Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kertokaapas

rohkeasti vaan

kun tällä palstalla on paljon kirjoitettu kuinka petturi härkämies on, monet heistä vielä on ukkomiehiä, minkämerkkisiä näiden härkämiesten vaimot on ja tietävätkö miestensä toisista naisista ja miksi ovat vielä miesten kanssa jos pettävät myös vaimoja.

13

1931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi stoori!!"!

      Tosi on,jotkut jää roikkuun vaan mieheen vaikka kuinka käsittelevät naistaan kuin "vanhaa rukkasta"joillakin vaan ilmeisesti ole esim,mitään mahdollisuutta kuin antaa ukon mennä ja ottaa vielä palkaksi"turpiinsa"mies on vienyt naisiltaan ITSETUNNON.Minä itse olen neitsyt-yrittäjä nainen.Ekan kanssa olin16v,sit laitoin kiertoon siis otin eron,maksoihan se mutta talo jäi minulle!No sitten noin4v nautin vapaudestani,eteeni tuli mulle aivan outo ja omalla tavallaan aika erikoinen härkämies???Mut hän se vasta sankari olikin,eka kerran kun hänet näin karaokepaikas jossa kävin laulamassa,hän yritti iskee niin sitkeesti mua että lopulla hermostuin koko tyyppiin ja heitätin ravintolasta ulos.Mut jossain välissä hän pudotti mun kaffee kuppiin kultasormuksen??? Meni 3viikkoo ennen kun näin hänet uudestaan ja selvinpäin,oli juuri päässyt sairaalasta pahan haimatulehduksen hoidosta.Eka vuosi meni ihan kivasti,hänessä oli sitä jotakin,hän sai mut nauramaan hassutuksillaan,seuraavat 2v,rupesin jo epäilemään että tää mies ei oo sitä mitä esittää,pikkuhiljaa keräilin palasia kasaan,mies oli leuhkinut kavereilleen jopa mun nais ystävälle(tekipä virheen kun"kusi omiin housuihinsa)en minä tidä mitään ja jos joku kertookin niin en usko.En minä helpolla häntä päästänyt,huvitti kuinka kauan kehtaa pelata pelejään,ja muka etten tietäisi.Odotin vaan sopivaa ajankohtaa.Se tulikin ja hyvin sopivasti nyt,vähä ennen kun hänen lomansa alkaa.Talon pihaan ajoi pariskunta 4 kiljuvan kakaran kans ettimään mun ukkoo,oli valehdellut niillekin että sopii tulla käymään meillä asiaa selvittämään,no ukkohan oli tööis iltavuoros,ei varmaan uskonut että ne tulee matkan takaa,mut niin vaan tulivat,ja löin viimeisen naulan meidän liiton arkkuun,mies kun tuli töistä annoin hälle 15min.aikaa keräillä tärkeimmät tavaransa ja lääkkeensä.Eron harkinta paperit on jo viety käräjä-oikeuteen.Miehellä ei ole vieläkään asuntoa,toista kk on lusmuillut milloin kenenkin luona.Että tässä sulle yksi stoori.

      • Myös härkä

        Jopa oli sinulla juttu !!ja olet elänyt sen läpi?? Minäkin olen härkä ja miesystäväni on "vapaa" härkä ja ei meillä ihan noin kauheeta ole (vaikka onkin jotain kahelia)tällä miehellä on vaan monta naista, oikein haaremi,,,,


      • härkämiehen kanssa
        Myös härkä kirjoitti:

        Jopa oli sinulla juttu !!ja olet elänyt sen läpi?? Minäkin olen härkä ja miesystäväni on "vapaa" härkä ja ei meillä ihan noin kauheeta ole (vaikka onkin jotain kahelia)tällä miehellä on vaan monta naista, oikein haaremi,,,,

        jos hänellä on haaremi.?


      • Myös härkä
        härkämiehen kanssa kirjoitti:

        jos hänellä on haaremi.?

        Niin miksi ?? rakastan ja vihaan sitä miestä,,eihän minulla ole mitään hävittävääkää, ainoastaan voin saada jonkun tulehduksen muilta naisilta. Pitänee ilmoittaa niille että muistavat käydä säännöllisesti gynellä !!Se mies saa vielä maistaa omaa lääkettään, sanon minä!!Olenhan myös härkä


      • Myös härkä
        Myös härkä kirjoitti:

        Niin miksi ?? rakastan ja vihaan sitä miestä,,eihän minulla ole mitään hävittävääkää, ainoastaan voin saada jonkun tulehduksen muilta naisilta. Pitänee ilmoittaa niille että muistavat käydä säännöllisesti gynellä !!Se mies saa vielä maistaa omaa lääkettään, sanon minä!!Olenhan myös härkä

        Kiva lukea näitä palstoja, koska ovat kuin minun kirjoittamiani!! Minun "härkäni" on taas kadonnut ??Olen koko viikonlopun miettinyt sitä, pääni on varmaan jo siitä sekaisin. Voi jos pääsisin siitä eroon,,ja elämäni tasantuisi.?mutta ilman sitä taas olisin aivan hukassa. Laulun sanat ovat : tuhontietä kuljen, sinut syliin suljen, suo päästä en mä milloinkaan,,


    • mieheni, mutta

      Ainakin kolmen pelihärkämiehen vaimojen merkit tiedän. Vastaus: kauris, kauris ja kauris.
      Yksi näistä pareista on eronnut, muut jatkavat.

      • kauris myös

        Ollaanko me kauriit noin sinisilmäisiä?:/
        Mun entinen mies petti (kalat) ja aavistin sen hyvin nopeasti.
        Nykyinen mies on härkä, 6 vuotta ollaan oltu yhdessä ylä ja alamäet. Oon joskus ajatellut,että tää mies kyllä sais seuraa niin halutessaan, koska on hyväitsetuntoinen ja erittäin mukava tyyppi. Ulkonäkö myös ok. Mutta toisaalta, en usko että minullakaan olisi ongelmia löytää seuraa niin halutessani. Ja nykyinen tietää, että se on lähtö heti yhdestä kerrasta enkä taakseni katsele.

        Onneksi olen petetyksi tullut joskus, että tiedän ne merkit milloin mies yleensä pettää. Niiltä ensin sulkee silmänsä, mutta kyllä ne on aika ilmiselviä lopulta.
        Mä olen joskus miettinyt, että me kauriit osataan olla välillä tosi tylsiä tyyppejä ja halutaan olla omissa oloissamme. Me ei myöskään jatkuvasti jakseta lässyttää miehille lemmenlurituksia. Härkä kaipaa niitä tosi paljon naiseltaan. Ja kun härkä etääntyy, niin kauris etääntyy myös. Siinä se kierre on valmiina. Härkä on syntynyt rakastamaan, eikä kestä elämää ilman rakkautta. Mä todella toivon, että tää mun härkäni pysyisi uskollisena, kuten minä hänelle, vaikka kiusauksia tulisikin. Ei toista voi kuitenkaan mustasukkaisena kahlita. Täytyy luottaa.
        Olen hänen kolmas vakava suhteensa, pisimpään on ollut minun kanssani. Tämä mies ei myöskään ole harrastellut koskaan yhden illan juttuja. Sanoi taannoin, ettei se oikein onnistu se touhu häneltä. Täytyy tuntea jotakin toista kohtaan. Tässä mielessä olemme samanlaisia.


      • kauris
        kauris myös kirjoitti:

        Ollaanko me kauriit noin sinisilmäisiä?:/
        Mun entinen mies petti (kalat) ja aavistin sen hyvin nopeasti.
        Nykyinen mies on härkä, 6 vuotta ollaan oltu yhdessä ylä ja alamäet. Oon joskus ajatellut,että tää mies kyllä sais seuraa niin halutessaan, koska on hyväitsetuntoinen ja erittäin mukava tyyppi. Ulkonäkö myös ok. Mutta toisaalta, en usko että minullakaan olisi ongelmia löytää seuraa niin halutessani. Ja nykyinen tietää, että se on lähtö heti yhdestä kerrasta enkä taakseni katsele.

        Onneksi olen petetyksi tullut joskus, että tiedän ne merkit milloin mies yleensä pettää. Niiltä ensin sulkee silmänsä, mutta kyllä ne on aika ilmiselviä lopulta.
        Mä olen joskus miettinyt, että me kauriit osataan olla välillä tosi tylsiä tyyppejä ja halutaan olla omissa oloissamme. Me ei myöskään jatkuvasti jakseta lässyttää miehille lemmenlurituksia. Härkä kaipaa niitä tosi paljon naiseltaan. Ja kun härkä etääntyy, niin kauris etääntyy myös. Siinä se kierre on valmiina. Härkä on syntynyt rakastamaan, eikä kestä elämää ilman rakkautta. Mä todella toivon, että tää mun härkäni pysyisi uskollisena, kuten minä hänelle, vaikka kiusauksia tulisikin. Ei toista voi kuitenkaan mustasukkaisena kahlita. Täytyy luottaa.
        Olen hänen kolmas vakava suhteensa, pisimpään on ollut minun kanssani. Tämä mies ei myöskään ole harrastellut koskaan yhden illan juttuja. Sanoi taannoin, ettei se oikein onnistu se touhu häneltä. Täytyy tuntea jotakin toista kohtaan. Tässä mielessä olemme samanlaisia.

        Härkä ja kauris ovat yleinen yhdistelmä.

        Se, että härkämies pettää, ei yleensä ole kauriin vika. Mutta aika usein kauris pysyy liitossaan, vaikka härkämies pettää. Tämä yleensä siinä tilanteessa, kun ollaan naimisissa, on lapsia ja omaisuutta.

        Härkämiehet muutenkin pettävät helpommin vähän vanhempana, eivät vielä nuorena, kun itsetunto on kohdallaan ja voi valita naisensa sekä vaihtaa halutessaan naista, jos ei suju.


      • kauris myös
        kauris kirjoitti:

        Härkä ja kauris ovat yleinen yhdistelmä.

        Se, että härkämies pettää, ei yleensä ole kauriin vika. Mutta aika usein kauris pysyy liitossaan, vaikka härkämies pettää. Tämä yleensä siinä tilanteessa, kun ollaan naimisissa, on lapsia ja omaisuutta.

        Härkämiehet muutenkin pettävät helpommin vähän vanhempana, eivät vielä nuorena, kun itsetunto on kohdallaan ja voi valita naisensa sekä vaihtaa halutessaan naista, jos ei suju.

        Tämä härkä on 30 paremmalla puolella, minä vielä alle. Lapsia ei ole.
        Toivotaan, että rakkaus riittäisi vielä 10 vuoden päästäkin:) Nyt rakkautta on vielä yhtä paljon kuin alkuaikoina, se ei ole muuttunut mihinkään.
        Niin, niitä kiusauksiahan tulee kaikille ajan myötä, varmasti myös minun kohdallani. Täytyy ajatella silloin järkevästi ja hoitaa ennemmin sitä omaa suhdetta kuin hakea lohtua muiden sylistä.
        Minä kyllä uskon tähän suhteeseen, muiden mielipiteellä ei minulle lienee ole merkitystä.


      • tarkoita, että
        kauris myös kirjoitti:

        Tämä härkä on 30 paremmalla puolella, minä vielä alle. Lapsia ei ole.
        Toivotaan, että rakkaus riittäisi vielä 10 vuoden päästäkin:) Nyt rakkautta on vielä yhtä paljon kuin alkuaikoina, se ei ole muuttunut mihinkään.
        Niin, niitä kiusauksiahan tulee kaikille ajan myötä, varmasti myös minun kohdallani. Täytyy ajatella silloin järkevästi ja hoitaa ennemmin sitä omaa suhdetta kuin hakea lohtua muiden sylistä.
        Minä kyllä uskon tähän suhteeseen, muiden mielipiteellä ei minulle lienee ole merkitystä.

        Se ei tarkoita, että härkä ei rakastaisi.

        Viime viikonloppuna kuulin vähän yli viisikymppisen härkämiehen suusta seuraavaa:
        rakastan vaimoani, mutta seksiä pitää saada muilta naisilta.


      • tule väärinkäsityksiä
        tarkoita, että kirjoitti:

        Se ei tarkoita, että härkä ei rakastaisi.

        Viime viikonloppuna kuulin vähän yli viisikymppisen härkämiehen suusta seuraavaa:
        rakastan vaimoani, mutta seksiä pitää saada muilta naisilta.

        Jotta ei tule väärinkäsityksiä, me todettiin tuohon, että jos haemme seksiä, haemme sitä vähän nuoremmilta miehiltä...


      • härkämä
        kauris myös kirjoitti:

        Ollaanko me kauriit noin sinisilmäisiä?:/
        Mun entinen mies petti (kalat) ja aavistin sen hyvin nopeasti.
        Nykyinen mies on härkä, 6 vuotta ollaan oltu yhdessä ylä ja alamäet. Oon joskus ajatellut,että tää mies kyllä sais seuraa niin halutessaan, koska on hyväitsetuntoinen ja erittäin mukava tyyppi. Ulkonäkö myös ok. Mutta toisaalta, en usko että minullakaan olisi ongelmia löytää seuraa niin halutessani. Ja nykyinen tietää, että se on lähtö heti yhdestä kerrasta enkä taakseni katsele.

        Onneksi olen petetyksi tullut joskus, että tiedän ne merkit milloin mies yleensä pettää. Niiltä ensin sulkee silmänsä, mutta kyllä ne on aika ilmiselviä lopulta.
        Mä olen joskus miettinyt, että me kauriit osataan olla välillä tosi tylsiä tyyppejä ja halutaan olla omissa oloissamme. Me ei myöskään jatkuvasti jakseta lässyttää miehille lemmenlurituksia. Härkä kaipaa niitä tosi paljon naiseltaan. Ja kun härkä etääntyy, niin kauris etääntyy myös. Siinä se kierre on valmiina. Härkä on syntynyt rakastamaan, eikä kestä elämää ilman rakkautta. Mä todella toivon, että tää mun härkäni pysyisi uskollisena, kuten minä hänelle, vaikka kiusauksia tulisikin. Ei toista voi kuitenkaan mustasukkaisena kahlita. Täytyy luottaa.
        Olen hänen kolmas vakava suhteensa, pisimpään on ollut minun kanssani. Tämä mies ei myöskään ole harrastellut koskaan yhden illan juttuja. Sanoi taannoin, ettei se oikein onnistu se touhu häneltä. Täytyy tuntea jotakin toista kohtaan. Tässä mielessä olemme samanlaisia.

        .."Onneksi olen petetyksi tullut joskus, että tiedän ne merkit"..hehhhheeee.. toi oli hyvä kohta..
        mutta rehellinen miehesi on.. ei meiltä häriltä onnistu yhden illan jutut muitten kuin skorpparien kanssa, meidän kun pitää luulla että me iskimme naisen.. ja skorppari antaa sen luulon härälle välittömästi.


      • skorppariinaisia
        härkämä kirjoitti:

        .."Onneksi olen petetyksi tullut joskus, että tiedän ne merkit"..hehhhheeee.. toi oli hyvä kohta..
        mutta rehellinen miehesi on.. ei meiltä häriltä onnistu yhden illan jutut muitten kuin skorpparien kanssa, meidän kun pitää luulla että me iskimme naisen.. ja skorppari antaa sen luulon härälle välittömästi.

        jos tuollaisia väität.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe