Ässillä voittaa

aina!

Minä olen ainakin tyytyväinen voittoihini ässäparilla, voitan niillä melkein aina, korotin vähän tai paljon. Yleensä en edes kauheasti korota, ellei ole paljon edellä mukaanlähtijöitä, koska silloin saa vain blindit, kuten siltikin jos aikaisesta 2xblindinkin korottaa. Tosin flopin jälkeen korotukseni ovatkin sitten kovat.
En ymmärrä valitusta ettei ässät pidä. No olen minäkin joskus hävinnyt, mutta se onkin sitten ainoa mihin pelissäni olen tyytyväinen. Kaikki muut voivat pettää. Kurkoilla tulee aina välillä useampia peräkkäisiä takkiinottoja, vaikka pelaan ne samanlaisesti kuin ässät. Millään muulla en sitten oikein voitakaan, mutta kerran 200:sta kädestä(joka tulee aika tarkkaan) voin hyvinkin tuplata tai jopa triplata stäkkini;)

5

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein!

Ässillä todellakin voittaa 80% mikäli ne pelaa oikein, eli tukee niitä isoilla panostuksilla ja korotuksilla. Eikä siten niin kuin tällä foorumilla suurin osa bad beat -itkijöistä, eli "ansoitetaan" vain maksamalla ja laittamalla 90% stäkistä sisään turnilla kahden outin vedolla.

• Salainen_Agentti

"Ässillä todellakin voittaa 80%"

Jos ei ässillä voita lähemmäs sataa prosenttia on syytä katsoa peiliin. Suurin osa jaoista kun päätyy kuitenkin viimeistään flopille...

• korotus hyvästä

Kannattaa katsoa ketä vastaan pelaa niin ässillä yleensä pärjää. Tuntuva alkukorotus yleensä on hyvästä etteivät vastustajat pääse ilmaiseksi katsomaan... jos limppaajat maksavat niin kannattaa olla tarkempi.

• joopa joo

Ässillä voittaa kun voittaa, mutta kun häviää käden kuin käden niin myös ässillä häviää. Yhdessä päivässä voi hävitä taskupareilla A:ta kymmenen kertaa putkeen. Sillä ainakin minulle niitä tulee toisinaan yhtenään ja jokainen niistä on tuomittu häviämään. Kieltämättä se tuntuu peli puolelta vittuilulta. Kun vuorosi on hävitä niin häviät, pelaat miten ja millä tahansa.

• vastauss

sillä näinhän se on ihan kaikessa mitä maailmassa tapahtuu. Pokeriin liittyneenä sen kuitenkin jotkut ymmärtävät väärin. Luullaan, että softa "pärstäkertoimen" mukaan päättää voittajan ja häviäjän.

Vähän sama, kuin sanoisi että sataa jos sataa ja jos ei sada niin ei sada

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe