Ei käy kuin paska munkki!

whinin jackflash

Kyllä se MTT menestys jaksaa kiertää minuakin kaukaa! Olen ollut valmis ottamaan sen 100k jo vuoden verran, mutta EIIIII!!!
Pikkuturnajaisissa menestystä tulee, mutta aina kun oikea potti hakusessa paskatuuri livahtaa aina kylään!
Eilinen isoturnaus oli jälleen sellainen.
Merkkipinoni on parin tunnin tasaisen hyvän pelin kasvatuksen jälkeen 22k keskiarvon ollessa 9k ja blindien 400/800. Alkupositiosta korotan AA´lla 4500 ja olen solidin ja hyvän pelaajan maineessa. Joku napilta lyö nätin ryöstö all inin, jonka "epäillen" maksan. Kaveri paljastaa 99 monsterin!! tiedän heti että olen minun tuurillani kusessa ja heti flopista löytyy ysi. yeah gg.
Nyt jouduin taas hetken kasvattamaan pinoa normi hyvällä pelillä takaisin 18k. Saan keskipositiossa parin mukaan limpanneen jälkeen KK. korotus 4k ja maksu tulee yhdeltä. Floppi 3 T Q. Vedän all in ja maksu tulee A7:lta! Riveriltä löyty A.yes!
Tuntuu että kaikille muille AA ja KK tarjoaa mukavan kassaboostin turnauksessa paitsi mulle se on downswingiä! Ja minä tiedostan vielä heikon tuurini ja siksi otan ne Headsuppina..mutta eiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Onneks huomenna on tili niin voi taas osallistuu paistina isoihin turnauksiin!!

3

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkässäjuoksussa bla-bla-blaa

      Sitten joku asiantuntija kehtaa väittää, että pitkässä juoksussa voitat. Ehkä jonkun kympin sittarin voittaa, mutta turnauksissa nämä luovan pokerin nerot ja muut "Any Ace" -retardit kiskovat rinnalle ja ohi joka kerta.

      Ei muuta kuin nh -kommentti chattiin ja rekisteröitymään toiseen turnaukseen, kun joku Omar Onnekas banaanivaltiosta pudotti sinut 2 outtisella.

      • ei väkisin

        Väittäisin, että kumpikaan teistä ei voita edes pitkässä juoksussa. Kyllä se vaan niin on, että paremmat pelaajat peittoavat heikommat.

        Kaikki, jotka kuullessaan sanan "pelistrategia" sulkevat korvansa ja alkavat huutamaan "blaa blaa blaa":ta ovat häviäjiä. Se on karu totuus, eikä mikään auta.


    • hundred grand

      Siellä eilen pelailin. Siellä ei pelaajia saa sitten millään pois pelistä, ne lähtee pelin myöhemmässäkin vaiheessa millä korteilla vaan mukaan vaikka all-inniin. Kaksi kertaa ne 66 parilla laittoi kaikki merkkinsä likoon mua vastaan ja molemmilla kerrroilla ne sai sen 6 myös pöytään. Toisella kerralla oli mulla isompi stäkki, mutta toinen oli mun turnauksen loppu. 55 pariakin vastaan vedin allarit, ihme kun voitin sen QQ:llani, ei saanu vitosta.
      Tekis mieli itekin alkaa vedellä pienillä pareilla all-inniä, kai minäkin niillä voisin voittaa.
      Sai sieltä silti taas kahteen seuraavaan peliin turnauksen buy-innin, mutta hullua peliä siellä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe