Mistä vahvistin joka soittaa 4ohm kaiuttimia?

liian_monta_liikettä_kiertänyt

Moro. Ostin autostudiolta tuollaiset spl pro tornikaiuttimet. Nyt niille pitäisi hommata joko 2-kanavainen vahvistin tahi sitten kotiteatteri vahvistin jolla voisi soittaa nuita eli 4ohmiin pitäisi olla stabiili. Kiersin tässä jokunen päivä sitten Jyväskylän alueella yli 10 liikettä läpi, ja ei löytynyt kun yksi ainoa vahvitin joka noihin sopisi! Miten voi olla mahdollista? 99% vahvareista oli 8 ohmiin. Ainoa oli SONYn STR-DA1200ES joka oli 4/8ohm. Hintaa tosin suolaset 599e... Kun pelkkiä 8ohm vahvistimia löytyi mm. Pioneerilta ja Yamahalta alle 300e.

Eli jos joku nyt tietää jonkun varteenotettavan vahvistimen mielellään 250-350e hintaluokassa, joka olisi stabiili 4ohmiin, voisi ilmoittaa asiasta :)

Niin ja tiedän toki, ettei nuo kaiuttimet ole mitkään hifistelijän unelmat, mutta en mikään kultakorva olekaan.

5

1993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesus
      • liian_monta_liikettä_kiertänyt

Kyllähän minä tuolla jkl audiocenterissä käväsin, siellä oli joku NAD:in 2-kanavainen vahvistin 299e tarjouksessa... Eikö tuohon 300-350e hintaluokkaan todellakaan löydy 5.1 tai 7.1 viritinvahvistinta joka olisi stabiili 4ohm??

• jeesus
        liian_monta_liikettä_kiertänyt kirjoitti:

Kyllähän minä tuolla jkl audiocenterissä käväsin, siellä oli joku NAD:in 2-kanavainen vahvistin 299e tarjouksessa... Eikö tuohon 300-350e hintaluokkaan todellakaan löydy 5.1 tai 7.1 viritinvahvistinta joka olisi stabiili 4ohm??

googleta kyllä niitä löytyy jos on löytyäkseen.

• snadistihifisti
        liian_monta_liikettä_kiertänyt kirjoitti:

Osta se NAD. Varmaan 315BEE tai 325BEE? Loistovehkeitä molemmat, etenkin tuo jälkimmäinen. Tuossa hintaluokassa ei parempia stereovahvistimia ole olemassakaan (eikä halvemmista rimpuloista ole oikeasti mihinkään).

Ne kaiuttimet olitkin jo hankkinut, joten niitä lienee turha kommentoida...

• nad 720bee

hei.oikeestaan mikä tahansa vahvari käy,mut ääni nadille.itsellä 720bee tehoa löytyy oikeasti,sama kuin 320 VIRITIN.ero halpohin kotiteatteri vahvareihin on helposti kuultavissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5468
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3665
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3495
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe