VIRUS VAI MIKÄ MESESSÄ?

what to do?

mikä on.. kun latasin tossa vähän aikaa sitten mun messenger plussaan skriptejä. semmosen half life skriptin..
niin sitten pari päivää siitä niin en pääse enää meseen ja sitten joku muu käy mun mesellä, eikä siinä vielä mitään, tein uuden osoitteen tänään päivällä ja nyt en pääse silläkään sisään?=?!?! johtuuko tämä siitä skriptistä vai mistä?!?! tietääkö kukaan?

8

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Tuskinpa se siita half life skinista(skriptista) johtuu. Olisit kuitenkin laittanut linkin siihen.

Ksnnattais poistaa mese ja asentaa se uudestaan. Virusturva kannattais myos asentaa ja tehda full system scan. Ja sitten vaihtaa kaikki salasanat...

• what to do?

http://www.msgplus.net/skins/view/33-Half-Life-Skin/

tollasen latasin.

sitten tein full scanin jo aikasemmin mut ei löytyny mitään. ja tein nyt uusiks ei silti tullu mitään.
        vaikka oon kokeillu montaa muuutakin mese osotetta tänään tohon meseen, niin vaan toi uusin ja sit se sitä edellinen on lähteny.. ja ne salasanat on ollu sellasia että ei kukaan tuttu tai kaverikaan ois voinu tietää..

• Minäite.
        what to do? kirjoitti:

http://www.msgplus.net/skins/view/33-Half-Life-Skin/

tollasen latasin.

sitten tein full scanin jo aikasemmin mut ei löytyny mitään. ja tein nyt uusiks ei silti tullu mitään.
        vaikka oon kokeillu montaa muuutakin mese osotetta tänään tohon meseen, niin vaan toi uusin ja sit se sitä edellinen on lähteny.. ja ne salasanat on ollu sellasia että ei kukaan tuttu tai kaverikaan ois voinu tietää..

Mä testasin tota skriptiä ja hyvin toimii, ei herjaa mitään.

• Muidentekemiä

Mitään plussia kannnata asentaa, ku ne on täynnä mainoksia eli adwarea ja kotisivu muuttuu kun ne on muiden tekemiä mesejä kuin microsoftin. Tyytykää live meseen 8.5 on hyvä.

• MinäIte.
        Muidentekemiä kirjoitti:

Mitään plussia kannnata asentaa, ku ne on täynnä mainoksia eli adwarea ja kotisivu muuttuu kun ne on muiden tekemiä mesejä kuin microsoftin. Tyytykää live meseen 8.5 on hyvä.

Voi hemmetin hemmetti. Minä olen käyttänyt Messenger Plussaa, niin kauan kuin se on ollut olemassa. Alkuun siinä oli bugeja, jotka on saatu päivityksillä korjauttua pois.

Minun mesessä ei ole yhen yhtään mainoksia, koska käytän myös A-Patch lisäohjelmaa.

• zibro

jos olet ladannut pluslive paketin niin suosittelen poistamaan sen... itselläni oli tuo ko onglema kans mulla korjaantu ku poisti ko ohjelman...

• .....................

-Minä olen käyttänyt Messenger Plussaa, niin kauan kuin se on ollut olemassa. Alkuun siinä oli bugeja, jotka on saatu päivityksillä korjauttua pois. -

meseplussa o puhas, ne sposoriohjelmat on pahoja, porukka voir pitää turpansa kiinni tuon ohjelman hyvyydestä.

Itse en tule ikinä kenellekään suosittelemaan ohjelmaa minkä sponsorina on loppia, juuh kuukletttakaa lop.com.

• MinäIte.
        ..................... kirjoitti:

-Minä olen käyttänyt Messenger Plussaa, niin kauan kuin se on ollut olemassa. Alkuun siinä oli bugeja, jotka on saatu päivityksillä korjauttua pois. -

meseplussa o puhas, ne sposoriohjelmat on pahoja, porukka voir pitää turpansa kiinni tuon ohjelman hyvyydestä.

Itse en tule ikinä kenellekään suosittelemaan ohjelmaa minkä sponsorina on loppia, juuh kuukletttakaa lop.com.

Sponssoreita ei tarvitse hyväksyä !!!

Et ilmeisesti lue mitä asennat vaan annat mennä eteenpäin, ihan miten haluat.

ps. miksi kopsasit minun viestistä ja heitit sen toiselle ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe