Kiinnittymisvuoto????

Samalmiina

kysymys:(toiveajattelua...) viimeiset menkat alkoi 23.6.ja luultavasti hedelmöitys olisi tapahtunut 7.7. ja tänään 14.7. pitäsi alkaa kiinnittyminen(jos siis tämä kaikki olisi tapahtunut). luin että silloin saattaa esiintyä pientä veristä vuotoa. no,näin on on nyt käynyt ja verta tulee omasta mielestä ihan runsaasti, siis ainakin niin runsaasti ettei ole epäselvää etteikö olisi verta. Voiko tämä olla myös esim. keskenmeno, onko muilla ollut näin runsasta veren vuotoa ns.kiinnittymis ajankohtana?Kuukautiset ne eivät voi olla koska pitäisi alkaa vastaa viikon kuluttua.

5

8551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Tai sitten sun hormoonit sekoilee ja menkat alkaa jo nyt? Mikään keskenmeno se ei voi olla koska ei ole mitään mikä menisi kesken (kiinnittymätön mikroskooppisen pieni ei mitään aiheuta). Googleta kiinnittymisvuoto niin saat kuvauksia tuosta vuodosta. Ihan pientä se yleensä on ollut, ei kirkasta verta vaan vaaleanpunaista valkovuodon seassa olevaa tai sitten ruskehtavaa parilla pyyhintäkerralla tulevaa.

• minulla

Hei

Itsellä tuli kaksosista kiinnittymisvuotoa kahtena peräkkäisenä päivänä. Ekana päivänä tuli pari tippaa, niin että pikkareihin tuli veritahra. Luulin että kuukautiset alkavat, ja asensin kuukupin. Siihen ei tullut enää mitään sinä päivänä. Seuraavana päivänä kuukupin pohjalla oli pisara verta. Ja siihen loppui vuoto, eikä alkaneet menkat.
      Kiinnittymisvuotoa tuli jälkimmäisestä oviksesta laskettuna viidentenä ja kuudentena päivänä. Minulla tuntui siis kaksi ovista, joiden välissä oli yksi päivä.

Kiinnittymisvuodon veri oli ainakin minulla ihan verta, ei siis mitään pinkkiä valkovuotoa. Mutta sitä ei todella ollut kuin sormenpään kokoinen pisara.

• Samalmiina

kiitos, heti helppasi olo, kauheeta kun panikoi täällä tälläisista asioista, vaikken yhtään muuten panikoi mistään. :)Hauskaa toi kaksos juttu, sillä siskoni odottaa kaksosia syntyväksi syksyllä... hui!

• kummastuttaa
        Samalmiina kirjoitti:

kiitos, heti helppasi olo, kauheeta kun panikoi täällä tälläisista asioista, vaikken yhtään muuten panikoi mistään. :)Hauskaa toi kaksos juttu, sillä siskoni odottaa kaksosia syntyväksi syksyllä... hui!

kahdessa ensimmäisessä raskaudessa minulta ei tullut vuotoa ollenkaan, mutta kolmannessa tuli ensin pari päivää tuhrua ja oli pari päivää väliä ja taas pari päivää ihan vähän.

nyt neljäs raskaus oli todella yllätys. edellinen syntyi maaliskuussa ja jälkivuoto kesti huhtikuun alkuun. toukokuun kaksi viimeistä viikkoa tuli vuotoa yhtä runsaasti kuin mitä jälkivuoto oli.

mutta ylläri ylläri, olen raskaana 10 6 tänään..

• Samalmiina
        kummastuttaa kirjoitti:

kahdessa ensimmäisessä raskaudessa minulta ei tullut vuotoa ollenkaan, mutta kolmannessa tuli ensin pari päivää tuhrua ja oli pari päivää väliä ja taas pari päivää ihan vähän.

nyt neljäs raskaus oli todella yllätys. edellinen syntyi maaliskuussa ja jälkivuoto kesti huhtikuun alkuun. toukokuun kaksi viimeistä viikkoa tuli vuotoa yhtä runsaasti kuin mitä jälkivuoto oli.

mutta ylläri ylläri, olen raskaana 10 6 tänään..

Tänäänkin tullut vähän verta, nyt pelkään että menkat ne vain siellä alkaa vaikka pitäisi alkaa tosiaan vasta sunnuntaina, mut jotenkin sitä tulee niin vähän et ei voi olla menkat. Ärsyttää, jos vain täällä kuvittelen olevani plussalla. Ei auta kuin odottaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2749
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2537
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      37
      2258
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1861
    5. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1535
    6. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      35
      1528
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1463
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1353
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      24
      1148
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      23