finnit alko tulee noin 3 luokalla ja oon nyt menossa yläasteelle ja niitä tulle vaan lisää! Mulla on kaikenlaisia mömmöjä ja käyn kosmetologilla ja tiedän et nää kuuluu tähän kasvamiseen mutku en jaksa! Ja kaikista eniten ärsyttää, että kaverit valittaa kun niillä on 2 finniä naamassa ja itelläni on kakskymmentä! Mulla on muutenki ollu ongelmia hyväksyä ulkonäköni...
Oon yrittäny ottaa tän positiivisesti mut joskus on pakko itkeä tihrustaa yksin ku en haluu rääkyä vanhempien nähden ku tiedän ettei tää niitten vika oo.
Onko kenelläkään mitään tietoa jostain akneen auttavista pillereistä jotka EI vie vastustuskykyä ja niitä syödessä voi olla auringossa?
Tiedän, mul ei oo oikeutta valittaa mun finneistä ku asiat vois olla paljon huonomminki.
En vaa jaksais
FINNIT
8
820
Vastaukset
- fis-h
vaikka valkosipulikapseleita (tai kaupasta valkosipulinkynsiä) ja/tai kalaa paljon (tai kalaöljyä) mulla noi on ainaki auttanu ihoon.. siis sisäisesti nautittuna :)
vaikka niit valkosipulikapseleita on sellasia mistä pystyy sisältä käyttää sitä nestettä tulehtuneiden finnien päälle, oon myös kokeillu sitä ja se toimi kans.
en tiedä oikeen onko niistä kaiken maailman mömmöistä oikeen apua, tai mulla ne ei oo ainakaa ikinä auttanu..monet ärsyttää vaan ihoa liikaa. roa olis luultavasti sulle liian vahva lääke enkä muutenkaa suosittele sitä jos ei oo tosi paha akne..- ...
kiitos paljon! Oon popsinu kaikenmaailman vitamiineja mutta noita en oo viel kokeillu. Syön kyllä kalaa mutta ei yks kerta viikossa varmaan paljon auta..:)
- fis-h
... kirjoitti:
kiitos paljon! Oon popsinu kaikenmaailman vitamiineja mutta noita en oo viel kokeillu. Syön kyllä kalaa mutta ei yks kerta viikossa varmaan paljon auta..:)
kala on tosi tärkeet iholle, siinä on paljon omega-rasvahappoja mitkä ei tuki ihohuokosia samalla tavalla kun eläinöljyt.. mä oon ite syöny möllerin kalaöljykapseleita mitä saa ruokakaupoista.. myös kuulemma ne lysin kapselit on hyviä.
- fis-h
fis-h kirjoitti:
kala on tosi tärkeet iholle, siinä on paljon omega-rasvahappoja mitkä ei tuki ihohuokosia samalla tavalla kun eläinöljyt.. mä oon ite syöny möllerin kalaöljykapseleita mitä saa ruokakaupoista.. myös kuulemma ne lysin kapselit on hyviä.
kirjotin vahingossa et kalaöljy ei tuki ihohuokosia samalla tavalla kun eläinöljyt, tarkotin siis ettei se tuki niitä ollenkaan vaan päinvastoin auttaa rasvaa tulemaan ulos huokosista..
kuitenki =) kannattaa syödä kalaa - -...-
fis-h kirjoitti:
kirjotin vahingossa et kalaöljy ei tuki ihohuokosia samalla tavalla kun eläinöljyt, tarkotin siis ettei se tuki niitä ollenkaan vaan päinvastoin auttaa rasvaa tulemaan ulos huokosista..
kuitenki =) kannattaa syödä kalaaKiitos, kokeilen kaikkee mistä voi olla vähänkin apua. :)
- Sirz
Miulla alko naama kukkii vitoselle mennessä, kavereilla ei ollu naamassa yhtään finniä, masennus todettiin,enkä jaksanu käydä koulussakaan. Nyt oon 20,ja naama edelleen rasvainen ja näppyjä löytyy vaikka muille jakaa, vaikka kaikki hoidot yms käyty läpi ja kalliita kasvonhoitoaineita käyttäny,mut ei auta. Jotkut e-pillerit saattaa auttaa,esdim diane nova ja sen halvempi versio,cypretyl.
- .....
tollasta ei oo kyllä kiva lukea...ootko kokeillu siis ihan kaikkia pillereitä? Syöny roa kuurin? Se todellakin ottaa pahasti pattiin kun itsellä on finnejä ja muilla ei ole. Ajattelee että miks juuri mä? Kuka sen päätti, että just mä saan ne kaikki paskat naamaan ja vierustoveri ei? ja mäki oon huomannu et ihan sama kuinka kalliita ne litkut on, ne auttaa yhtä vähän.
Kiitos kuitenki paljon vinkistä!
Mä toivotan sulle jaksamista, toivottavasti sä löydät jotain mikä auttaa! ees jotain!
- Setä-Jeesus
Kenenkäs vika se sitten on, ellei vanhempiesi? Hehän sinut ovat tänne siittäneet vai siititkä itse itsesi.
Todennäköisesti ainakin toisella heistä on ollut vastaavia iho-ongelmia (ehkä on vieläkin), mutta halusivat silti tehdä "mukelon", jotta saisivat hyväksyntää ympäristöltä.
Sinun vikasi tämä/se ei ainakaan ole! Samassa veneessä ollaan. Itse olen kärsinyt iho-ongelmista jo yli 20 vuotta. Hauta kutsuu ennen kuin vauvan iho ennättää.
Parasta alkaa kattelemaan vaan sopivaa puolisoa! Tarpeeksi rumaa, joka hyväksyy tai sokeaa. Itse sain kaupungin kauneimman naisen...vahingossa tai sitten en. Ehkä sinulla käy yhtä hyvä tuuri! Siunausta sinulle, vaikka Jumalaa ei olekaan olemassa! Jos olisi, niin olisi se jo sinutkin parantanut...minusta puhumattakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986