JARIII

tuu tänne ja kerro

mksi faneja pelkäät, paitsi niitä paria plösöä... otappa kuule järki käteen ja mieti pari juttua...ketkä sulle huvilat suo. Olin Brucen keikalla ja fanitin Kämpin edustalla guess what.. sain nimmarin ja juttelin 5 minuuttia todella suuuuuten staran kanssa. Eli on aika mennä itseensä ja miettiä hieman... suuren maailman megastaratkin astuu tavisten rinnalle. Muuten kuulin ihan kivan jutun, mistä Bruce Suomessa eniten pitää...

14

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jari faneja....

      Kas kun en ole 11 vuoden aikana, joina olen Jarin keikoilla käynyt havainnut mainitsemaasi pelkoa.
      Aikoinaan Jari jakoi nimmareita keikke keikan jälkeen väsyneenä tuntikausia. Jutteli fanien kanssa. Kokeile itse millaista on, kun heität lavalla itsesi 100% likoon ajettuasi keikalle parikin sataa kilometriä. Sitten kuuntelet kenties 100 fanin höpinöitä ja raapustat illasta toiseen satoja nimmareita. Edessä kotiin se pitkä ajomatka. Kuulostaako mielekkäältä, kun haluaisit lepäämään?
      Itse sain viimeksi eilen Jarilta kiireestä huolimatta (haastattelujen välissä) halauksen ja yhteiskuvan. Kiitos Jari!
      Jari on antanut faneilleen vuosien aikana itsestään enemmän kuin kukaan muu suomalainen artisti, joten toi sun väite on tosi tyhmä.

    • brucet

      älä ny valehtele ihan näin julkisesti koska Brucen 5 minuuttia Kämpin yleisön edes oli ihan sitä mitä me kaikki telkuista nähtiinn - ja youtubessa edellen- etkä sinä tai kukaan mukaan Brucen kanssa jutellut 5 minuuttia. HÖH! Joten haist valehtelut! Jari on cool kun ei sunlaisten kanssa edes juttele. Ei näemmä olis edes asiaa puolin ei toisin. Kuin ei Brucellakaan ollut mitään järkevää ku yleistä fanitusta sinne sun tänne. Vedäppä siitä syvälliset

      • aika helvetin kade

        mulle...luuletko sitä paitsi bossin käyneen vain kerran sisälle....vitsi näitä pellejä mahtuu, lällää mulla on ihana muisto sulla ei!


      • leikkiä
        aika helvetin kade kirjoitti:

        mulle...luuletko sitä paitsi bossin käyneen vain kerran sisälle....vitsi näitä pellejä mahtuu, lällää mulla on ihana muisto sulla ei!

        olisi aika kasvaa ulos jo hiekkalaatikosta...lällää juttuja enää harvoin kuulee edes pikkulasten parissa (:


      • sie lapseton
        leikkiä kirjoitti:

        olisi aika kasvaa ulos jo hiekkalaatikosta...lällää juttuja enää harvoin kuulee edes pikkulasten parissa (:

        vanhapiika, lällyy kaikuu joka hiekkalaatikolla. Ja muuten olisi Jari nyt ottanut kunnon starasta mallia tekisi bruceja


      • Minea l.

        et tiedä, mistä puhut..julkisesti näit.. minä ainakin sain pusunkin!!!


      • >>>>>>...
        leikkiä kirjoitti:

        olisi aika kasvaa ulos jo hiekkalaatikosta...lällää juttuja enää harvoin kuulee edes pikkulasten parissa (:

        puhut, "aikuiset" keski-ikäiset akat täällä tinkaavat eipäs, juupas, eipäs, juupas, ja ihan tyhjänpäiväistä jonninjoutavaa sontaa.


    • faneilla

      Kyllä nyt osa teistä/meistä faneista menee ylikierroksilla. Haloo (humalaiset) naiset? Enpä yhtään ihmettele vaikka enään ei jatkossa tule ensimmäistäkään nimmaria eikä muuta. Tuollaisessa tilanteessako jo ollaan. Jarina ei ole kyllä helppo olla!!!

      Kertoo Iltalehti näin:

      "Fani läimäisi Jari Sillanpäätä
      17.7.2008 15:29
      Suosikkilaulaja sai litsarin Seinäjoen Tangomarkkinoilla lauantaina, kertoo 7 päivää -lehti.
      Jari Sillanpää sai osuman poskeensa. (MINNA JALOVAARA)- Iskelmäradion haastattelusta ihmismassan läpi Tangolavalle rientänyt ex-tangokuningas väisteli parhaansa mukaan innokkaiden fanien kosketuksia, mutta eräs hieman humaltunut naishenkilö sai läimäytettyä Jaria poskelle, Seiskalle kerrotaan.
      Jari Sillanpää esiintyi viime lauantaina Tangomarkkinoiden Tangokadulla.
      IL"

      • Selväpäinen

        Kyllä on tosi asia että humalaiset naiset ovat tosi kauheita!!On tullut oltua muutamalla lavakeikalla Jaria katsomassa jossa on ollut todella kovassa humalassa olevia naisia ja ne osaa olla tosi törkeitä.Huutelevat ihan älyttömiä juttuja ja niille pitäs vielä nimmareita jaella ja röyhkeimmille vielä rintoihin? Kyllä se niin on että nämä humalikot ovat paljolti syynä siihen ettei Jari jaa enää niin usein mimmareita.Kuka sitä jaksaa kuunnella niitä törkeyksiä joita ne suustaan päästelevät. EI NE MITÄÄN OIKEITA FANEJA OLE. Ryhdistäytykää naiset ettei mene liian överiksi! Olen huomannut että Jari haluaa että ihan lavan edessä on tosi faneja "turvana" ettei nämä humalaiset naiset käy käsiksi. Uskaltaa tulla silloin seisomaan ihan lavan reunalle.


      • menee yli
        Selväpäinen kirjoitti:

        Kyllä on tosi asia että humalaiset naiset ovat tosi kauheita!!On tullut oltua muutamalla lavakeikalla Jaria katsomassa jossa on ollut todella kovassa humalassa olevia naisia ja ne osaa olla tosi törkeitä.Huutelevat ihan älyttömiä juttuja ja niille pitäs vielä nimmareita jaella ja röyhkeimmille vielä rintoihin? Kyllä se niin on että nämä humalikot ovat paljolti syynä siihen ettei Jari jaa enää niin usein mimmareita.Kuka sitä jaksaa kuunnella niitä törkeyksiä joita ne suustaan päästelevät. EI NE MITÄÄN OIKEITA FANEJA OLE. Ryhdistäytykää naiset ettei mene liian överiksi! Olen huomannut että Jari haluaa että ihan lavan edessä on tosi faneja "turvana" ettei nämä humalaiset naiset käy käsiksi. Uskaltaa tulla silloin seisomaan ihan lavan reunalle.

        minä ainakin protestoin jarin ylimielisyyttä faneja kohtaan. Nämä örvelöt ovat ilmeisesti tanssilavakeikoilla olevia. Minä en niissä käy vaan konserttikiertueilla, ja niissä en yhtään humalaista fania ole nähnyt. Niiden keikkojen jälkeen kaipaisin hieman vähemmän diiivailevaa jaria. Ei niissä seisota lavan edessä vaan istutaan nätisti paikoillaan, jos sen kokee uhkaksi niin...


      • paikoillaan..."
        menee yli kirjoitti:

        minä ainakin protestoin jarin ylimielisyyttä faneja kohtaan. Nämä örvelöt ovat ilmeisesti tanssilavakeikoilla olevia. Minä en niissä käy vaan konserttikiertueilla, ja niissä en yhtään humalaista fania ole nähnyt. Niiden keikkojen jälkeen kaipaisin hieman vähemmän diiivailevaa jaria. Ei niissä seisota lavan edessä vaan istutaan nätisti paikoillaan, jos sen kokee uhkaksi niin...

        Ai ne tantat vai.....yeah right!!!!!


      • mikä siinä
        paikoillaan..." kirjoitti:

        Ai ne tantat vai.....yeah right!!!!!

        Ihmettelen suuresti, minkä takia pitäisi päästä juttelemaan ja nimmareita hakemaan - mitä niillä nimmareilla aikuiset ihmiset tekee? Jotkut haluavat kymmeniä nimmareita. Sehän on lasten leikkiä. Eikö tosiaan riitä, että kuuntelee musiikkia ja lähtee kotiin?


      • brunetti28
        mikä siinä kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti, minkä takia pitäisi päästä juttelemaan ja nimmareita hakemaan - mitä niillä nimmareilla aikuiset ihmiset tekee? Jotkut haluavat kymmeniä nimmareita. Sehän on lasten leikkiä. Eikö tosiaan riitä, että kuuntelee musiikkia ja lähtee kotiin?

        minusta ne nimmarit ja kuvat ovat tärkeitä ja niistä tulee hyvä mieli pitkäksi aikaa.
        minullakin on 2 yhteiskuvaa jarin kanssa ne on mukavia muistoja toinen on tietokoneen taustakuvana:)


      • se meillä naisilla
        brunetti28 kirjoitti:

        minusta ne nimmarit ja kuvat ovat tärkeitä ja niistä tulee hyvä mieli pitkäksi aikaa.
        minullakin on 2 yhteiskuvaa jarin kanssa ne on mukavia muistoja toinen on tietokoneen taustakuvana:)

        jatkuu se teinien tyylinen fanitus loppuun asti. Minusta Jari on ihana ja haluaisin jutella hänen kanssaan ja saada nimmarin. Ikinä tosin en ole sitä saanut. Ne esiintymiset, missä oon ollu ei ole Jari nimmareita jakanut tai tullut keikan jälkeen supattelemaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe