eli kysymys on...! minkä ikäsenä olet menettänyt neitsyyden/poikuuden? laittaa ekaks minkä ikäsenä olet menettänyt ja sitten oletko tyttö vai poika ja sit oma ikä!
esim. 16,tyttö,20
esim2. 15,poika,17
esim3. 16,niina,18
esim4. 16,tommi,19
eli voi laittaa myös oman nimen... kiitos jo nyt vastauksista!
gallup!!
42
10705
Vastaukset
- Tommi
19,Tommi,17
- Tyttö
16, Annika,12
- Jussi2003
nuori, ihan lapsi vielä... :(
- on vastaus
16, Poika, 16
- Jeppe
22, Jeppe, 13
- Jussi2003
täysikäisenä olet sekaantunut lapsiin!!!
Olet rikollinen.
22 ja 13 v... - virhe
Jussi2003 kirjoitti:
Olet rikollinen.
22 ja 13 v...siinä kysyttiin ikäjonamenetit,sukupuoli/nimi,nykyinen ikäsi!
- Kuulehan...
Jussi2003 kirjoitti:
Olet rikollinen.
22 ja 13 v...Eiköhän tuo kyselijä tarkottanu että kerrot näin: ikä, jolloin menetit neitsyytesi tai poikuutesi/sukupuoli tai nimi/nykyinen ikä...
Eli jos mä vaikka oisin menettäny neitsyyteni 17-vuotiaana, ja oisin nyt vaikkapa 26, ja oon siis tyttö, tai nainen jo tossa iässä... Niin merkitsisin näin: 17/nainen/26
Selitänpä vielä, eli tuossa mun esimerkissä 17 = ikä, jolloin menetin neitsyyteni... nainen = sukupuoleni... ja 26 = nykyinen ikäni!
Toivottavasti joku ymmärti...
- pöljii ootte te.. :P
kaikki laitto in ja sen toisen luvun väärin päin..
- esim5
voi hei kuule:
esim5. 51,minna,52
Ja nyt mennään kovaa. Seksi on hyvää. - Eräs vaan
17Arwen17
- miuku
eka oma ikä siis kun tuo tapahtu:26
olen tyttö tai siis nainen jo.
Nyt mä olen 28.
Ja mies oli tumma ja tulinen..varsinainen herkkupala..vieläkin ollaan "ystäviä" - RRAA
21, mies, 26
- jopa joo
16, Mies, 28
- Jussi2003
vaan seksi-Eka kerta alle... :(
- Anon
16, tyttö,17
- Gismo-girl
19,tyttö,19
- Sanna
eli näin..
- nöf
14tyttö16
- jaakko
nöf kirjoitti:
14tyttö16
noin...
- anna
18, anna, 21
- jokuvaa
13, Tiia 17
- ruoska87
jokuvaa kirjoitti:
13, Tiia 17
mä jo luulin et olen ainut tääl joka on menettäny noin nuorena.. ;)
- Tiza
14, tyttö ja 20
- nainen
16,anne,20
- Vaimo
22,nainen,23
- kuppelis
Pitääkö mun nyt tasata tilastoja?
neitsyt, tyttö, 15
Ei tämmöstä rumaa lehmää kukaan halua panna edes kaatokännissä!- haloo!!
sä oot vielä niin nuori ku vasta 15w ja sul on viel aikaa!!
- tyttö
tässä toinen "tilastojen tasaaja.."
eli 18v ja neitsyt! - Pikku-neiti
tyttö kirjoitti:
tässä toinen "tilastojen tasaaja.."
eli 18v ja neitsyt!Meikäläinen on sitten kolmas "tilastojen tasaaja"...
15/female/15
Siinä teille ;) - Pikku-neiti
Pikku-neiti kirjoitti:
Meikäläinen on sitten kolmas "tilastojen tasaaja"...
15/female/15
Siinä teille ;)Anteeks, siis tuo mun äskeinen meni kyllä ihan pieleen! =P
Siis oon todellakin kolmas "tilastojen tasaaja"...
15 on lasissa ja yhä oon NEITSYT! =P
Eikä tässä vielä mikää kiire oo... Sitten se menetetään ku siltä tuntuu, mua ainakaa kiinnosta suuremmin, millon toiset sen on menettäny (vaikka näitä ikiä oonki lukenu)... =P Tai ainakaan se ei muhun mitenkään vaikuta...
No joo, se siitä... Tulipas taas läpistyä ihan turhia! =P
Mutta sen sanon, et älkää hyvät ihmiset pitäkö turhaa KIIRETTÄ sen neitsyyden/poikuuden menettämisen kanssa... Nykyään se tuntuu olevan jotenki sitä hienompaa, mitä nuorempana sen menettää... Ainaki joidenki mielestä... Vaan mikähän siinä olevinaan nii hienoo on..? Ei voi ymmärtää...=P
- ruoska87
13,tyttö,16..miksi tämmösiä kyselet..?
- kln
19,m26
- Malein
16, tyttö, 18
- Tyttö
15, tyttö, 16
- mää vaan
16 tyttö 18
- Neo
15 Jani 15
- riitu
16 tyttö 26
- tyttö
16tyttö16
- 15v
14,tyttö,15 ja jätkä oli 23...
- vanha
22, mies,43
- Chili
Laitetaanpas tämä tällaisena yksinkertaisena versiona... Menetin neitsyyteni 20-vuotiaana omalle miehelleni. Olen nyt 21.v Ensimmäinen kerta sattui tosi paljon, mutta omalla tavallaan miellyttävä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197