Itke en lemmen tähden

Laulelen mielelläni ja haluaisin tähän lauluun sanat. En ole kuitenkaan löytänyt netistä. Voisitko sinä auttaa
81430
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

..yhdelt kun loppuu rahat, luo toisen lähden. (Luterilaisen naisen lemmenjoikhu).

Äänestä

Itke en lemmen tähden,yksi jos jättää luo toisen lähden
Heit onhan täynnä maailma tää, ma lemmin ketä miellyttää
Sen vuoksi kuulun, tään yönä sulle
Sä valat kauniit ah, vannoit mulle
Se vaik onkin valhetta, tään yönä oon omanas.

Me uskomme , toivomme salaa ett yhteinen aukeisi tie
Me luotamme rakkauden valaan.....jne

Enempää en muista...
Enkä ole ihan varma menikö tämäkään täysin oikein...

Äänestä

kun vanhatkin laulunsanat ovat hinnoiteltu ja siitä saa sakkoja, jos niiden sanoja levittelee ilmaiseksi netissä.

Kannattaisi ehkä kuunnella laulunsanat vaikka ylen-arkistoista ja kirjoittaa ne ylös.

Äänestä
  • olen monta kertaa saanut apua puuttuviin laulunsanoihin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

satumaa kirjoitti:

Laulelen mielelläni ja haluaisin tähän lauluun sanat. En ole kuitenkaan löytänyt netistä. Voisitko sinä auttaa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu