Elimistössähän on kaikki vähän pepullaan darras, niin oon miettiny, et jos tökkäis vähän insuliinii reiteen, jeesaskohan se siihen kauheeseen vapinaan ja tasapaino-ongelmiin?
Heh joo joo, tiedän tiedän "Koita tökätä vaikka koko satsi" EI! en koita, mut jos joku 5-7 yksikköä..
Onkos kokemuksia?
Insuliini
3
903
Vastaukset
- Diabetikko
Taitaa olla sokeriarvot alhaalla muutenkin joten ei kannata insuliinia laitaa, saattaapi henkilähteä. Mittaa sokeriarvot ja mieti kuinka alas 5-7 yksiköllä mennään.
Kunnon hiilidyhdaattipitoinen aamiainen auttaa tilanteeseen paljon peremmin.- totta!!
Tuota en muuten ajattellut itsekkään, että nehän ovatkin tietenkin JO alhaalla ja siitä johtuu myös se heikkois.. Miten mä en tota tajunnut!?!?! Hyvä kun sanoit.
Minulla onkin sokerimittari kotona, joten enskerralla kankkusaamuna mittaankin ekana sokerin, pitää varmaan piikit ja liuskat kaivaa esiin valmiiksi, kun ei taida siinä tutinassa muuten onnistua.
Urheilujuomilla ja glukoosipastilleila taituroin muutoin aika paljon, siis meinaan ihan selvinpäinkin, kun tuntuu että välillä ei vaan meinaa taju pysyä päässä, eikä kynä kädessä. - Diabetikko
totta!! kirjoitti:
Tuota en muuten ajattellut itsekkään, että nehän ovatkin tietenkin JO alhaalla ja siitä johtuu myös se heikkois.. Miten mä en tota tajunnut!?!?! Hyvä kun sanoit.
Minulla onkin sokerimittari kotona, joten enskerralla kankkusaamuna mittaankin ekana sokerin, pitää varmaan piikit ja liuskat kaivaa esiin valmiiksi, kun ei taida siinä tutinassa muuten onnistua.
Urheilujuomilla ja glukoosipastilleila taituroin muutoin aika paljon, siis meinaan ihan selvinpäinkin, kun tuntuu että välillä ei vaan meinaa taju pysyä päässä, eikä kynä kädessä.Vähennä insuliinin määrää niin ei tarvitse nauttia niin paljoa hiilareita korjaamaan verensokeria ylöspäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638