Ässillä voittaa

aina!

Minä olen ainakin tyytyväinen voittoihini ässäparilla, voitan niillä melkein aina, korotin vähän tai paljon. Yleensä en edes kauheasti korota, ellei ole paljon edellä mukaanlähtijöitä, koska silloin saa vain blindit, kuten siltikin jos aikaisesta 2xblindinkin korottaa. Tosin flopin jälkeen korotukseni ovatkin sitten kovat.
En ymmärrä valitusta ettei ässät pidä. No olen minäkin joskus hävinnyt, mutta se onkin sitten ainoa mihin pelissäni olen tyytyväinen. Kaikki muut voivat pettää. Kurkoilla tulee aina välillä useampia peräkkäisiä takkiinottoja, vaikka pelaan ne samanlaisesti kuin ässät. Millään muulla en sitten oikein voitakaan, mutta kerran 200:sta kädestä(joka tulee aika tarkkaan) voin hyvinkin tuplata tai jopa triplata stäkkini;)

5

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein!

      Ässillä todellakin voittaa 80% mikäli ne pelaa oikein, eli tukee niitä isoilla panostuksilla ja korotuksilla. Eikä siten niin kuin tällä foorumilla suurin osa bad beat -itkijöistä, eli "ansoitetaan" vain maksamalla ja laittamalla 90% stäkistä sisään turnilla kahden outin vedolla.

      • Salainen_Agentti

        "Ässillä todellakin voittaa 80%"

        Jos ei ässillä voita lähemmäs sataa prosenttia on syytä katsoa peiliin. Suurin osa jaoista kun päätyy kuitenkin viimeistään flopille...


    • korotus hyvästä

      Kannattaa katsoa ketä vastaan pelaa niin ässillä yleensä pärjää. Tuntuva alkukorotus yleensä on hyvästä etteivät vastustajat pääse ilmaiseksi katsomaan... jos limppaajat maksavat niin kannattaa olla tarkempi.

    • joopa joo

      Ässillä voittaa kun voittaa, mutta kun häviää käden kuin käden niin myös ässillä häviää. Yhdessä päivässä voi hävitä taskupareilla A:ta kymmenen kertaa putkeen. Sillä ainakin minulle niitä tulee toisinaan yhtenään ja jokainen niistä on tuomittu häviämään. Kieltämättä se tuntuu peli puolelta vittuilulta. Kun vuorosi on hävitä niin häviät, pelaat miten ja millä tahansa.

      • vastauss

        sillä näinhän se on ihan kaikessa mitä maailmassa tapahtuu. Pokeriin liittyneenä sen kuitenkin jotkut ymmärtävät väärin. Luullaan, että softa "pärstäkertoimen" mukaan päättää voittajan ja häviäjän.

        Vähän sama, kuin sanoisi että sataa jos sataa ja jos ei sada niin ei sada


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe