Laulunlahjat ko. jätkällä on kiistatta hallussaan, mutta hermojen hallinnassa olisi toivomisen varaa. Ei nimittäin oo kovin fiksua ryhtyäkuuluvasti äksyilemään bändille siinä lavalla, vaikka nämä aloittavatkin epähuomiossa väärän biisin, jonka solisti on aikaisemmin kuuluttanut.
Ämyrillä 12.7
11
506
Vastaukset
- Caramia.
Tapani on kai vähän äkkipikainen, niin siinä sitten vaan vähän hermostui. Se oli aika turhaa , mutta ei loppukeikalla kuitenkaan onneksi sitten muuten mitenkään kiukutellut.
Upea tunnelma siellä Ämyrillä oli , Tapsa on kyllä mahtavassa vedossa !
Lopuksi, kun Tapani oli esitellyt orkesterinsa, niin Joku mies huuvi , että :" Mutta kuka on laulaja ? " Tapsa vitsaili siihen , että :" Jaa-a.. sitä en tiedä... kukahan mahtaa olla ? sitä olen ihmetellyt kohta 60 vuotta " .
Oliko täältä joku muu tuolla Ämyrin keikalla? Jos niin sattuiko kuulemaan, että mitä Tapsa sanoi sille kosketinsoittajalle siinä lopussa kun esitteli tämän ? Yleisö ainakin nauroi , mutta minä en saanut siitä jutusta selvää , kun olin kauempana. - Jivejalka
Upeasti Tapani lauloi ja esiintyi tuolla Ämyrin keikalla. Ensinmäisellä puoliajalla mieheni kanssa aina välillä tanssimme ja välillä vaan katselimme ja kuuntelimme Tapanin esiintymistä. Toisen puoliajan keskityimme lähinnä vaan siihen katselu- ja kuuntelupuolesta nauttimiseen.
Toisesta settiään laulamaan Tapsa pyyhälsi niin reippaasti , että toisen orkesterin joku piuha tarttui hänen jalkaansa. Onneksi ei sentään kompastunut niihin johtoihin. (Toisen orkesterin laulajan mikrofoni kyllä lensi siinä tohinassa telineestä ja joku niistä johdoistakin irtosi pistorasiasta. Tapsa ei ollut mitään huomaavinaankaan. ;) )
Tunnelma nousi kattoon Tapanin esiintyessä ja laulaessa mm. tuttuja hittejään. Keikan päätti mahtava tulkinta Hopeisesta kuusta, sekä herkän kaunis Anniina.- garbalo
juu oli kyllä upee esiintyminen Tapani Kansalla taas kerran. Hyväntuuliselta ja energiseltä vaikutti, kun vertaa viimevuoden ämyrin keikkaan. Oli ilo kuunnella ja katsella. Sain pari hyvää valokuvaakin albumiin muisteltavaksi :D Oikein mukava ilta oli.
- Tanjuli**
garbalo kirjoitti:
juu oli kyllä upee esiintyminen Tapani Kansalla taas kerran. Hyväntuuliselta ja energiseltä vaikutti, kun vertaa viimevuoden ämyrin keikkaan. Oli ilo kuunnella ja katsella. Sain pari hyvää valokuvaakin albumiin muisteltavaksi :D Oikein mukava ilta oli.
Ensimäinen, mutta ei takuula viimeineen kerta, kun Tapani livenä näin ja kuulin. Sen verran hienon vaikutuksen hän lauluäänellään, esiintymisellään ja tyylikkään miehekkäällä olemuksellaan Ämyrillä minuun teki , että vastaisuudessakin sopivan tilaisuuden tullen aion mennä hänen keikalleen.
( Ei muuten uskoisi , että heppu on kuudenkympin kieppeillä, niin energistä hänen esiintymisensäkin oli )
Olen aina tiennyt , että Tapanilla on hieno ääni, mutta livenä se kuulostaa vieläkin hienommalta, kuin levyllä. Se mikä minut todella yllätti , on se että hän ei ole lainkaan mikään tosikkomaisen oloinen, vaan silmänpilkettä on esiintymisessä mukana. Joidenkin TV-haastattelujen perusteella, kun olen saanut hänestä hieman totisen ja vakavaluonteisen miehen vaikutelman.
Loistavasti hän osaa yleisönsä ottaa. Karisma ja charmi puree.
(Kysäisi mm. yhden biisin jälkeen yleisöltä, kuin rockstara , että : " Onko kaikki hyvin ? " )
Tapani vitsaili langanlaihalle kosketinsoittajalleen keikan lopussa , että : " Pullaa pullaa Pekka , niin saat samanlaisen mahan, kuin mulla "
;o)
Ensinmäisen setin jälkeen lavalta poistuessaan joku naineen kysäisi Tapanilta , että :" Onko sulla ihailijakortteja ?"
Tapsa vastasi myöntävästi ja nainen kehoitti Tapsaa hakemaan ne.
Kun sitten pääsin ulos , niin eikös Tapani ollut jo autostaan hakemassa niitä kortteja , vaikka joutui kiertämään vielä esiintyjien takahuoneen kautta ulos. Miten ihmeessä hän ehti sinne autolleen niin nopeasti ? On lennokkaat askeleet miehellä. Ei ole mikään laahustaja ja aikailija tyyppi ilmeisesti ainakaan. Liekö vaimo myös kotona opetettanut , että kun nainen käskee, niin silloin on paras totella ja RIPEÄSTI ;o) - grets
Tanjuli** kirjoitti:
Ensimäinen, mutta ei takuula viimeineen kerta, kun Tapani livenä näin ja kuulin. Sen verran hienon vaikutuksen hän lauluäänellään, esiintymisellään ja tyylikkään miehekkäällä olemuksellaan Ämyrillä minuun teki , että vastaisuudessakin sopivan tilaisuuden tullen aion mennä hänen keikalleen.
( Ei muuten uskoisi , että heppu on kuudenkympin kieppeillä, niin energistä hänen esiintymisensäkin oli )
Olen aina tiennyt , että Tapanilla on hieno ääni, mutta livenä se kuulostaa vieläkin hienommalta, kuin levyllä. Se mikä minut todella yllätti , on se että hän ei ole lainkaan mikään tosikkomaisen oloinen, vaan silmänpilkettä on esiintymisessä mukana. Joidenkin TV-haastattelujen perusteella, kun olen saanut hänestä hieman totisen ja vakavaluonteisen miehen vaikutelman.
(Kysäisi mm. yhden biisin jälkeen yleisöltä, kuin rockstara , että : " Onko kaikki hyvin ? " )
Tapani vitsaili langanlaihalle kosketinsoittajalleen keikan lopussa , että : " Pullaa pullaa Pekka , niin saat samanlaisen mahan, kuin mulla "
;o)
Ensinmäisen setin jälkeen lavalta poistuessaan joku naineen kysäisi Tapanilta , että :" Onko sulla ihailijakortteja ?"
Kun sitten pääsin ulos , niin eikös Tapani ollut jo autostaan hakemassa niitä kortteja , vaikka joutui kiertämään vielä esiintyjien takahuoneen kautta ulos. Miten ihmeessä hän ehti sinne autolleen niin nopeasti ? On lennokkaat askeleet miehellä. Ei ole mikään laahustaja ja aikailija tyyppi ilmeisesti ainakaan. Liekö vaimo myös kotona opetettanut , että kun nainen käskee, niin silloin on paras totella ja RIPEÄSTI ;o)jestas sentään! Kylä, kylä on taas kliimaksi ollu huipussaan! Miten ehtikään autolleen niin nopeasti? No, nopea äijä niinhän se muijansakin on sanonut!
- jade.
grets kirjoitti:
jestas sentään! Kylä, kylä on taas kliimaksi ollu huipussaan! Miten ehtikään autolleen niin nopeasti? No, nopea äijä niinhän se muijansakin on sanonut!
HEH !:-D Niinpä niin... ;-)
Hiukan lapsellista tekstiä kyllä tuo "Tanjulin" juttu. grets kirjoitti:
jestas sentään! Kylä, kylä on taas kliimaksi ollu huipussaan! Miten ehtikään autolleen niin nopeasti? No, nopea äijä niinhän se muijansakin on sanonut!
Taidat vaan reppana-Grets olla kateellinen. Voi pikkuraukkaa....
- grets
Justiinax kirjoitti:
Taidat vaan reppana-Grets olla kateellinen. Voi pikkuraukkaa....
totta olenkin! Harva meistä Tupsulle nopeudessa pärjää! Lavalla vinkuessaankin se on vähintään puolitahtia edellä säestystä, on se niin nopee!
- Öynöy
grets kirjoitti:
totta olenkin! Harva meistä Tupsulle nopeudessa pärjää! Lavalla vinkuessaankin se on vähintään puolitahtia edellä säestystä, on se niin nopee!
"Grets" se vaikuttaa olevan varsinainen "koiranleuka".
Suomessa on ihan tarpeeksi näitä puolitahtia säestystä jäljessä laahaavia jollaajia ( Eino Grönit yms.) ,että ihan hyvä, ettei Tapsa ainakaan siihen syyllisty. grets kirjoitti:
Pötyä ! Tapsan laulaminen ei sitäpaitsi todellakaan ole mitään vinkumista !
- Caramia.
Tanjuli** kirjoitti:
;o)
Kun sitten pääsin ulos , niin eikös Tapani ollut jo autostaan hakemassa niitä kortteja , vaikka joutui kiertämään vielä esiintyjien takahuoneen kautta ulos. Miten ihmeessä hän ehti sinne autolleen niin nopeasti ? On lennokkaat askeleet miehellä. Ei ole mikään laahustaja ja aikailija tyyppi ilmeisesti ainakaan. Liekö vaimo myös kotona opetettanut , että kun nainen käskee, niin silloin on paras totella ja RIPEÄSTI ;o)Se ihailijakortteja kysynyt nainen sanoi, Tapsalle , että "mä voin tulla hakemaan niitä sun kanssa ( siis niitä ihailijakortteja) ". Tapsa taisi siitä vähän säikähtää ja sen takia kiiruhti niin vikkelään sinne autolle niitä hakemaan, ettei se nainen ehdi perään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692