Itselläni ei ole hajuakaan että monestako moneen yleensä istutaan AMK:n koulunpenkillä? Riippuuko se koulusta vai monestako moneen yleensä on päivittäinen työaika? Vähän omia kokemuksia jos saisin niin olisin kiitollinen.. Tunnin koulumatka olisi syksystä lähtien tiedossa ja harrastus vaatii että olisin viim. puoli kuudelta illalla takaisin kotona.
Kuinka pitkiä päiviä??
5
1020
Vastaukset
- on vissiin
8-16 välillä, opinnoista riippuen saattaa olla jossain periodissa myös iltaluentoja klo 16-18 tai myöh.
- Onko niitä
Ihan oikeita luentojako?
- keletanasaaper
Onko niitä kirjoitti:
Ihan oikeita luentojako?
Ei sielä mitään luentoja ole!
Noi dillet amk: opiskelijat vaan kuvittelee että on tenttejä ja luentoja ja sellasta.
Mä oon koko 3vuotta mitä tuola amk KOULUSSA oon roikkunu nii ehdottomasti puhunu oikeilla termeillä, tunti, välitunti, koe, ilta tunti, viikonloppu tunti. ymymymsssss
*ituttaa noi idiootit jotka kuvittelee vielä että sitte kun valmistuu jokski insinööriksi nii se on kovaki juttu. Ei se ole. En arvosta omaa alaani paskaakaan. Tarkotus olis kans valmistua insinööriksi, ja valmistunkin. Mutta en todellakaan pidä sitä minään isona juttuna. ammatti ku ammatti.
Mutta eniten ituttaa noi tanan yliopisto dillet siitä lisää, kuhan saan välillä tehtyä näitä ns. insinööri harjottelu töitä tässä! xD - pride
keletanasaaper kirjoitti:
Ei sielä mitään luentoja ole!
Noi dillet amk: opiskelijat vaan kuvittelee että on tenttejä ja luentoja ja sellasta.
Mä oon koko 3vuotta mitä tuola amk KOULUSSA oon roikkunu nii ehdottomasti puhunu oikeilla termeillä, tunti, välitunti, koe, ilta tunti, viikonloppu tunti. ymymymsssss
*ituttaa noi idiootit jotka kuvittelee vielä että sitte kun valmistuu jokski insinööriksi nii se on kovaki juttu. Ei se ole. En arvosta omaa alaani paskaakaan. Tarkotus olis kans valmistua insinööriksi, ja valmistunkin. Mutta en todellakaan pidä sitä minään isona juttuna. ammatti ku ammatti.
Mutta eniten ituttaa noi tanan yliopisto dillet siitä lisää, kuhan saan välillä tehtyä näitä ns. insinööri harjottelu töitä tässä! xD"En arvosta omaa alaani paskaakaan."
Aika surulliselta kuulostaa. Mutta jos tuo homma sulle toimii niin mikäs siinä.
Wikipedian mukaan:
"Luento on suullinen esitys jonkin asian opettamiseksi korkeakoulussa tai muussa aikuisopetuksessa."
Voihan niitä kai luennoiksikin sanoa. Riippuu opetustavasta ja yleisöstäkin.
Tentit taas viittaa akateemisuuteen.
- yks mamma
Ainakin vaihtelee laidasta laitaan: saattaa olla 3 tunnin päiviä, etäopiskelupäiviä, iltaluentoja jotka päättyy puol kasin aikoihin (sillon yleensä päivä alkaa vasta puolen päivän tienoilla).
Ja tietysti kotona tapahtuva työskentely saattaa viedä tunteja toisinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770