Hei japsu fanity....Minkälainen japan tyyli on??Kylmä tiiän aika paljon mut en kaikkee.....................Vastatkaa!Muuten ei kai haittaa että oon 11v oonks liian nuori vai vanha??
Japani tyyli??
10
1288
Vastaukset
- Olet liian nuori
Opettele kirjoittamaan. Täällä kirjoitetaan kirjakielellä. Viestistäsi ei saa yhtään mitään selvää.
- Halooja
Mitään japanityyliä ei ole olemassakaan, kuten ei myöskään suomityyliä, saksatyyliä tai ruotsityyliä.
- meiiii
ei mitään japani tyylejä ole.
japanissä on monia erityylejä ei yhtä niistä ole määritelty japani tyyliksi.
pelkässä lolita tyylissäkin on jo monta kategoriaa kuten sweet lolita emo lolita jne.
ei ole mitään japanityyliä, niinkuin ei ole suomi tyyliä, saksa tyyliä (jne.) kään.
- Soomipooka
Joo eli siis japanissa on oma tyylinsä pukeutumisessa, vaikka te niin väitättekin että ei olis. ensinnäkin suomessa ei tehä paitoja jossa on japanin kirjaimia tai oikeestaan tehään mutta se on vaan rahastusta... ja siitä kirjoittamisesta se on aivan sama miten tänne kirjoitetaan koska kumminkin kaikki ymmärtää paitsi jos on tyhmä jota te varmaan oottekin ei pahalla! yesstyle.com sieltä saa vähän tietoo mutta suomesta ei voi tilata se on kyllä totta mutta ei noi vaatteet japanistakaan tule ellei erikseen halua:P koska lippukin maksaa hotelleineen sen 2000€
- candy loves
Nyt mua naurattaa sillä tää oli mun viesti(siis toi eka) ja olin silloin kun kirjoitin ton 9v.Teeskentelin olevani 11v että muka sopisin paremmin joukkoon ;D.Nyt siis oon oikeesti 11.
- Lolli pops
candy loves kirjoitti:
Nyt mua naurattaa sillä tää oli mun viesti(siis toi eka) ja olin silloin kun kirjoitin ton 9v.Teeskentelin olevani 11v että muka sopisin paremmin joukkoon ;D.Nyt siis oon oikeesti 11.
Aika vekkuli olet, kun 13 kuukaudessa ehdit vanhentua 2 vuotta :)
- vanilla bunny
Lolli pops kirjoitti:
Aika vekkuli olet, kun 13 kuukaudessa ehdit vanhentua 2 vuotta :)
eli mielestäni sellainen "japani-tyyli"(oli sitä tai ei) on värikästä ja pikkutarkkaa eli paljon pieniä yksityiskohtia jne tosin onhan niitäkin erilaisia, joten eiköhän kaikki etsitä se oma tyyli eikä olla kuin liukuhihna kamaa ;DDD
- viserion
vanilla bunny kirjoitti:
eli mielestäni sellainen "japani-tyyli"(oli sitä tai ei) on värikästä ja pikkutarkkaa eli paljon pieniä yksityiskohtia jne tosin onhan niitäkin erilaisia, joten eiköhän kaikki etsitä se oma tyyli eikä olla kuin liukuhihna kamaa ;DDD
Monesti tällä "Japani-tyylillä" tarkoitetaan lähinnä etenkin Harajukun alueella käytettyjä alakulttuurityyppisiä pukeutumistyylejä, kuten gothiclolitaa, sweet lolitaa, punkahtavempaa pukeutumista jne.
Minusta on lyhyesti sanottuna hieman kornia puhua "Japani-tyylistä." Ei ne vaatteet siellä Japanissa yleisellä tasolla mitenkään sen kummoisempia ole kuin täällä suomessakaan.
- Titsu-Chan-Nam
Japanityyli. Joo'o.
Esimerkiksi Europehousesta saa "japanityylisiä" vaatteita.
Lisäksi on kauppa nimeltään Backstreet. Siellä on J-rock ja GoottiLolita tyylisiä vaatteita.
Kannattaa mennä katselemaan ( ; - fotogril
käykääpä kattoo sellane blogi ku http://nicesugarlife.blogspot.com.
siellä on kaikkee japsi juttuu ja lisää tulee jos tulee kommentteja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525592Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361742- 191713
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5145881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935