Villen ja päästä juttusille.
mistä voisi bongata
7
1021
Vastaukset
- nonamed12453
Munkkiniemen kirjastoa, mieluummin aamusta.
- sillä tavalla
että rikkaan ja kuuluisan on itse rohkeasti etsittävä se oikea. Ettei tule mitään onnenonkijoita . Myös tykännyt kauan, mutta liian vanha ja sairas.
- ehkä tapaamme
sillä tavalla kirjoitti:
että rikkaan ja kuuluisan on itse rohkeasti etsittävä se oikea. Ettei tule mitään onnenonkijoita . Myös tykännyt kauan, mutta liian vanha ja sairas.
Nirvanassa.
- kauan tyk.....
ehkä tapaamme kirjoitti:
Nirvanassa.
;)..............
- kauan tyk.......
sillä tavalla kirjoitti:
maailma on täynnä onnenonkijoita jne....
- ap....
olisi ollut taiteiden yössä :(
- jonQu
no siis mei oon ihan hirvee fani...huone on peitetty julisteilla ja ainakin sen löytää,tai siis miun kaverin täti on helsingin akpakassa töissä ja se on ville valon kantabaari tai jotenkin tolleen mei sen ymmärsin mut kai jostain hesasta : )...muuta en tiiä : /halusiin ite nähä sen myös : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817