Olen aikoinani omistanut malagan ja olen
sitä mieltä, että se on huonoin koskaan valmistettu kulkuväline.Sillä oli ostettaessa
ajettu 35tkm ja 150tkm kohdalla siitä oli
hajonnut kaikki mahdollinen mikä autosta
voi nyt yleensä mennä rikki.Halpahan se oli, mutta
taisi mennä kaksi kertaa sen hinta varaosiin.
Ajelin sillä kunnes vaihdelaatikko hajosi ja se oli viimeinen tikki.Romukauppias sai sen viedä pois. Olisi kiva kuulla muiden onnellisten malagan omistajien kokemuksia kyseisestä kuljettimesta....oli se niin kauhea!
madeiran jaskan malaga
madeiran jaska
2
313
Vastaukset
- olimalagajoskus
yritän olla muistamatta....
- SEAST
Oma seatti on lauennu , kuuluu vaan kolinaa kun laittaa vaihteen silmää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282671- 1332408
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162083- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161521317Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291172Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361049