Marsujen herkkuja?

Mansikki

Tähän alle jos saisin kerättyä marsujen herkkuja niin hyvä olisi :) Oman palleroiseni herkkuja ovat: kurkku,porkkana, KUORITTU viinirypäle ja ehdoton suosikki on vesimelooni! Mikä teidän marsujenne herkkua on? TAhtoisin tarjota pallerolle uusia vaihtoehtoja..

10

2072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matias ja marsu

      vesimelooni mansikka porkkana jyväsekoitus

    • Malle

      Meillä marsuilla jokaisella on omat lempiherkut mistä kukin tykkää eniten. Esim. Persilja, punajuuri, omena, vesimeloni, porkkana, kurkku, lanttu, ananas, maissi sekä banaani.
      Mitään marjoja marsut eivät syö meillä.
      On tarjottu, mutta ei maistu...=(

    • marsku

      Oman vauvamarsuni herkkua on ehdottomasti salaatti.Kun vie salaatin lehden häkkiin niin se on jo heti syöty:) myös kurkusta ja porkkanasta poika tykkää.. Paljoa en ole vielä ehtiny erilaisia herkkuja kokeilla kun ei kaikesta tiedä miten ne pitäisi syöttää..

    • rex

      Kurkku taitaa olla meillä se ykkösherkku :)

    • KuunSirppi

      Minä ainakin annan perheen yhteisellemme marsu vanhukselle omenaa ja näkkileipää, se tykkää hirveästi. Kokeile jos et vielä ole kokeillu.
      Meillä ainakin ihan höpönä, tomaatti on myös tosi tykättyä mun marsuilla.

    • I <3 Marsut

      Meidan pikku karvakasan herkkua on : näkkileipä,omena,kurkku ja salaatti :D

    • MarsuPetu

      Mä oon tarjonnut:

      Porkkanaa, mansikkaa, omenaa, viinirypälettä, salaattia ja kurkkua! Ja kaikki suosikkeja. Kaikki noista menee ykkösellä alas:D Välillä niillä alkaa tuo porkkana hetkeksi tympiä kun ei muuta saisi päivittäin niille anniskella... :)

    • koko

      Viinirypäleet ja banaani on riski antaa marsulle en suosittele!!!!

      • vinkku

        ei oo mikää riski kyl niitä saa antaa JOSKUS mut ei ny ihan päivittäi.omenaakaa ei kanttis antaa ku kerran viikos siitä voi tulla virtsakiviä.meidä marsut tykkää kauheesti kurkun kuoresta ne ei syö sitä oikeen kurkkua ollenkaa:3


    • Marsuuut

      Porkkana, persilja ja ns "hedelmäpuuro" eli pellettiä, vettä sekaan --> annetaan turvota ja pilkotaan hedelmiä sekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe