täysin tyhjää...mikään ei tunnu miltään...ollu kohta kaks vuotta yksin.vientii olis mut must on tullu kranttu.tänäänkin kolme sällii olis halunnu tehä tuttavuutta mut ei, emmäjaksa.
Haluisin vaan painaa pääni johonkin lämpimään rakkaaseen kainaloon ja -ollavaan-
Kaikki haluu sexii, sexii ja taas-sexii! väsyttää. Näilläki sivuilla tulee roikuttuu...haen varmaan epämääräistä viestii itselleni jos vaikka semmoisen joku tuolta jostain ´roiskaisisi´....yhdeltä sitä viestiä kaipaisinkin muttei se saa aikaseks, on noita hoitoja niin paljon muualla...
tää on niin tätä! kohta loppuu huumori, on jo loppunu
Rikki
3
771
Vastaukset
- ****(m)
Tämä nyt ei mulle ollut. Mutta vastaan kuitenkin. Minäkin kaipaan viestiä yhdeltä, johonka olen jo toivoni menettänyt :/ Onhan noita säätöjä ollut, mutta vaan ollut. Nyt en enään jaksa säädellä, vaan kaipaan jo pysyvää suhdetta. Perkeleen yksinäistä on ollut. Tänäänkin meinasin viinaa ottaa yksin olooni. Mutta en kuitenkaan ottanut. Itse olen alkanut lopettaa, näitten palstojen seuraamisen. Sinulle sentään halutaan tehdä tuttavuutta. Samaa ei voi sanoa minusta, mies kun olen. Ja kohta keski-ikäinen. No, hyvää yötä kuitenkin. Herätään yhdessä aamulla tähän kurjuuteen. Adiou.
- ei ollut
ei, mutta kiitos kuitenkin. kunhan halusin vaan purkaa ja huutaa ulos pahaa oloani. lukiessani viestiäsi tunsin kyynelien nousevan silmiini, että meitä kohtalontovereita on muitakin...hyvää yötä, sinulle. bonnuit
- minä mies
Sut kun sais edes kerran kainaloon ja tilittää sulle kaikki huolet ja murheet... Siinä kaikki mitä pyydän. Eikä mulla mitään hoitoja ole, mistä moista päättelet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080