Minulla on 0,00 cyl -0,50 ja 0 cyl -0,75 lasit eli minulla on pelkkää hajataitteisuutta.
Tahtoisin aurinkolasit voimakkuuksillani, mutta eräs optikkoliikkeen myyjä sanoi että valitsemani kehykset ovat sen verran kaarevat että hajataitoista linssiä on vaikea saada toimimaan niissä. Hän ei ollut halukas teettämään niihin linssejä voimakkuuksillani, koska epäili sen epäonnistuvan.
Millaiset linssit niihin sitten pitäisi teettää?
Millä vahvuuksilla aurinkolasit?
3
352
Vastaukset
- Nimetön
Kehykset on valittava näön mukaan. Sinun on siis vaihdettava kehykset toisiin, jotta voit saada niihin näköäsi korjaavan hionnan.
Jos välttämättä haluat kyseiset kehykset, voit ostaa ne. Sitten vain lähdet kyselemään, jos joku toinen optikko suostuisi yrittämään sinun näkökyvyllesi sopivaa hiontaa. Todennäköisesti lopputulos on epäonnistunut. - ...
Meidän liikkeessä ainakin laitetaan kaareviin tuommoisilla vahvuuksilla ja hyvä tulee. Reuna-alueilla voi ehkä olla hieman vääristymää jos vertaat silmälaseihisi mutta vasta tilasin tuttavalleni vahvuuksilla -4,5 -0,75 80 ja -4,00 -1,00 70 linssin kaarevuus oli BC6. Hyvin on toiminu. Jossain liikkeissä ollaan hieman arkoja kun ei osaa tilata. Linssikin riittää kun sitä dessaa. Eli käväseppäs jossakin (edullisessa) uudessa optikkoliikkeessä kysymässä. Meillä maksaa kaarevat aurinkolasit alkaen 79e
- Näin on
Valitsemasi kehys on ilmeisesti ollut melko kaareva. Koska miinus-linssit, jotka sinunkin voimakkuuksillasi ovat kyseessä, ovat hyvin suoria, niitä ei voida asentaa kaarevaan kehykseen. Suorat linssit levittävät aisat ulospäin ja suoristavat kehyksen etuosan eikä kehys enää istu hyvin kasvoilla. Vaihtoehtoina on joko etsiä mahdollisimman suora kehys tai sitten ostaa Oakley-merkkiset aurinkolasit, joihin on saatavilla kaarevat linssit - tosin hinta on hieman tavallista korkeampi ja toimitusaika voi olla pitkä, sillä lasit tehdään ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265