Ekaksikin, onpa täällä ollut negatiivisia ihmisiä kirjoittelemassa. Eikös olisi kaikille kivempaa, että vastaukset on asiallisia "tyhmiinkin" kysymyksiin.Aika kurjia viestejä tossa pari riviä alempana. Itse asiaan: toinen inssi takana ja taas sama juttu kuin ekan kanssa. Pientä verenvuotoa viikko toimenpiteen jälkeen. Lääkäri sanoi ekan jälkeen että kiinnittymisvuotoa, mutta siinäpä pulma: miksi kiinnittyminen ei onnistu? Oisko kokemuksia? Oiskohan jotain keinoja jolla kiinnittymistä voisi auttaa?
alkion kiinnittymisestä
40
8520
Vastaukset
- raskaanaoleva
Hei!
Minulla oli sama ongelma, sitten kuulin tai kai ensin luin, siitä Hattulan miehestä ja tilasin häneltä kaukohoitoajan.
Satuin saamaan seuraavalle päivälle peruutusajan ja kun se hoitopuhelu alkoi, niin hän sanoi äkkiä, että miten minusta tuntuu, että sinä olet juuri nyt raskaana.
Kun kerroin tilanteen, hän naurahti ja kertoi, ettei kukaan ole ennen moisessa tilanteessa häneltä hoitoa pyytänyt.
Hoito kesti n. 40 minuuttia ja nyt sitten olla pollotellaan raskaana.
Hän sanoi, että minun oma elimistöni on aikaisemmin torjunut munasolun.
Hän kertoi tarkalleen, miten oloni etenee ja sanoi, ettei kannata säikähtää, jos tulee hetkellinen pahoinvointi, silloin kuulemma hoito laskee immuniteettia ja se helpottaa kiinnittymistä.
Inseminaatio oli tehty edellisenä päivänä!!!!
Se voidaan kuulemma testata, torjuuko sun elimistösi hedelmöittyneen munasolun ja asia on hoidettaviussa ihan lääkärinkin kautta, jos noita vaihtoehoishoitoja et halua käyttää.- H&M
Mikäs mies semmonen oikein on, ja mitä siinä hoitopuhelussa oikein tapahtu? Ihan mielenkiinnosta kyselen, en ole tuollaisesta kuullutkaan.
Mulla kaksi varhaisraskauden keskenmenoa, eka inssillä toinen luomuna. Kait mullakin on ongelmia sen kiinnittymisen tai oikeastaan kiinnipysymisen kanssa..km 6 4 ja 5 1 - raskaanaoleva
H&M kirjoitti:
Mikäs mies semmonen oikein on, ja mitä siinä hoitopuhelussa oikein tapahtu? Ihan mielenkiinnosta kyselen, en ole tuollaisesta kuullutkaan.
Mulla kaksi varhaisraskauden keskenmenoa, eka inssillä toinen luomuna. Kait mullakin on ongelmia sen kiinnittymisen tai oikeastaan kiinnipysymisen kanssa..km 6 4 ja 5 1Hei!
Se on Hattulassa asuva parantajamies, semmoinen healer.
Sen löytää www.astro.fi/auttajalista, kun katsoo Hattulan haulla.
Itse kuulin siitä anopilta ja sitten etsin netistä tietoja, on siitä täälläkin puhuttu.
Puhelun aikana se antoi ensin ohjeita rentoutua ja sitten sanoi, että nyt pitäisi tuntua ja niin alkoi, oikeastaan jo vähän aikaisemmin.
Semmoista värinää ja lämpöä, välillä tuntui, kuin joku olisi pienillä sormilla nprännyt tuolla sisällä, oikein rauhallinen ja levollinen olo.
Se juttelee rauhallisella äänellä ja kertoo, mitä milloinkin hoidetaan.Sille saa esittää kysymyksiäkin sen hoidon aikana ja se vastailee niihin.
Ihan mukava ja jotenkin kotoinen olo on koko sen hoidon ajan.Tuntuu, kuin se istuisi ihan vieressä.
Kirjoitin sille sen osoitteeseen ja sitten soitin, kun en saanut vastausta heti. - H&M
raskaanaoleva kirjoitti:
Hei!
Itse kuulin siitä anopilta ja sitten etsin netistä tietoja, on siitä täälläkin puhuttu.
Puhelun aikana se antoi ensin ohjeita rentoutua ja sitten sanoi, että nyt pitäisi tuntua ja niin alkoi, oikeastaan jo vähän aikaisemmin.
Semmoista värinää ja lämpöä, välillä tuntui, kuin joku olisi pienillä sormilla nprännyt tuolla sisällä, oikein rauhallinen ja levollinen olo.
Se juttelee rauhallisella äänellä ja kertoo, mitä milloinkin hoidetaan.Sille saa esittää kysymyksiäkin sen hoidon aikana ja se vastailee niihin.
Ihan mukava ja jotenkin kotoinen olo on koko sen hoidon ajan.Tuntuu, kuin se istuisi ihan vieressä.
Kirjoitin sille sen osoitteeseen ja sitten soitin, kun en saanut vastausta heti.Onko sulla sitten montakin epäonnistunutta hoitoa takana,vai miten päädyit tuohon vaihtoehtoiseen hoitomuotoon?
Eli karkeasti sanottuna, se sai kiinnittymisen aikaiseksi? Eikös se kiinnittyminen tapahdu muutamia päiviä, 5-7 päivää hoidon jälkeen?
Sori jos utelen, kuulostaa aikas uskomattomalta =) ja onnea raskaudesta!! =D
Täällä palstalla olen huomannut muutamia vihamielisiä kirjoittelijoita, sen takia en itse viitsi hirveästi täällä enää "asioida"..
Luulisi että kun jo aihe on arka, niin sitten ei pahoitettaisi ja loukattaisi enempää toisia..
tämä ei nyt ihan kuulunut tähän kohtaan, mutta oli pakko mainita asiasta. - *kukka
raskaanaoleva kirjoitti:
Hei!
Kirjoitin sille sen osoitteeseen ja sitten soitin, kun en saanut vastausta heti.Paljonko tää hoito maksoi? T.P on ilmeisesti tän miehen nimikirjaimet..? Kiitti, jos viitsit vastata!
- raskaanaoleva
*kukka kirjoitti:
Paljonko tää hoito maksoi? T.P on ilmeisesti tän miehen nimikirjaimet..? Kiitti, jos viitsit vastata!
Sen nimikirjaimet ovat T.P.
se sanoi, kun maksusta kysyin, että jokainen maksaa sen mukaan, mitä tuntee saavansa. - *kukka
raskaanaoleva kirjoitti:
se sanoi, kun maksusta kysyin, että jokainen maksaa sen mukaan, mitä tuntee saavansa.Ok, kiitti vastauksesta! Laitoin tälle T.P:lle sähköpostia, saapi nähdä vastaako. Jos ei rupee kuulumaan niin sit soitan.
Mulla takana kaks nega-inssiä ja kaksi nega ICSI-tuoresiirtoa :( Kaikki pitäis olla ok et alkio kiinnittyis mut ei...
Saako vielä kysyä et paljonko itse maksoit sille...? Tietää vähä sit suuntaa.
Niin ja onnea raskauden johdosta!! :o) - laitoitko tilille?
raskaanaoleva kirjoitti:
se sanoi, kun maksusta kysyin, että jokainen maksaa sen mukaan, mitä tuntee saavansa.sivullinen täällä vaan kyseleepi...kun jotkut rahastavat puhelun aikana sit lasku ihan karmea!!! ja mites jos se tulos onkin miinus esim nyt raskaudessa, niin entä jos aatteleekin et enpä maksa tolle latiakaan,ni ?????meneekö sen miekkosen juttu tuokio aivan härän pyllyyn??eli mies ei saa mitn..?
- *kukka
raskaanaoleva kirjoitti:
se sanoi, kun maksusta kysyin, että jokainen maksaa sen mukaan, mitä tuntee saavansa.Tämä T.P vastasi sähköpostilla, huomiseksi saisi ajan... :) Jos voisit raskaanaoleva vastata vielä että paljonko maksoit...?
- raskaanaoleva
*kukka kirjoitti:
Tämä T.P vastasi sähköpostilla, huomiseksi saisi ajan... :) Jos voisit raskaanaoleva vastata vielä että paljonko maksoit...?
Maksoin ihan normaalisti nettipankin kautta.
Se puhelin on ihan normaali kannykkänumero, ei siis noita maksullisia.
Kun kysyin, jättääkö joku maksamatta, hän naurahti ja sanoi,että ainahan niitäkin löytyy, mutta hyvin harvoin.
Maksoin suunnilleen saman, minkä normaali yleislääkäri velottaa, kun kirjoittaa reseptin yksityisvastaanotolla.;-))
Itse hän ei mitään summaa edes ehdota. - onko tuolla kyseisellä ...
raskaanaoleva kirjoitti:
Maksoin ihan normaalisti nettipankin kautta.
Se puhelin on ihan normaali kannykkänumero, ei siis noita maksullisia.
Kun kysyin, jättääkö joku maksamatta, hän naurahti ja sanoi,että ainahan niitäkin löytyy, mutta hyvin harvoin.
Maksoin suunnilleen saman, minkä normaali yleislääkäri velottaa, kun kirjoittaa reseptin yksityisvastaanotolla.;-))
Itse hän ei mitään summaa edes ehdota.edes mitään koulutusta? Lääkärit kuitenkin käyvät lukion lisäksi n.kuuden vuoden koulutuksen. Maksaakohan tuo mies verot palveluistaan, koska ainakin hänen pitäisi.
Jos tuo johonkin perustuu niin kuulostaa, että rentoutumiseen. Kannattaisi siis ehkä ennemmin mennä hypnoosiin, hierontaan tai johonkin muuhun hoitoon joka rentouttaa. Tai sitten maksaa tuollaiselle rentoututtajaukolle enintään 20eur. - mistäs me tiedämme
onko tuolla kyseisellä ... kirjoitti:
edes mitään koulutusta? Lääkärit kuitenkin käyvät lukion lisäksi n.kuuden vuoden koulutuksen. Maksaakohan tuo mies verot palveluistaan, koska ainakin hänen pitäisi.
Jos tuo johonkin perustuu niin kuulostaa, että rentoutumiseen. Kannattaisi siis ehkä ennemmin mennä hypnoosiin, hierontaan tai johonkin muuhun hoitoon joka rentouttaa. Tai sitten maksaa tuollaiselle rentoututtajaukolle enintään 20eur.vaikka mies itse täällä mainostaisi palvelujaan ;-) Kannattaa aina varauksella suhtautua näihin kirjoituksiin, joissa joku on käyttänyt parantajan apua ja vieläpä maksanut ihan älyttömästi siitä ja raskautunut tottakai ;-)
- Hilujaana
mistäs me tiedämme kirjoitti:
vaikka mies itse täällä mainostaisi palvelujaan ;-) Kannattaa aina varauksella suhtautua näihin kirjoituksiin, joissa joku on käyttänyt parantajan apua ja vieläpä maksanut ihan älyttömästi siitä ja raskautunut tottakai ;-)
Hei!
Olen seurannut kirjoittelua, koska minulla on kokemusta tästä parantajasta, olemme tavanneet hänet mieheni kanssa aikoinaan ja nyt meillä on lapsi.
Lapsi tuli juuri silloin, kun hän sen kertoi tulevan.
Mun mielestä kysymys ei suinkaan ollut rentouttamisesta, vaikka siitä rento ja levollinen olo tulikin, itse hoitoalan ihmisenä suhtauduin aluksi koko touhuun varauksella, mutta hoidon jälkeen suhtautumiseni
muuttui täysin.
Ihmettelen näitä negatiivisesti suhtautuvia ihmisiä, jotka ajattelevat aina ja kaikista vain sitä pahinta.
Ymmärrän myös sen, ettei tämä parantaja halua itseään mainostettavan, sanoi siitä olleen aikaisemmin huonoja kokemuksia, kun ns. uskovaiset häiriköivät niin, että hänen piti vaihtaa puhelinnumeronsa salaiseksi.
Veroista ja semmoisesta en tiedä,enkä halua, se on hänen ja verottajan välinen asia.
Onnea teille kaikille oikeasti asialla oleville, toivoo Hilujaana ja sen perhe . - **********
mistäs me tiedämme kirjoitti:
vaikka mies itse täällä mainostaisi palvelujaan ;-) Kannattaa aina varauksella suhtautua näihin kirjoituksiin, joissa joku on käyttänyt parantajan apua ja vieläpä maksanut ihan älyttömästi siitä ja raskautunut tottakai ;-)
Auttaahan se placebokin kun siihen vaan uskoo! Ja kun joskushan se sattuu osumaan kohdilleen se raskautuminen niin sen aikana kokeiltuja juttuja sitten mainostetaan. Olen itsekin kokeillut kaikenlaista (meillä selittämätön lapsettomuus) ja eipä edes kaukaparannushoito toiminut! Tuntuu että vaan psykologisoivat maksamaan reilut maksut. Mieleenhän tuo vaikuttaa ja rentouttaa, heillä kun on keinonsa. Kun ekasta ei ollut tulosta, minulle vaan suositeltiin toista parempaa hoitajaa vaikka ekan piti jo olla niin mahtava. Tuo on täyttä humpuukia! Epätoivoiset on paras rahankorjuukohde...
- perusta
Hilujaana kirjoitti:
Hei!
Olen seurannut kirjoittelua, koska minulla on kokemusta tästä parantajasta, olemme tavanneet hänet mieheni kanssa aikoinaan ja nyt meillä on lapsi.
Lapsi tuli juuri silloin, kun hän sen kertoi tulevan.
Mun mielestä kysymys ei suinkaan ollut rentouttamisesta, vaikka siitä rento ja levollinen olo tulikin, itse hoitoalan ihmisenä suhtauduin aluksi koko touhuun varauksella, mutta hoidon jälkeen suhtautumiseni
muuttui täysin.
Ihmettelen näitä negatiivisesti suhtautuvia ihmisiä, jotka ajattelevat aina ja kaikista vain sitä pahinta.
Ymmärrän myös sen, ettei tämä parantaja halua itseään mainostettavan, sanoi siitä olleen aikaisemmin huonoja kokemuksia, kun ns. uskovaiset häiriköivät niin, että hänen piti vaihtaa puhelinnumeronsa salaiseksi.
Veroista ja semmoisesta en tiedä,enkä halua, se on hänen ja verottajan välinen asia.
Onnea teille kaikille oikeasti asialla oleville, toivoo Hilujaana ja sen perhe .en kyllä usko muutenkaan juuri mihinkään yliluonnolliseen. Jos haluaa rahansa tuhlata mihin vain niin siittä vaan.
Onhan se ostajankin asia, jos pimeetä työtä kannattaa joten kyllä noista hommista kuitti pitää saada tottakai. Kaipa tämä mies sitten postissa kuitin pistää tulemaan. Katsos kun muutkin tässä maassa veroja joutuvat maksamaan, niiden avulla tämä yhteiskunta pyörii.
Mistä tässä sitten on kysymys jos ei rentoutumisesta ja kuinkahan paljon kyseisellä ennustajahiilerillä on mennyt pieleen ennustuksia -yleensä vain ne tulevat kertomaan, joilla on sattumalta lapsi saanut alkunsa silloin kun joku on ennustanut. - Miriami1
*kukka kirjoitti:
Tämä T.P vastasi sähköpostilla, huomiseksi saisi ajan... :) Jos voisit raskaanaoleva vastata vielä että paljonko maksoit...?
Kerrotko *kukka miten kävi, sinulla taisi olla tälle päivälle aika varattuna. Mielenkiinnolla kuulisin kokemuksiasi tästä Hattulan miehestä.
Itse olen todella väsynyt lapsettomuushoidoista ja tällaiset vaihtoehtoiset hoitomuodot kuulostavat mielenkiintoisilta, onneksi satuin bongaamaan tämän viestiketjun :=) - Miriami1
Miriami1 kirjoitti:
Kerrotko *kukka miten kävi, sinulla taisi olla tälle päivälle aika varattuna. Mielenkiinnolla kuulisin kokemuksiasi tästä Hattulan miehestä.
Itse olen todella väsynyt lapsettomuushoidoista ja tällaiset vaihtoehtoiset hoitomuodot kuulostavat mielenkiintoisilta, onneksi satuin bongaamaan tämän viestiketjun :=)Mikä on tämän T.P:n sähköposti? Astron auttajalistalta en saanut klikattua sitä email-kohtaa auki.
- taitaa olla aika hyvä bisnes
kiva käyttää epätoivoisia ihmisiä hyväkseen. Niitä jotka maksavat mistä tahansa huuhaasta mitä vain. Siltä ainakin tätä palstaa lukiessa alkaa tuntua.
Ymmärtäisin paremmin asian, jos kyseinen parantaja edes kertoisi omaavansa jonkinlaista koulutusta hoitoalalta, mutta kun ei hänen kohdallaan ollut juuri mitään tietoja.
Odottakaa vain, kohta minäkin parannan ;-)
Oikeasti ihmiset, olkaa edes pikkaisen kriittisiä, älkää työntäkö rahojanne mihin tahansa. Menkää mielummin johonkin hoitoon jossa joku ihan oikeasti teitä hoitaa vaikka sitten hieromalla tai hypnoosilla. Minua ärsyttää se, että toisten ihmisten epätoivolla rahastetaan.
Miten muuten lääketieteellisesti voi testata torjuuko elimistö hedelmöittyneen munasolun, en ole koskaan kuullutkaan??? - *kukka
Miriami1 kirjoitti:
Itse olen todella väsynyt lapsettomuushoidoista ja tällaiset vaihtoehtoiset hoitomuodot kuulostavat mielenkiintoisilta, onneksi satuin bongaamaan tämän viestiketjun :=)Miriami1: Joo, soittoaika oli tänään! Ihan hyvä fiilis jäi tästä kaukohoidosta. Tiesi asioita (kuten aikaisempi keskenmenoni joka tapahtui joitakin vuosia sitten) sekä selkävaivastani johon suositteli kiropraktikolle menoa.
Kertoi että jotain pientä häikkää/hienosäätöä olis munasarjoissa johon sit yritti antaa apua. Sanoi että hänelle näytetään että kaksi lasta saisin. Meinasi että n.vuoden päästä pitelen lasta sylissäni!! Hih, saapi nähdä käykö toteen.. Sanoi ettei kyse ole siitä ettei meidän solut sopisi yhteen. Sanoi vielä että joskus hän näkee ettei yhteistä lasta ole tulossa ja suosittelee hienovaraisesti adoptiota. Meille kuulemma ei tarvitse tällaista suositella, näki sen vahvasti. Sanoi että hänellä on auttajia mukana (henkiä?) joilta saa opastusta/tietoa. Sanoi että oon jännittänyt/stressannut asiaa liikaa, että meidän pitäisi lakata yrittämästä ja keskittyä toistemme rakastamiseen ja lapsi tulee kyllä. Suositteli vehnän jättämistä pois ruokavaliosta, tyrnimarjaa, karpaloita, sitruunamehua ja elimistön puhdistamista (paljon nestettä). Rento olo tuli hoidon aikana ja sain ainakin hyvän mielen. En nyt välttämättä ollenkaan usko että tää toimii, mutta ei positiivisesta mielialasta/asenteesta ainakaan haittaa ole! Nyt vaan rauhallisin mielin ajattelemaan että kyllä se vauva sieltä tulee kun jaksetaan olla kärsivällisiä! :o)
Oon kans aika väsynyt näihin hoitoihin - *kukka
Miriami1 kirjoitti:
Mikä on tämän T.P:n sähköposti? Astron auttajalistalta en saanut klikattua sitä email-kohtaa auki.
Niin ja hänen sähköposti on [email protected].
- *kukka
*kukka kirjoitti:
Miriami1: Joo, soittoaika oli tänään! Ihan hyvä fiilis jäi tästä kaukohoidosta. Tiesi asioita (kuten aikaisempi keskenmenoni joka tapahtui joitakin vuosia sitten) sekä selkävaivastani johon suositteli kiropraktikolle menoa.
Kertoi että jotain pientä häikkää/hienosäätöä olis munasarjoissa johon sit yritti antaa apua. Sanoi että hänelle näytetään että kaksi lasta saisin. Meinasi että n.vuoden päästä pitelen lasta sylissäni!! Hih, saapi nähdä käykö toteen.. Sanoi ettei kyse ole siitä ettei meidän solut sopisi yhteen. Sanoi vielä että joskus hän näkee ettei yhteistä lasta ole tulossa ja suosittelee hienovaraisesti adoptiota. Meille kuulemma ei tarvitse tällaista suositella, näki sen vahvasti. Sanoi että hänellä on auttajia mukana (henkiä?) joilta saa opastusta/tietoa. Sanoi että oon jännittänyt/stressannut asiaa liikaa, että meidän pitäisi lakata yrittämästä ja keskittyä toistemme rakastamiseen ja lapsi tulee kyllä. Suositteli vehnän jättämistä pois ruokavaliosta, tyrnimarjaa, karpaloita, sitruunamehua ja elimistön puhdistamista (paljon nestettä). Rento olo tuli hoidon aikana ja sain ainakin hyvän mielen. En nyt välttämättä ollenkaan usko että tää toimii, mutta ei positiivisesta mielialasta/asenteesta ainakaan haittaa ole! Nyt vaan rauhallisin mielin ajattelemaan että kyllä se vauva sieltä tulee kun jaksetaan olla kärsivällisiä! :o)
Oon kans aika väsynyt näihin hoitoihinHih, jäipä edellinen viesti kesken..
Sitä piti sanomani että väsynyt oon kans näihin hoitoihin, kaksi inssiä & ICSI:ä takana ja puhdasta negaa. Tulee epätoivoinen fiilis että tuleeko sitä lasta ikinä :/
Mutta eipä nämä asiat ole ihmisen kädessä määräänsä enempää, jos meille on lapsi/lapsia tarkoitettu niin kai niitä tulee enemmin tai myöhemmin. Yksi luomuihmehän meille on jo tapahtunut, meni tosin kesken n.7viikolla. Silloin ei ollut edes yritystä raskautua, on tää elämä ihmeellistä...
Oikein paljon plussa-onnea kaikille kanssasisarille!!! - Miriami1
*kukka kirjoitti:
Miriami1: Joo, soittoaika oli tänään! Ihan hyvä fiilis jäi tästä kaukohoidosta. Tiesi asioita (kuten aikaisempi keskenmenoni joka tapahtui joitakin vuosia sitten) sekä selkävaivastani johon suositteli kiropraktikolle menoa.
Oon kans aika väsynyt näihin hoitoihinKiitti tiedoista. Laitoin hänelle tänään sähköpostin ja pyysin saada aikaa. Innokkaana tässä odottelen vastausta ;)
Meille tehty kolme inssiä ja 6 Ivf:ää, joista tuloksena yksi keskenmeno. Kyllä tässä on päät mietitty pyörälle että missä vika kun alkiot ei kiinnity. Katsotaanpas mitä Hattulan mies meidän tapauksesta on mieltä :) - *kukka
Miriami1 kirjoitti:
Kiitti tiedoista. Laitoin hänelle tänään sähköpostin ja pyysin saada aikaa. Innokkaana tässä odottelen vastausta ;)
Meille tehty kolme inssiä ja 6 Ivf:ää, joista tuloksena yksi keskenmeno. Kyllä tässä on päät mietitty pyörälle että missä vika kun alkiot ei kiinnity. Katsotaanpas mitä Hattulan mies meidän tapauksesta on mieltä :)Olis kiva sit kuulla, mitä sulle sanoi! Hän sanoi laittavansa lapsettomat aina etusijalle koska on itsekin vaimonsa kanssa kärsinyt lapsettomuudesta.
Teillä on kans pitkä taival takana.. Rupes kyllä vähä hävettämään kun valitin hoitojen raskaudesta, vasta kaksi ICSI:ä takana ja sulla jo kuusi... Mutta niinkuin tiedät, niin kyllähän nämä hoidot on henkisesti tosi raskaita...
Viime ICSI:ssä saatiin 5 kypsää solua jotka hedelmöitettiin ja vain 2 oli siirtokelpoista kahden päivän jälkeen. Ne siirrettiinkin mut ei mitään... Rupes pelottamaan, et jospa mun munasolut on niin huonoa laatua että siksi ei onnistu. Heikonlaisesti jakaantuivatkin, siirretyt oli 2. ja 3. luokkaa, 2- ja 3-soluiset. Olis pitäny tuos vaihees olla jo nelisoluisia.
Toivottavasti saat pian ajan, tulethan sit kertomaan mitä sanottiin! :o) - Yks kiinnostunut
*kukka kirjoitti:
Niin ja hänen sähköposti on [email protected].
HEi,
Ainakaan enää ei ko. henkilöä löydy noilta astro sivuilta, voisiko joku tosi ystävällisesti laittaa tähän hänen nimensä, pelkkä T. P. , ja Hattula kun ei riitä tavoittamiseen....
Kiitos jo etukäteen - Espoolainen 1975
*kukka kirjoitti:
Oon kans aika väsynyt näihin hoitoihinKukka, Mirjami, muut
Voisiko joku kertoa miten Hattulan miehen voi löytää nyt kun hänen tietonsa on poistettu auttajalistalta?
Kiitoksia avusta! - *kukka
Espoolainen 1975 kirjoitti:
Kukka, Mirjami, muut
Voisiko joku kertoa miten Hattulan miehen voi löytää nyt kun hänen tietonsa on poistettu auttajalistalta?
Kiitoksia avusta!Hei Espoolainen75!
Voin antaa sulle Hattulan parantajan e-mail osoitteen sähköpostitse jos haluat. Mun sähköposti osoite on [email protected].
Mun kohdalla nimittäin tää parantaja oli oikeassa. Voin kertoa sähköpostilla sit enemmän jos haluat ottaa yhteyttä! - marja 38 vee
*kukka kirjoitti:
Hei Espoolainen75!
Voin antaa sulle Hattulan parantajan e-mail osoitteen sähköpostitse jos haluat. Mun sähköposti osoite on [email protected].
Mun kohdalla nimittäin tää parantaja oli oikeassa. Voin kertoa sähköpostilla sit enemmän jos haluat ottaa yhteyttä!minäkin kirjoittaa sinulle antamaasi sähköpostiin haluan kanssa lisätietoja...kiitos
- *kukka
marja 38 vee kirjoitti:
minäkin kirjoittaa sinulle antamaasi sähköpostiin haluan kanssa lisätietoja...kiitos
Hei!
Nyt vasta huomasin viestisi marja 38!
Joo, kirjoittele vaan niin laitan parantajan
e-mail osoitteen! :)
t.*kukka - eva##
raskaanaoleva kirjoitti:
Hei!
Kirjoitin sille sen osoitteeseen ja sitten soitin, kun en saanut vastausta heti.Vieläkö Hattulan parantaja tekee hoitotyötä ja oletteko saaneet apua vaivoihinne?!!!
- mervi+++
eva## kirjoitti:
Vieläkö Hattulan parantaja tekee hoitotyötä ja oletteko saaneet apua vaivoihinne?!!!
Hei! Ainakin minua hoiti maaliskuun alussa ja hoito tuntui tepsivän, koska 15.4. tuli plussaa!!!!!;-) Takana kolme inssiä ja nyt luonnonmenetelmällä nuo plussat!
- epätoivoinen76
HEI!
Voisiko joku laittaa tämän hattulan parantajan yhteystietoja, kun en saa hakemallakaan niitä mistään. Alkoi nimittäin kiinnostamaan myös.- HUHUUU!
Mites parantajalta apua saaneiden tilanne on tälllä hetkellä!!?? Mielenkiintoinen aihe, itsekin meinasin hänen puoleensa kääntyä...
- no mää!!!
HUHUUU! kirjoitti:
Mites parantajalta apua saaneiden tilanne on tälllä hetkellä!!?? Mielenkiintoinen aihe, itsekin meinasin hänen puoleensa kääntyä...
Senkus meet kokeilemaan ja tuu sit kertomaan muillekin,onko ihan huuhaa touhua.....Eipä taida kukaan oikeen uskaltautua kertomaan kokemuksiaan parantajasta ja saiko todella apua!!!!!????Toisaalta mun mielestä se on parantajan ja asiakkaan välinen asia,eikä pidä yleisesti kaikkea kertoa ja repostella,ei ainakaan negatiivisessa mielessä!!!!Mitä on saanut näiltäkin palstoilta ikävä kyllä lueskella!!!!!!Pirtsakkaa syksyn alkua kaikille,Hattulan parantajalle ja häneltä apua hakevillekin!!!Toivottelee,mä vaan :))
- ja parantajia......
no mää!!! kirjoitti:
Senkus meet kokeilemaan ja tuu sit kertomaan muillekin,onko ihan huuhaa touhua.....Eipä taida kukaan oikeen uskaltautua kertomaan kokemuksiaan parantajasta ja saiko todella apua!!!!!????Toisaalta mun mielestä se on parantajan ja asiakkaan välinen asia,eikä pidä yleisesti kaikkea kertoa ja repostella,ei ainakaan negatiivisessa mielessä!!!!Mitä on saanut näiltäkin palstoilta ikävä kyllä lueskella!!!!!!Pirtsakkaa syksyn alkua kaikille,Hattulan parantajalle ja häneltä apua hakevillekin!!!Toivottelee,mä vaan :))
Eikös tuon Saana E:nkin pitäis olla jonkinmoinen parantaja tai näkijä?!!!!On näköjään sellainen,että ei vastaa s-posti kyselyihin....tai mulla on väärä osoite sille!!!Onko kukaan saanut häneltä apua,toimiiko homma?!!!terkuin,anjuliina
- sanatar
ja parantajia...... kirjoitti:
Eikös tuon Saana E:nkin pitäis olla jonkinmoinen parantaja tai näkijä?!!!!On näköjään sellainen,että ei vastaa s-posti kyselyihin....tai mulla on väärä osoite sille!!!Onko kukaan saanut häneltä apua,toimiiko homma?!!!terkuin,anjuliina
Ei homma toimi,eikä vastaa,outo tapaus....!!!
- Ihmettelijä ja kyselijä
HEi,
Kun kerroit tuota tarinaasi, niin moni tuntui manitsevan tuon Hattulan kaukoparantajan. Saitko jostain niitä yhteystietoja, sillä ainakaan enää niitä ei löydy noista mainituista astro.fi sivuista. Olisin kiitollinen tiedoista.- hoitoa saanut emäntä
Jos ei astro.fi sivuilta enää löydy yhteystietoja,niin kiitos vaan kaikille epäilijöille ko.parantajan mollaamisesta!!!On poistanut tietonsa ja parempi niin!!!Yhteystiedot saa ehkä,kun joku tuttava on ollut parantajan hoidossa!!!Itse luotan tämän miehen hoitoon ja neuvoihin,vilpittömästi!!!Ei ole mikään huijari!!!Myös mieheni on saanut häneltä kaukohoitoa ja ei enää "epäile"miehen pätevyyttä!!!!!Vilpittömin mielin kun hoitoa ja apua pyytää,sitä myös saa!!!Huijarit parantajamies osaa tunnistaa!!!
- rettamaria
Hei!
Niinpä näyttää käyneen, että Hattulan parantaja on joutunut taas tietonsa poistamaan, ilmeisesti taas joutunut häiriköitten kohteeksi.
Kannattaa ottaa yhteyttä johonkin sellaiseen, joka on hänen luonaan käynyt, koska ainakin meille hän sanoi, että ystäville voi tiedot antaa.Niin mekin saimme aikoinaan hänen yhteystietonsa.
Valitettavasti olen hänen mailiosoitteensa hukannut.
Jospa joku sen muistaisi.
Hänen nimensä kyllä muistan ja puhelinnumeron, mutta häntä on todella vaikea tavooittaa puhelimella.- toivoa2
heippa, tiedän että ketju on vanha, mutta silti elättelen toiveita jos saisin hänen yhteystietonsa, edes sen puh numeron ja nimen...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872