Ässillä voittaa

aina!

Minä olen ainakin tyytyväinen voittoihini ässäparilla, voitan niillä melkein aina, korotin vähän tai paljon. Yleensä en edes kauheasti korota, ellei ole paljon edellä mukaanlähtijöitä, koska silloin saa vain blindit, kuten siltikin jos aikaisesta 2xblindinkin korottaa. Tosin flopin jälkeen korotukseni ovatkin sitten kovat.
En ymmärrä valitusta ettei ässät pidä. No olen minäkin joskus hävinnyt, mutta se onkin sitten ainoa mihin pelissäni olen tyytyväinen. Kaikki muut voivat pettää. Kurkoilla tulee aina välillä useampia peräkkäisiä takkiinottoja, vaikka pelaan ne samanlaisesti kuin ässät. Millään muulla en sitten oikein voitakaan, mutta kerran 200:sta kädestä(joka tulee aika tarkkaan) voin hyvinkin tuplata tai jopa triplata stäkkini;)

5

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein!

Ässillä todellakin voittaa 80% mikäli ne pelaa oikein, eli tukee niitä isoilla panostuksilla ja korotuksilla. Eikä siten niin kuin tällä foorumilla suurin osa bad beat -itkijöistä, eli "ansoitetaan" vain maksamalla ja laittamalla 90% stäkistä sisään turnilla kahden outin vedolla.

• Salainen_Agentti

"Ässillä todellakin voittaa 80%"

Jos ei ässillä voita lähemmäs sataa prosenttia on syytä katsoa peiliin. Suurin osa jaoista kun päätyy kuitenkin viimeistään flopille...

• korotus hyvästä

Kannattaa katsoa ketä vastaan pelaa niin ässillä yleensä pärjää. Tuntuva alkukorotus yleensä on hyvästä etteivät vastustajat pääse ilmaiseksi katsomaan... jos limppaajat maksavat niin kannattaa olla tarkempi.

• joopa joo

Ässillä voittaa kun voittaa, mutta kun häviää käden kuin käden niin myös ässillä häviää. Yhdessä päivässä voi hävitä taskupareilla A:ta kymmenen kertaa putkeen. Sillä ainakin minulle niitä tulee toisinaan yhtenään ja jokainen niistä on tuomittu häviämään. Kieltämättä se tuntuu peli puolelta vittuilulta. Kun vuorosi on hävitä niin häviät, pelaat miten ja millä tahansa.

• vastauss

sillä näinhän se on ihan kaikessa mitä maailmassa tapahtuu. Pokeriin liittyneenä sen kuitenkin jotkut ymmärtävät väärin. Luullaan, että softa "pärstäkertoimen" mukaan päättää voittajan ja häviäjän.

Vähän sama, kuin sanoisi että sataa jos sataa ja jos ei sada niin ei sada

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3621
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2383
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      141
      2028
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      891
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      821
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      810
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      775
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      4
      754
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      697
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      676
    Aihe