.- taina
lakkaa etsimäst ja jo löydät. Minullekin kävi niin, että mies löysi muita ja silti olen tässä. En kuitenkaan etsi ketään vaan elän elämääni
- Tosi Fasse
taina kirjoitti:
lakkaa etsimäst ja jo löydät. Minullekin kävi niin, että mies löysi muita ja silti olen tässä. En kuitenkaan etsi ketään vaan elän elämääni
Olet pikemminkin IKIHIUTALE,jos täällä itket saamattomuuttasi naisten parissa.Elä jumalauta ruikuta.Häpäiset oikeat fasset tuolla vetistelyllä.Miten tuollainen on voinut olla joskus joukoissa?? Taisit ottaa katkot,tai sait sulkaa persiiseen?
Ala mieheksi.. - Siskoo
Tosi Fasse kirjoitti:
Olet pikemminkin IKIHIUTALE,jos täällä itket saamattomuuttasi naisten parissa.Elä jumalauta ruikuta.Häpäiset oikeat fasset tuolla vetistelyllä.Miten tuollainen on voinut olla joskus joukoissa?? Taisit ottaa katkot,tai sait sulkaa persiiseen?
Ala mieheksi..http://www.urbaanisanakirja.com/index.php?action=get&wordid=4350&word=fasse&page=1
- syntynyt ilman omaa tahtoa
Oletko vielä tällä planeetalla,jos olet niin älä IKINÄ anna periksi,ihan vaan vittuilessaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023