Marsujen herkkuja?

Mansikki

Tähän alle jos saisin kerättyä marsujen herkkuja niin hyvä olisi :) Oman palleroiseni herkkuja ovat: kurkku,porkkana, KUORITTU viinirypäle ja ehdoton suosikki on vesimelooni! Mikä teidän marsujenne herkkua on? TAhtoisin tarjota pallerolle uusia vaihtoehtoja..

10

2445

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matias ja marsu

vesimelooni mansikka porkkana jyväsekoitus

• Malle

Meillä marsuilla jokaisella on omat lempiherkut mistä kukin tykkää eniten. Esim. Persilja, punajuuri, omena, vesimeloni, porkkana, kurkku, lanttu, ananas, maissi sekä banaani.
      Mitään marjoja marsut eivät syö meillä.
      On tarjottu, mutta ei maistu...=(

• marsku

Oman vauvamarsuni herkkua on ehdottomasti salaatti.Kun vie salaatin lehden häkkiin niin se on jo heti syöty:) myös kurkusta ja porkkanasta poika tykkää.. Paljoa en ole vielä ehtiny erilaisia herkkuja kokeilla kun ei kaikesta tiedä miten ne pitäisi syöttää..

• rex

Kurkku taitaa olla meillä se ykkösherkku :)

• KuunSirppi

Minä ainakin annan perheen yhteisellemme marsu vanhukselle omenaa ja näkkileipää, se tykkää hirveästi. Kokeile jos et vielä ole kokeillu.
      Meillä ainakin ihan höpönä, tomaatti on myös tosi tykättyä mun marsuilla.

• I <3 Marsut

Meidan pikku karvakasan herkkua on : näkkileipä,omena,kurkku ja salaatti :D

• MarsuPetu

Mä oon tarjonnut:

Porkkanaa, mansikkaa, omenaa, viinirypälettä, salaattia ja kurkkua! Ja kaikki suosikkeja. Kaikki noista menee ykkösellä alas:D Välillä niillä alkaa tuo porkkana hetkeksi tympiä kun ei muuta saisi päivittäin niille anniskella... :)

• koko

Viinirypäleet ja banaani on riski antaa marsulle en suosittele!!!!

• vinkku

ei oo mikää riski kyl niitä saa antaa JOSKUS mut ei ny ihan päivittäi.omenaakaa ei kanttis antaa ku kerran viikos siitä voi tulla virtsakiviä.meidä marsut tykkää kauheesti kurkun kuoresta ne ei syö sitä oikeen kurkkua ollenkaa:3

• Marsuuut

Porkkana, persilja ja ns "hedelmäpuuro" eli pellettiä, vettä sekaan --> annetaan turvota ja pilkotaan hedelmiä sekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      940
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      105
      899
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      818
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      4
      761
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      71
      657
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      2
      620
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      185
      579
    8. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      561
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      543
    10. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      516
    Aihe