Mistä vahvistin joka soittaa 4ohm kaiuttimia?

liian_monta_liikettä_kiertänyt

Moro. Ostin autostudiolta tuollaiset spl pro tornikaiuttimet. Nyt niille pitäisi hommata joko 2-kanavainen vahvistin tahi sitten kotiteatteri vahvistin jolla voisi soittaa nuita eli 4ohmiin pitäisi olla stabiili. Kiersin tässä jokunen päivä sitten Jyväskylän alueella yli 10 liikettä läpi, ja ei löytynyt kun yksi ainoa vahvitin joka noihin sopisi! Miten voi olla mahdollista? 99% vahvareista oli 8 ohmiin. Ainoa oli SONYn STR-DA1200ES joka oli 4/8ohm. Hintaa tosin suolaset 599e... Kun pelkkiä 8ohm vahvistimia löytyi mm. Pioneerilta ja Yamahalta alle 300e.

Eli jos joku nyt tietää jonkun varteenotettavan vahvistimen mielellään 250-350e hintaluokassa, joka olisi stabiili 4ohmiin, voisi ilmoittaa asiasta :)

Niin ja tiedän toki, ettei nuo kaiuttimet ole mitkään hifistelijän unelmat, mutta en mikään kultakorva olekaan.

5

1956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesus
      • liian_monta_liikettä_kiertänyt

Kyllähän minä tuolla jkl audiocenterissä käväsin, siellä oli joku NAD:in 2-kanavainen vahvistin 299e tarjouksessa... Eikö tuohon 300-350e hintaluokkaan todellakaan löydy 5.1 tai 7.1 viritinvahvistinta joka olisi stabiili 4ohm??

• jeesus
        liian_monta_liikettä_kiertänyt kirjoitti:

Kyllähän minä tuolla jkl audiocenterissä käväsin, siellä oli joku NAD:in 2-kanavainen vahvistin 299e tarjouksessa... Eikö tuohon 300-350e hintaluokkaan todellakaan löydy 5.1 tai 7.1 viritinvahvistinta joka olisi stabiili 4ohm??

googleta kyllä niitä löytyy jos on löytyäkseen.

• snadistihifisti
        liian_monta_liikettä_kiertänyt kirjoitti:

Osta se NAD. Varmaan 315BEE tai 325BEE? Loistovehkeitä molemmat, etenkin tuo jälkimmäinen. Tuossa hintaluokassa ei parempia stereovahvistimia ole olemassakaan (eikä halvemmista rimpuloista ole oikeasti mihinkään).

Ne kaiuttimet olitkin jo hankkinut, joten niitä lienee turha kommentoida...

• nad 720bee

hei.oikeestaan mikä tahansa vahvari käy,mut ääni nadille.itsellä 720bee tehoa löytyy oikeasti,sama kuin 320 VIRITIN.ero halpohin kotiteatteri vahvareihin on helposti kuultavissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8738
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4888
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4348
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      68
      3923
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3266
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      51
      3094
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      55
      2942
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2736
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2521
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2465
    Aihe